Ik ben niet dik. Ik ben namelijk ecto.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Minder vreten en meer bewegen dan..![]()
Zoals ik al zei, je ouders vinden je wat bijzonders i.p.v. een lui stuk vretenquote:Op zondag 23 juni 2019 10:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De psycholoog vond de eigenschappen. Mijn ouders hadden het toen opgezocht en we zijn er over eens dat ik een nieuwetijdskind ben. Al die eigenschappen ben ik gewoon
Mooie leider ben je dan, wordt zo niet wat als je lui en moe bent. Wel lief van je ouders dat ze er een mooi verhaal van hebben gemaakt voor je.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nieuwetijdskinderen hoeven naar mijn mening geen belasting te betalen, ik heb het al zwaar genoeg en ik wordt snel moe weinig motiverend . Het zijn oudetijdskinderen die het milieu zo vervuilen en terecht hun belastingen moeten betalen. Ik ben geen milieuvervuiler want ik zit binnen. Ik haat warme periodes zoals deze. Het maakt me moe en het is hier warm. Ik heb liever dat de regen in de herfst tegen het raam aan tikt. Dan kijk ik hoe mensen in de ochtend naar school of werk gaan en schrijf ik op een blaadje wie ik gezien heb.
quote:Op zondag 23 juni 2019 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Mooie leider ben je dan, wordt zo niet wat als je lui en moe bent. Wel lief van je ouders dat ze er een mooi verhaal van hebben gemaakt voor je.
En concreet?quote:Op zondag 23 juni 2019 11:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Filosoferen over het universum en kwantumtechnologie. Ik ben nu bezig met mijn eigen ideeën project om oneindig veel energie op te wekken door middel van de snaartheorie door energie op te schalen door het met zichzelf te vermenigvuldigen op kwantumniveau.
Ik ben filosoof. Het liefst wil ik betaald krijgen hiervoor. Helaas is er een grote onderwaardering voor filosofen.quote:
Mijn ouders kennen me gelukkig en begrijpen dat ik snel moe ben en onrustig. Een computerspelletje maakt mij rustig of documentaires op televisie. Ik doe dit liever dan dat ik vakken moet vullen en flauw val.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je ouders vinden je wat bijzonders i.p.v. een lui stuk vreten
Mooi vraagstuk om uit te werken datquote:Op zondag 23 juni 2019 11:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben filosoof. Het liefst wil ik betaald krijgen hiervoor. Helaas is er een grote onderwaardering voor filosofen.
Ik ken nog wel middelen die je permanent rustig makenquote:Op zondag 23 juni 2019 11:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen me gelukkig en begrijpen dat ik snel moe ben en onrustig. Een computerspelletje maakt mij rustig of documentaires op televisie. Ik doe dit liever dan dat ik vakken moet vullen en flauw val.
Waar heb je je PhD gehaald?quote:Op zondag 23 juni 2019 11:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben filosoof. Het liefst wil ik betaald krijgen hiervoor. Helaas is er een grote onderwaardering voor filosofen.
Verwend lui stuk vreten dusquote:Op zondag 23 juni 2019 11:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen me gelukkig en begrijpen dat ik snel moe ben en onrustig. Een computerspelletje maakt mij rustig of documentaires op televisie. Ik doe dit liever dan dat ik vakken moet vullen en flauw val.
Zoals ik al zei... Meer bewegen.. afvallen en dan val je ook niet flauw.. kasplantjequote:Op zondag 23 juni 2019 11:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor middelen bedoel je precies? Dan geef ik het even door aan mijn ouders, bedankt.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken nog wel middelen die je permanent rustig maken
Ik weet niet wie of wat Hakuna is. Ik ken alleen Hakuna Matata, van disney the Lion King.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
andere vraag, ben jij hetzelfde als Hakuna gezien jullie liefde voor primaire kleuren?
Ik heb geen PhD gehaald, maar wel VWO. Na mijn VWO diploma voelde ik meer en meer vermoeidheid opkomen. Daarom ben ik ook niet verder gaan studeren want ik merkte dat sommige vakken op het VWO al te makkelijk waren voor mij en ik niet van drukke schoolklassen hou. Mocht ik later een keer zin hebben dan doe ik wel een LOI cursusje ofzo, maar ik zie het nut er niet echt van inquote:
Dan kunnen dit soort kneusjes het uiteindelijk óf ineens prima zelf, óf ze plegen zelfmoordquote:Op zondag 23 juni 2019 19:14 schreef mspoez het volgende:
Super goed idee. Heb je ook al besloten wat je gaat doen als je ouders zorgbehoevend worden?
Zie DMquote:Op zondag 23 juni 2019 18:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor middelen bedoel je precies? Dan geef ik het even door aan mijn ouders, bedankt.
Thx! Dan huren mijn ouders denk ik een verzorgster in die voor ons kookt enzo. En hopelijk mag ik dan meebepalen bij de sollicitaties als ik de foto's te zien krijg van de dames.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:14 schreef mspoez het volgende:
Super goed idee. Heb je ook al besloten wat je gaat doen als je ouders zorgbehoevend worden?
Geil. Ik zou in de advertentie laten zetten wat je leuk vindt, cup D en zo, blond of juist niet, naaldhakken of juist klompjes?quote:Op zondag 23 juni 2019 20:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Thx! Dan huren mijn ouders denk ik een verzorgster in die voor ons kookt enzo. En hopelijk mag ik dan meebepalen bij de sollicitaties als ik de foto's te zien krijg van de dames.
Met je eens dat er veel oudetijdskinderen hier zijn. Ze verdraaien mijn woorden of noemen mij lui enzo. Ik ben gewoon fysiek niet zo sterk. Ik moet het meer hebben van mijn intelligentie. Er is veel jaloezie ook.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
Dit loopt uit de hand!
Ik ga mijn handen voor mijn ogen doen en ik zou graag de oudetijdskinderen de ruimte geven om het topic te verlaten of hun gedrag te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |