Nee, er zijn hier niet meer aandachtshoeren die hun kansloze instelling willen opfleuren door te zeggen dat ze iets bijzonders zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben een nieuwetijds kind. Slim, intelligent maar ook gevoelig voor vibraties om mij heen. Ik scherm me van negatieve energie af om mij optimaal te kunnen exploiteren en te ontwikkelen. Mijn denkniveau niet laten aantasten door de massa, de oudetijdskinderen. Om dit te bewerkstelligen draag ik saaie kleding om niet gezien te worden en vermijd ik liever het contact met vreemden. Zijn hier ook nog andere nieuwetijdskinderen? Wat voor tips kun je mij meegeven om jullie te kunnen opleiden? Bedankt voor jullie input
Een groot denker zei eens: "Mag ik misschien uw hele hoofd een paars aura geven?"quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Afschermen van de aura is lastig als je hooggevoelig bent
Gristus op een houtvlotquote:Op woensdag 19 juni 2019 14:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nieuwetijdski(...)ergetische-trilling/
Auteur heet nog Hermelijn ook.![]()
[ afbeelding ]
Was dat Van Kooten of De Bie?quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Een groot denker zei eens: "Mag ik misschien uw hele hoofd een paars aura geven?"
Hoi andere Nieuwetijdskind! Vertel, wat zijn jouw ervaringen? Ben jij ook gepest (online en in het echt) omdat je vaak slimmer overkwam en de rest hier jaloers op is? Hoe ga je om met oudetijdskinderen, denk je dat iedere OTK achterloopt op intellectualiteit? Ik heb er zelf het meest last van als zij bijvoorbeeld in de weg lopen of domme dingen zeggen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:15 schreef Maharski het volgende:
Hoi,
Ja hier ook een bijzonder Nieuwetijdskind. Ik heb zelf het geluk gehad dat mijn ouders dit al vroeg zagen en me altijd hebben behandeld naar hoe dat hoort bij een NTK. Ik vermoed dat ook wel dat dit geholpen heeft bij mijn latere spirituele verlichting, maar dat ter zijde.
Soms wel lastig om te leven tussen al die oudetijdsmensen. Wat zijn die toch traag en onbewust. Soms is het wel eenzaam om zo bewust te zijn en zo veel wijzer dan de rest, maar uiteraard ben ik er daarom ook om als gids te dienen naar het Nieuwe Bewustzijn.
Een nieuw labeltje waarmee je jezelf boven een ander kan plaatsen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:54 schreef Momo... het volgende:
Geef mij eens een voorbeeld van wat een nieuwetijdskind al heeft ontdekt/gemaakt/bedacht.
Alle uitvindingen en theorieen die Einstein, Stephen Hawkins en Bill gates hebben ontwikkeld bijvoorbeeld. Dit noem ik erg significant voor de maatschappijquote:Op woensdag 19 juni 2019 23:54 schreef Momo... het volgende:
Geef mij eens een voorbeeld van wat een nieuwetijdskind al heeft ontdekt/gemaakt/bedacht.
Vaag over dingen leuteren zet geen zoden aan de dijk.
En hoe kom je aan de wijsheid dat einstein, bill gates en stephen hawking nieuwe tijdskinderen zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alle uitvindingen en theorieen die Einstein, Stephen Hawkins en Bill gates hebben ontwikkeld bijvoorbeeld. Dit noem ik erg significant voor de maatschappij
Stephen Hawking was geen mens. Hij praatte op dezelfde toon als Robin uit Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alle uitvindingen en theorieen die Einstein, Stephen Hawkins en Bill gates hebben ontwikkeld bijvoorbeeld. Dit noem ik erg significant voor de maatschappij
Nou zeg, niet zo pushen!quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:54 schreef Momo... het volgende:
Vaag over dingen leuteren zet geen zoden aan de dijk.
Ik zou gaan janken in een jankkamer op de uni. Succes met je aankomende burnout.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben een nieuwetijds kind. Slim, intelligent maar ook gevoelig voor vibraties om mij heen. Ik scherm me van negatieve energie af om mij optimaal te kunnen exploiteren en te ontwikkelen. Mijn denkniveau niet laten aantasten door de massa, de oudetijdskinderen. Om dit te bewerkstelligen draag ik saaie kleding om niet gezien te worden en vermijd ik liever het contact met vreemden. Zijn hier ook nog andere nieuwetijdskinderen? Wat voor tips kun je mij meegeven om jullie te kunnen opleiden? Bedankt voor jullie input
Haha dat is waar. Maar toch vind ik hem heel erg slim. Ik denk niet dat die robot van Bassie en Adriaan zo slim wasquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stephen Hawking was geen mens. Hij praatte op dezelfde toon als Robin uit Bassie en Adriaan.
Ik heb nog een nieuwetijdskind gevonden. Er staat in zijn/haar topic ook over bill gates. Zeer interessant leesvoer hoe diegene zoveel ontwikkeld lijkt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En hoe kom je aan de wijsheid dat einstein, bill gates en stephen hawking nieuwe tijdskinderen zijn?
Voel je dat aan je vibraties?
quote:"Storm is zels een Indigo Kid."
'Wat is dat?'
"Dat zijn kinderen die de wereld gaan veroveren. Ze hebben vaak al heel jong een enorme wijsheid. Daarnaast heeft ze Asperger, dat is een milde vorm van autisme. Niet erg hoor, als je maar goed wordt begeleid. Bill Gates heeft ook Asperger, Mark Zuckerberg ook, dat zijn niet de minsten."
Ja? En waar haal je vandaan dat Bill Gates, Albert Einstein of Stephen Hawking nieuwetijdskinderen zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwetijdskind gevonden. Er staat in zijn/haar topic ook over bill gates. Zeer interessant leesvoer hoe diegene zoveel ontwikkeld lijkt.
TRU / Nog meer nieuwetijdskinderen hier ?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |