abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187653992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Lezen kun je anders niet zo goed. Ik wens je helemaal geen somber leven toe.

Ik wens je verstand en wijsheid toe. Hopelijk zet dat je er toe aan om wat te doen met je leven in plaats van je te wentelen in zelfmedelijden en zieligheid.
Ik doe toch al wat met mijn leven? Dat ik veel thuis blijf betekent niet dat ik geen leven heb. Iedere dag lees ik wat anders of kom ik met nieuwe gedachten. Ik hou bijvoorbeeld een dagboek bij en schrijf hierin wat ik ontdekt heb en wat mij verder kan helpen om mijn zelfontwikkeling te verbeteren. Soms sla ik het een dagje over, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik lees mijn "dagboek" ook weleens terug om te kijken of ik dingen kan verbeteren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187654142
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Degodvader het volgende:

[..]

In dat geval, begin maar gewoon met schrijven. Als je daadwerkelijk fantastische ideeën hebt, kun je de bamaphd ook overslaan. Je hoeft strikt genomen niet wetenschappelijk geschoold te zijn om mee te doen in de wetenschap (of filosofie indien je die twee wil onderscheiden)
Bedankt! Ja dat is ook mijn idee om thuis zelf te schrijven over wat ik denk over wetenschap,filosofie en spiritualiteit :) drie onderwerpen waar ik erg van hou. Misschien dat ik een boek ga proberen te maken, soort van autobiografie en ideeën die ik allemaal heb over de wereld. Leuk dat je al weet welke richting ik op wil gaan.Ik wil echt laten zien aan de wereld wat ik kan, maar wel op mijn eigen tempo en eigen keuzes. Gelukkig steunt mijn familie mij hier goed in en krijg ik weinig verplichtingen om te doen. We hebben ook een vaatwasser bijvoorbeeld en dit soort bijzaakjes wordt gelukkig door mijn ouders gedaan zodat ik mezelf meer kan focussen. Het afsluiten van de buitenwereld met een koptelefoon vind ik ook fijn en doe ik graag om tot rust te komen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187654538
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:57 schreef mspoez het volgende:

[..]

Leuke dingen kosten geen geld. Verbind je met die noodlijdende boom in het bos, ga op bezoek bij wijze demente ouderen, huppel door het park bij volle maan en mediteer op de stoep van het gemeentehuis!
Idd zijn zoveel dingen die geen of weinig geld kosten. Waar ik momenteel van geniet is een Eekhoorn in onze tuin. Zie hem sinds 1 a 2 weken en komt redelijk tam over. Leuk om te zien, zo vaak zie je ze niet.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 23:03:26 #254
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_187655379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik doe toch al wat met mijn leven? Dat ik veel thuis blijf betekent niet dat ik geen leven heb. Iedere dag lees ik wat anders of kom ik met nieuwe gedachten. Ik hou bijvoorbeeld een dagboek bij en schrijf hierin wat ik ontdekt heb en wat mij verder kan helpen om mijn zelfontwikkeling te verbeteren. Soms sla ik het een dagje over, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik lees mijn "dagboek" ook weleens terug om te kijken of ik dingen kan verbeteren.
Je doet iets met je leven maar wat jij doet kost een hoop geld, want je eet en je poept en je zet de kachel aan. Waar draag je bij?
Prrrrr
pi_187655623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt! Ja dat is ook mijn idee om thuis zelf te schrijven over wat ik denk over wetenschap,filosofie en spiritualiteit :) drie onderwerpen waar ik erg van hou. Misschien dat ik een boek ga proberen te maken, soort van autobiografie en ideeën die ik allemaal heb over de wereld. Leuk dat je al weet welke richting ik op wil gaan.Ik wil echt laten zien aan de wereld wat ik kan, maar wel op mijn eigen tempo en eigen keuzes. Gelukkig steunt mijn familie mij hier goed in en krijg ik weinig verplichtingen om te doen. We hebben ook een vaatwasser bijvoorbeeld en dit soort bijzaakjes wordt gelukkig door mijn ouders gedaan zodat ik mezelf meer kan focussen. Het afsluiten van de buitenwereld met een koptelefoon vind ik ook fijn en doe ik graag om tot rust te komen.
Betaal je eigenlijk kostgeld aan je ouders?
  vrijdag 28 juni 2019 @ 23:25:37 #256
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_187655939
antwoord op OP:

afschermen lukt toch niet. leer doseren. en zelf ook nemen als mensen iets geven. zoek balans.

bij mij resulteerd het meestal in een eindeloos opbouwen van spanning, en dan release zoeken. vrij extreem. keiharde tekno en drugs doet het wel, af en toe.
pi_187655956
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 23:25 schreef pokkerdepok het volgende:
antwoord op OP:

afschermen lukt toch niet. leer doseren. en zelf ook nemen als mensen iets geven. zoek balans.

bij mij resulteerd het meestal in een eindeloos opbouwen van spanning, en dan release zoeken. vrij extreem. keiharde tekno en drugs doet het wel, af en toe.
Neem een voorbeeld aan Baudet. #relaxandreload
  vrijdag 28 juni 2019 @ 23:33:20 #258
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_187656130
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 23:26 schreef soeverein het volgende:

[..]

Neem een voorbeeld aan Baudet. #relaxandreload
ja want die is ook helemaal niet geestelijk gestoord...
pi_187656656
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dankje voor je tips. Daar kan ik wat mee denk ik, heerlijk tot rust komen. Dat vind ik beter dan drukke activiteiten ondernemen. Vooral met dit mooie weer droom ik liever weg dan dat ik teveel inspanning verricht. Stress is één van de gevaarlijkste dingen waar mensen mee te maken hebben en wil stress liever zoveel mogelijk vermijden. Ik hielp een keer mijn tante in de tuin om dode takken te verzamelen en in een vuilniszak te doen, dat gaat nog wel. Maar ik vind toch dat ik teveel energie van buitenaf krijg als ik verplicht dingen moet doen. Dan voel ik me als slaaf. Wat jij me stuurde is een leuke documentaire bedankt hiervoor :)
Geen probleem. In de documentaire wordt ook gesproken over de pineal gland oftewel de pijnappelklier. De pijnappelklier is zeer belangrijk in spiritueel opzicht en wordt ook wel het derde oog genoemd. Bij kinderen functioneert deze pijnappelklier goed, maar als je ouder wordt dan krimpt deze en raakt de klier verkalkt waardoor hij niet meer werkt. Om je spirituele potentieel te verhogen doe je er goed aan om je pijnappelklier te ontkalken.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pijnappelklier

https://www.nieuwetijdski(...)tkalk-en-ontgift-je/
  zaterdag 29 juni 2019 @ 00:10:34 #260
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_187656823
Hoi hoi TS, ik ben ook een nieuwetijdskind. Zelf merk ik dat ik tijdens mijn menstruatie (ik ben man maar ik merk dat ik maandelijks spiritueel ovuleer) helemaal tot de kern van mijzelf kom. HUTS.
pi_187657593
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

ik heb even wat gelezen wat je schrijft... en ik denk dat je jezelf niet echt helpt. alles wat je doet lijkt gericht op vermijden van waar je moeite mee hebt.
je moet juist werken aan je zwakke punten. zodat je sterker wordt. als je niet tegen stress kan, leer jezelf er beter mee om te kunnen gaan. doseer het, maar doe dingen IPV ze te vermijden.

en nu denk je misschien, nee, dat kan ik niet en al die ellende die dat geeft...
onzin. je bent gevoeliger dan anderen. leer ermee omgaan, in plaats van je te verschuilen. dan doe je werkelijk de mensheid een plezier. noem het maar evolutie. als alle nieuwetijdskinderen binnen gaan zitten en de wereld niet aankunnen, dan heeft het geen zin.
pi_187677781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:06 schreef soeverein het volgende:

[..]

Plato, Aurelius, Lock en Kant mogen allen jou voeten nog niet kussen. Jou filosofische inzichten zijn van ongekend niveau.
Wie zijn Lock&Kant? Zou mooi zijn als ik op dat niveau zou zijn zoals je beschrijft. Ik denk echter dat dit nog een tijdje gaat duren ben ik bang. Je zet me onder druk. Druk is zwaar voor me en maakt dingen niet meer mogelijk bij mij.
pi_187677827
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Misschien dat hij dat kan bereiken met meer liefde en ondersteuning.
Dankje Nieuwetijdskind. Mensen die dingen niet begrijpen reageren gemeen uit eigen angst.
pi_187677964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:53 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Kom maar terug als je het met wiskunde en liefst met goed opgezette experimenten die de boel staven de boel kunt bewijzen.
Alles is energie in een universum. E=MC2. Twee universums hebben twee keer zoveel massa. E=2MC2 = 0.5E=MC. M=0.5C. Oftewel de lichtsnelheid doet er twee keer zo lang over om twee universums te doorkruisen wat waar is.
  zondag 30 juni 2019 @ 12:31:34 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187678005
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alles is energie in een universum. E=MC2. Twee universums hebben twee keer zoveel massa. E=2MC2 = 0.5E=MC. M=0.5C. Oftewel de lichtsnelheid doet er twee keer zo lang over om twee universums te doorkruisen wat waar is.
Even terug naar de natuurkunde en wiskunde les op de middelbare.
pi_187678018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:57 schreef mspoez het volgende:

[..]

Leuke dingen kosten geen geld. Verbind je met die noodlijdende boom in het bos, ga op bezoek bij wijze demente ouderen, huppel door het park bij volle maan en mediteer op de stoep van het gemeentehuis!
Sorry ik ben het niet helemaal met je eens. Ik wordt gelukkig van de efteling en Xbox. Ook wordt ik gelukkig als mijn moeder mij 75 euro geeft voor mijn verjaardag. Meestal vraag ik geld. Als ik maar 10 euro zou krijgen van mijn tante zou ik haar niet eens uitnodigen om de envelop te brengen.
pi_187678181
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je woont nog bij je ouders, hoeveel geld ben je kwijt aan vaste lasten boodschappen etc.?
Niets maar ik wil rijk worden. Ik heb 10 jaar lang wajong gespaard en zakgeld en verjaardagsgeld en mijn ouders betalen mijn dingen dus ik zit over de 50 duizend euro. Daar ben ik mijn ouders en regering zeer dankbaar voor. Maar het heeft wel 10 jaar geduurd door die regering en dat vind ik te lang en niet eerlijk.
pi_187678522
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niets maar ik wil rijk worden. Ik heb 10 jaar lang wajong gespaard en zakgeld en verjaardagsgeld en mijn ouders betalen mijn dingen dus ik zit over de 50 duizend euro. Daar ben ik mijn ouders en regering zeer dankbaar voor. Maar het heeft wel 10 jaar geduurd door die regering en dat vind ik te lang en niet eerlijk.
Dus je hebt geen kosten en nog vind je de Wajong die je krijgt te weinig en vind je dat meer zou moeten krijgen omdat 'je ook weleens wat leuks wil doen'.. 8)7
pi_187678526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 22:25 schreef dennissch het volgende:

[..]

Idd zijn zoveel dingen die geen of weinig geld kosten. Waar ik momenteel van geniet is een Eekhoorn in onze tuin. Zie hem sinds 1 a 2 weken en komt redelijk tam over. Leuk om te zien, zo vaak zie je ze niet.
Sorry ik kan daar niet van genieten
wel geprobeerd. Ik heb thuis drie konijnen die mijn ouders verzorgen want ik wilde er één, en toen nog twee gevraagd. Niet dat ik perse konijnen wilde maar meer om te zien hoe mijn ouders moeite voor mij doen geeft mij voldoening. Misschien dat ik op mijn verjaardag nog een konijntje ga vragen.
  zondag 30 juni 2019 @ 13:01:56 #270
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187678554
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie zijn Lock&Kant?
Filosoof van lik-me-vessie.

Agnes Kant ken je toch wel?

En het is Locke.
  zondag 30 juni 2019 @ 13:03:16 #271
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187678570
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

wel geprobeerd. Ik heb thuis drie konijnen die mijn ouders verzorgen want ik wilde er één, en toen nog twee gevraagd. Niet dat ik perse konijnen wilde maar meer om te zien hoe mijn ouders moeite voor mij doen geeft mij voldoening. Misschien dat ik op mijn verjaardag nog een konijntje ga vragen.
Vraag er gelijk een barbecue bij.
pi_187678626
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 23:03 schreef mspoez het volgende:

[..]

Je doet iets met je leven maar wat jij doet kost een hoop geld, want je eet en je poept en je zet de kachel aan. Waar draag je bij?
Ik kost niet veel geld. Alleen de apparatuur die ik heb kost veel stroom maar als ik het niet gekocht had, had een ander het wel gekocht. Dus het komt neer op 0. Maar die pc's heb ik nodig om bitcoins te maken.
pi_187678724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Betaal je eigenlijk kostgeld aan je ouders?
Nee. Ze hebben het wel een keer gezegd dat ik het misschien zou moeten maar toen kreeg ik een stressaanval/druk op me want ik kan die druk niet aan en lieten ze mij alleen. Mijn gezondheid gaat voorop en dat begrijpen ze nu gelukkig want ze vragen het niet meer.
pi_187679028
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nieuwetijdskind? Manipulatief, verwend, wereldvreemd, grootheidswaanzin, zo maar een paar termen die meer op z’n plek zijn.

Nu zal dit ook wel weer uitgelegd worden als de jaloezie van een oudetijdskind of iets dergelijks..
pi_187679049
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie zijn Lock&Kant? Zou mooi zijn als ik op dat niveau zou zijn zoals je beschrijft. Ik denk echter dat dit nog een tijdje gaat duren ben ik bang. Je zet me onder druk. Druk is zwaar voor me en maakt dingen niet meer mogelijk bij mij.
John Locke niet kennen en claimen een filosoof te zijn :p. De state of nature van John Locke en de rechtvaardiging van individuele vrijheden los van God is een van de belangrijkste filosofische principes van de Westerse wereld.

Kant is die duitser die moeilijke boekjes schreef over dat God dood is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')