Jessie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand weet wie de 1.50 minuut heeft verzonnen.
Ik zeg gatver Jensquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens wil de tijd op 15 minuten. Hij doucht niet vaak, 1x per week of maand en wil dan fatsoenlijk kunnen douchen. Hij noemt het een basisrecht.
Jessie wil naar 3 minuten. Lexie heel verhaal over de haren van de vrouwen....en Adriaan.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand weet wie de 1.50 minuut heeft verzonnen.
wat is hij toch ontzettend komischquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens vindt 1.50 tekort om te douchen, dan kan hij niet eens zijn piemel wassen en iedereen is gebaat bij zijn schone piemel.
GM
Plas, piemel, kut niveauquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is hij toch ontzettend komisch
als hij straks weer in de buitenwereld komt, zullen de ze wel in rijen van drie opgesteld staan om hem teksten te laten schrijven voor cabaretiers
ze kunnen ook de temperatuur niet aanpassen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze kunnen niet eens zelf het water uit zetten![]()
Geen draaiknoppen in de douche ??
Wie heft dat ding gebouwd ? Ohja...
Uiteraard.quote:
die zaten er wel, is niet Brandon zn schuld, ze zijn er daarna afgehaaldquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie heeft dat ding gebouwd ? Ohja...
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Vind haar zo raar en zo een irritante kop.
Bizarquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen ook de temperatuur niet aanpassen.
Nee, die kranen zijn eruit gehaald.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie heeft dat ding gebouwd ? Ohja...
Ik snap niet waarom het niet beide kan...quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die zaten er wel, is niet Brandon zn schuld, ze zijn er daarna afgehaald
Heeft Jessie gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, die kranen zijn eruit gehaald.
vraag je dat nu aan mij?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het niet beide kan...
Als het kastje voor de kraan zit, kan je hem uit zetten en regelen.
Jessie heeft dit in al zijn wijsheid besloten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het niet beide kan...
Als het kastje voor de kraan zit, kan je hem uit zetten en regelen.
Ik dacht even hardop, maar het staat je vrij om te antwoordenquote:
dat hoeft niet perse. Ze kan er ook over nagedacht hebben en voor zichzelf argumenten hebben gezocht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die mylene nu, komt net van de febo volgens mij.
Jens accepteert het ook niet en zie Jessie draaien en draaien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Wat een slapzakken. Laten Leentjuh alleen staan tegen dictator.
Dat vind die nog lekker ookquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik vind dit dan wel weer lachen... en natuurlijk had ie lekker op zn vinger kunnen zitten.
Ze wacht gewoon tot de vergadering om dit te bespreken. Dat had Jessie ook moeten doen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse. Ze kan er ook over nagedacht hebben en voor zichzelf argumenten hebben gezocht.
Jessie heeft gisteren al gezegd van die muntjes, dus ze heeft tijd zat gehad om het te overdenken.
ja zelfs andreaquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:25 schreef schizolientje het volgende:
en iedereen houdt verder zijn mond, dat is schandalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |