Ja en dat voor fooi.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn allemaal hoeren van Talpa en het is geen ponypark
Dat is natuurlijk ook wel vrij lachwekkend, Dreetje is al maanden bezig mensen te pesten en aan te vallen en nu vergeten ze gewoon echt wat haar idee wasquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
Gerrit moest eerst lachen omdat Jens en Jessie beiden niet meer wisten wat Andrea haar presentatie was ...daarna moest hij nog harder lachen omdat hij het zelf ook niet meer wist...
Ponykamp,de mooie uitspraak van Vlinder.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn allemaal hoeren van Talpa en het is geen ponypark
Oh ponykamp.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ponykamp,de mooie uitspraak van Vlinder.
Colombiaanse praktijken.quote:
Gerrit ligt er wakker van ..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:41 schreef Zeyina het volgende:
Nou spannend. Kijken of Andrea de mok onder haar kussen ontdekt
Die deurklink met het slot erboven.Heel apart.quote:
Volgens mij slaapt die alquote:
Alles zit er in hoor. Alles is klaar. Vanaf morgen 9.00 u kunnen ze ook de douches gebruiken. Nu nog niet, De kit moet eerst uithardenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat heeft het voor zin als er geen kranen/ douche inzit het nu al te saboteren?
Zet je je wekker? Lees ik het later wel terug.quote:
Er zitten geen kranen ,alleen een douchkop. Muntje van 50 ct in de automaat en 2 minuten douchen, er valt niks te mengen of zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat heeft het voor zin als er geen kranen/ douche inzit het nu al te saboteren?
Geen wekkers in mijn huis. Ik kom er uit als ik wakker wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zet je je wekker? Lees ik het later wel terug.![]()
Heeft ze munten dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:53 schreef snetje het volgende:
Wel handig dat Andrea nu een nieuwe obsessie heeft ...de muntenkastjes kraken ...heeft Gerrit eindelijk ietwat rust...
Nee maar Andrea is al bezig om de boel te kunnen kraken voor haar schatje...quote:
Ze is nu een echte Muskenette.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:53 schreef snetje het volgende:
Wel handig dat Andrea nu een nieuwe obsessie heeft ...de muntenkastjes kraken ...heeft Gerrit eindelijk ietwat rust...
31 jaar ...en dan moet je de gejatte sleutel weer inleveren als een stout betrapt kindje..quote:
Sweet!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee maar Andrea is al bezig om de boel te kunnen kraken voor haar schatje...
Het blijft een Escobar...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
[..]
31 jaar ...en dan moet je de gejatte sleutel weer inleveren als een stout betrapt kindje..![]()
![]()
Geen reaktie en daar heeft Gerrit last van. Die hoopte op bonjequote:
ze wilde al een stift pakken maar bedacht zichquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:06 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Geen reaktie en daar heeft Gerrit last van. Die hoopte op bonje
Nee ze kon even geen stift vinden dus wordt morgen vervolgd...quote:
Dat was echt mooi.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
[..]
31 jaar ...en dan moet je de gejatte sleutel weer inleveren als een stout betrapt kindje..![]()
![]()
En die kop toen ze hem moest gaan pakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
Hier had ze het al in de gaten dat Wim iets miste en Jessie daarop aansprak..die houdt echt alles in de gaten ..maar ja dat moet je ook als je wat te verbergen hebt... ...quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die kop toen ze hem moest gaan pakken![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zo komt Adriaan er wel.Nog een paar van dit soort mails.quote:
Interpunctie is wel een dingetje Robert...quote:
Plaantjes.quote:Op woensdag 19 juni 2019 01:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Interpunctie is wel een dingetje Robert...
Waar is die cover van Fritsie?? Kan er zo weer overheen..quote:Op woensdag 19 juni 2019 01:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Tips van Shelley hoe te presenteren.
Presenteren vanaf je bed ook nog eens ... oke ..ik stop...denk ik ..quote:Op woensdag 19 juni 2019 01:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De Insta is los nu ...quote:Op woensdag 19 juni 2019 01:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar is die cover van Fritsie?? Kan er zo weer overheen..
quote:
Prachtig!! Hij blijft mooi ...zo lelijk maar mooi...quote:
Dacht dat maikel die shirts presenteerde ...quote:Op woensdag 19 juni 2019 02:19 schreef snetje het volgende:
En dan wordt Gerrit door dit geval een Engnek genoemd...
[ [url=https://i.gyazo.com/f484077cbadbc82c857d3fe56c23729a.png[]afbeelding[/url] ]
Maar Gerrit moet met zijn poten van zijn wijf afblijven.quote:Op woensdag 19 juni 2019 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat maikel die shirts presenteerde ...
en ketchup fles draaidquote:Op woensdag 19 juni 2019 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die mafkees weet van gekkigheid niet meer waar de opening van de fles zit!! Ik zie hem er voor aan dat hij onderaan een soort van Ketchup fles draait ..niet wetende dat er aan de bovenkant gewoon een dop zit ...ja !! Ik lach nu echt even als een Hiske...whahahahahahaha...
![]()
![]()
Gerrit moet maar goed uitkijken... #metoo gevalletje .. smerig en obsessiefquote:Op woensdag 19 juni 2019 02:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar Gerrit moet met zijn poten van zijn wijf afblijven.
en ketchup fles draaidquote:Op woensdag 19 juni 2019 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die mafkees weet van gekkigheid niet meer waar de opening van de fles zit!! Ik zie hem er voor aan dat hij onderaan een soort van Ketchup fles draait ..niet wetende dat er aan de bovenkant gewoon een dop zit ...ja !! Ik lach nu echt even als een Hiske...whahahahahahaha...
![]()
![]()
wat en sukkelquote:Op woensdag 19 juni 2019 01:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nog eentje dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
`Jens is apart iddquote:Op woensdag 19 juni 2019 03:18 schreef mario390 het volgende:
ik moest zo lachen om dat de donki
zei:: jullie hebben het met en schlimme jonge te doen. hahaha![]()
![]()
deze biafra-vent spoert echt niet
Was volgens mij een idee van Franny om bij de diertjes te gaan slapenquote:Op woensdag 19 juni 2019 05:16 schreef formule het volgende:
Hoeveel aandacht wil Adriaan door bij het zwijn te gaan slapen
Waarom doet hij dat? Lief beestje hoor, maar je meurt als een malle als je wakker wordtquote:Op woensdag 19 juni 2019 05:16 schreef formule het volgende:
Hoeveel aandacht wil Adriaan door bij het zwijn te gaan slapen
Heb alles gemist,maar van mij mag hijquote:Op woensdag 19 juni 2019 05:58 schreef Dotteke het volgende:
Las vorige TT Brandon pakt zijn kist, zal hij echt gaan vandaag?
Ik kan Brandon niet peilenquote:Op woensdag 19 juni 2019 05:58 schreef Dotteke het volgende:
Las vorige TT Brandon pakt zijn kist, zal hij echt gaan vandaag?
Franny.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:02 schreef formule het volgende:
Wie ligt er naast Adriaan in het kippenhok?
Hij is boos om die muntjes automaat die Jessie in de douches op heeft laten hangen, dat heb ik mee gekregen maar dat hij weg wilde niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:00 schreef formule het volgende:
[..]
Heb alles gemist,maar van mij mag hij
Dat heb ik ook niet meegekregen..Maar ik zou het me voor kunnen stellen. Muntjesautomaten zonder overleg in de groep? Neem ik tenminste aan...quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is boos om die muntjes automaat die Jessie in de douches op heeft laten hangen, dat heb ik mee gekregen maar dat hij weg wilde niet.
Komt natuurlijk niet uit het brein van Jessie, maar vervelend is het wel.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is boos om die muntjes automaat die Jessie in de douches op heeft laten hangen, dat heb ik mee gekregen maar dat hij weg wilde niet.
Weet niet of het niet uit het brein van Jessie komt, hij is er ziek genoeg voor.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt natuurlijk niet uit het brein van Jessie, maar vervelend is het wel.
Hij heeft nog geen spijker in die badhuis geslagen, en heeft zich al als beheerder benoemd.
Ja, en alleen op de pc waar ze daar geld mee kunnen verdienen, zakelijke contacten en niet meer dat maffe bitcoin gedoequote:Op woensdag 19 juni 2019 06:25 schreef magnaal het volgende:
Dan ook maar muntjesautomaten bij de pc.s Net als in de bibliotheek..Ja ook voor zogenaamde financiële dingen
Als het echt uit die botte kop van Jessie zou komen, had de groep dit nooit geaccepteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het niet uit het brein van Jessie komt, hij is er ziek genoeg voor.
Alles wat Jessie doet wordt onder het kopje van de FEBO gezet
Die vent spoort niet en ik kan me heel goed voorstellen dat Brandon hier pist over was en dat \\andrea probeert dat ding te saboteren. Hoe meer er tegen Jessie in gaan hoe beter ik het vind.
hij kan het laten lijken alsof het van de febo afkomt, of de febo speelt mee.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het echt uit die botte kop van Jessie zou komen, had de groep dit nooit geaccepteerd.
Ja, maar dan weten ze heus wel dat verzet zinloos is als de febo in het complot zit.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:31 schreef Verida het volgende:
[..]
hij kan het laten lijken alsof het van de febo afkomt, of de febo speelt mee.
ik vind hem er verknipt genoeg voor om iets dergelijks voor te stellen aan de febo en die gaat daar dan heus wel in mee als ze het een leuke verhaallijn vinden.
Laat het toch los,quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het niet uit het brein van Jessie komt, hij is er ziek genoeg voor.
Alles wat Jessie doet wordt onder het kopje van de FEBO gezet
Die vent spoort niet en ik kan me heel goed voorstellen dat Brandon hier pist over was en dat \\andrea probeert dat ding te saboteren. Hoe meer er tegen Jessie in gaan hoe beter ik het vind.
Het is de grootste nepper van allemaal.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:32 schreef formule het volgende:
Jessie is het zwarte schaap,alles wordt''achter'' tot een leuk verhaaltje gemaakt, Jessie kan wel een stootje hebben
Laat het losquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de grootste nepper van allemaal.
En vooral hij maakt alles zeer ongeloofwaardig.
zielig hoor om je in een dergelijke rol te laten duwen voor een paar centenquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:32 schreef formule het volgende:
Jessie is het zwarte schaap,alles wordt''achter'' tot een leuk verhaaltje gemaakt, Jessie kan wel een stootje hebben
Heb het allang losgelaten, in tegenstelling door die, die hem adoreren.quote:
Maar ik vindt hem grappigquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de grootste nepper van allemaal.
En vooral hij maakt alles zeer ongeloofwaardig.
Krijgt hij betaald om daar te wonenquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zielig hoor om je in een dergelijke rol te laten duwen voor een paar centen
Ik mag hem welquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het allang losgelaten, in tegenstelling door die, die hem adoreren.
Maar dat maakt hem niet minder irritant.
Maar hij is gewoon grappigquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:47 schreef Poezewoes het volgende:
Daar kiest Jessie zelf voor om zich als asbak neer te zetten in Utopia
De groep loopt blindelings achter die mafklapper aan, een enkeling begint er nu tegen in opspraak te komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het echt uit die botte kop van Jessie zou komen, had de groep dit nooit geaccepteerd.
Mensen afkatten is niet lollig, hij kan er zelf ook niet tegen.quote:
Hoeft die weinig voor te doen, als je hem ziet kan je het al zien dat het een asbak isquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:47 schreef Poezewoes het volgende:
Daar kiest Jessie zelf voor om zich als asbak neer te zetten in Utopia
Laat het losquote:
Ik welquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mensen afkatten is niet lollig, hij kan er zelf ook niet tegen.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:55 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie is gewoonJessie, ok ik laat het los
Wanneer je bereid bent om in opdracht bewust ruzies te maken, mensen te irriteren, en geestelijk kapot maken, ben je gewoon een echte klootzak.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De groep loopt blindelings achter die mafklapper aan, een enkeling begint er nu tegen in opspraak te komen.
Je haat hem echt hèquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer je bereid bent om in opdracht bewust ruzies te maken, mensen te irriteren, en geestelijk kapot maken, ben je gewoon een echte klootzak.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naar karakter, en dat hoeft hij niet te acteren.
Dat ben je dan zekerquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer je bereid bent om in opdracht bewust ruzies te maken, mensen te irriteren, en geestelijk kapot maken, ben je gewoon een echte klootzak.
mensen die de boodschappen doenquote:Op woensdag 19 juni 2019 07:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn te dom op te poepen die mensen hoor ik Adje mopperen
Merel dusquote:
Denk dat ze die niet gaat krijgenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Formule, kijk eens wie we daar hebben
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Adje mist af en toe zijn vrijheid en genegenheid
En wietkwekerij, strafkampquote:Op woensdag 19 juni 2019 07:36 schreef goldback het volgende:
Van de ideale samenleving naar een pest en treiter show, Chapeau....
En dan moet ik denken aan de spotjes om nieuwe kandidaten (wanhopige) te trekken, met teksten die een grote leugen zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wietkwekerij, strafkamp![]()
2 minuten douchen voor 1 muntje
Slap en bang van karakter.quote:Op woensdag 19 juni 2019 06:04 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is een soort van marionet
Zou een keer tijd worden. Ik snak naar dgk2quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:36 schreef goldback het volgende:
Van de ideale samenleving naar een pest en treiter show, Chapeau....
en de man van de GGD had nog wel iets iets gezegd over persoonlijke hygiene...quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De familie viespeuk is ook weer van de partij.
Dillul smeert zijn gezicht in met niveau (met zijn vingers gehaald uit een pot na net met de beesten zijn bezig geweest, uiteraard zonder zijn klauwen of daarna te wassen en schurftkop begint direct na het ontwaken te plamuren)
Ging over haartjes van Shelley toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
en de man van de GGD had nog wel iets iets gezegd over persoonlijke hygiene...
Zei die dat tegen Kay?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Dillul: Je hebt eerst klappen nodig om weer op te staan.
Ja, zal wel een uitdrukking verkracht hebben.quote:
Zou bijna denken dat het vierkante piemeltje vierkante balletjes aan het kweken is.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zal wel een uitdrukking verkracht hebben.
Hier aan de kust nog niets, ja heel erg donker en zware lucht! (ik hou van onweer)quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hier al een poosje regen met onweer.
Ik kijk net inderdaad naar buiten, dacht dat het vandaag bloedheet zou worden.quote:
tja daar sta je dan in je bikiniquote:Op woensdag 19 juni 2019 08:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk net inderdaad naar buiten, dacht dat het vandaag bloedheet zou worden.
ik ooooooooookquote:Op woensdag 19 juni 2019 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier aan de kust nog niets, ja heel erg donker en zware lucht! (ik hou van onweer)
Labrador? Wat is er volgens die hondek.t mis met een labrador?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Gerrit heeft zijn gerrit moet Blijven mok onder het kussen van Andrea gelegd. Andrea heeft vanmorgen al meerdere keren de tekst op die beker veranderd. Engnek, respectloos, labrador, Graag drie stemmen onderop de beker. En meer shit. Dan veegt ze het weer weg en schrijft er wat anders op.
Ze is er nogal mee bezig.
Vraag het ffquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Labrador? Wat is er volgens die hondek.t mis met een labrador?
aannamequote:Op woensdag 19 juni 2019 06:32 schreef formule het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens vindt 1.50 tekort om te douchen, dan kan hij niet eens zijn piemel wassen en iedereen is gebaat bij zijn schone piemel.
GM
quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt. Doet ze goed, net als Jessie.![]()
Zegt de persoon die 1 keer per week of maand douchtquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jens: Het lichaam is een tempel en dat moet je goed verzorgen, niet half zoals het terrein.
Dat zei hij er eerlijk bijquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zegt de persoon die 1 keer per week of maand doucht
Ik zeg gatver Jensquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens wil de tijd op 15 minuten. Hij doucht niet vaak, 1x per week of maand en wil dan fatsoenlijk kunnen douchen. Hij noemt het een basisrecht.
Jessie wil naar 3 minuten. Lexie heel verhaal over de haren van de vrouwen....en Adriaan.
Jessie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand weet wie de 1.50 minuut heeft verzonnen.
Ik zeg gatver Jensquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens wil de tijd op 15 minuten. Hij doucht niet vaak, 1x per week of maand en wil dan fatsoenlijk kunnen douchen. Hij noemt het een basisrecht.
Jessie wil naar 3 minuten. Lexie heel verhaal over de haren van de vrouwen....en Adriaan.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand weet wie de 1.50 minuut heeft verzonnen.
wat is hij toch ontzettend komischquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens vindt 1.50 tekort om te douchen, dan kan hij niet eens zijn piemel wassen en iedereen is gebaat bij zijn schone piemel.
GM
Plas, piemel, kut niveauquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is hij toch ontzettend komisch
als hij straks weer in de buitenwereld komt, zullen de ze wel in rijen van drie opgesteld staan om hem teksten te laten schrijven voor cabaretiers
ze kunnen ook de temperatuur niet aanpassen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze kunnen niet eens zelf het water uit zetten![]()
Geen draaiknoppen in de douche ??
Wie heft dat ding gebouwd ? Ohja...
Uiteraard.quote:
die zaten er wel, is niet Brandon zn schuld, ze zijn er daarna afgehaaldquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie heeft dat ding gebouwd ? Ohja...
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Vind haar zo raar en zo een irritante kop.
Bizarquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen ook de temperatuur niet aanpassen.
Nee, die kranen zijn eruit gehaald.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie heeft dat ding gebouwd ? Ohja...
Ik snap niet waarom het niet beide kan...quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die zaten er wel, is niet Brandon zn schuld, ze zijn er daarna afgehaald
Heeft Jessie gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, die kranen zijn eruit gehaald.
vraag je dat nu aan mij?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het niet beide kan...
Als het kastje voor de kraan zit, kan je hem uit zetten en regelen.
Jessie heeft dit in al zijn wijsheid besloten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het niet beide kan...
Als het kastje voor de kraan zit, kan je hem uit zetten en regelen.
Ik dacht even hardop, maar het staat je vrij om te antwoordenquote:
dat hoeft niet perse. Ze kan er ook over nagedacht hebben en voor zichzelf argumenten hebben gezocht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die mylene nu, komt net van de febo volgens mij.
Jens accepteert het ook niet en zie Jessie draaien en draaien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Wat een slapzakken. Laten Leentjuh alleen staan tegen dictator.
Dat vind die nog lekker ookquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik vind dit dan wel weer lachen... en natuurlijk had ie lekker op zn vinger kunnen zitten.
Ze wacht gewoon tot de vergadering om dit te bespreken. Dat had Jessie ook moeten doen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse. Ze kan er ook over nagedacht hebben en voor zichzelf argumenten hebben gezocht.
Jessie heeft gisteren al gezegd van die muntjes, dus ze heeft tijd zat gehad om het te overdenken.
ja zelfs andreaquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:25 schreef schizolientje het volgende:
en iedereen houdt verder zijn mond, dat is schandalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |