quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand het FOK Voetbalmanager topic? Tijd dat ze het weer eens open gooien
Beantwoord die vraag eens, trage donder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, weer terug op het oude nest. Blijf GAM ook wel doen, maar ik miste VBL.
Daarvoor moet je bij Pino en Peterselieman zijn, ouwe reus.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Beantwoord die vraag eens, trage donder.
Ja prima, maar als je nu ook nog de persoon quote die de vraag stelt komt het misschien bij hem aan!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Pino en Peterselieman zijn, ouwe reus.
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja prima, maar als je nu ook nog de persoon quote die de vraag stelt komt het misschien bij hem aan!
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand het FOK Voetbalmanager topic? Tijd dat ze het weer eens open gooien
De mod in kwestie is weer eens te lui om zijn werk te doen, dus hierbij @de_boswachterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Pino en Peterselieman zijn, ouwe reus.
Het is heet, laat me.quote:
Wat eerlijk van je ditquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [2019/20] De onvermijdelijke Eredivisietoto #1:
@:GGMM Lieve nieuwe FA (en eigenlijk nu al de beste óóit), kan je dit topic reeksen?
Dit deed ik puur omdat je anders te halsstarrig zou zijn. Complimentjes zijn waar jij het voor doet in het leven.quote:
Reeks er weer afgehaald.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit deed ik puur omdat je anders te halsstarrig zou zijn. Complimentjes zijn waar jij het voor doet in het leven.
Dan kom ik wel rond oktober/november weer terug. Tot ziens!quote:
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kom ik wel rond oktober/november weer terug. Tot ziens!
Mongolen gonna mongool hé.... wat heb je dan aan Feedback als ze weer eens zo'n incompetent figuur aanstellen, man man man.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
De mod in kwestie is weer eens te lui om zijn werk te doen, dus hierbij @:de_boswachter
Bedankt maat maar @GGMM is hier geen mod meer. Ik ben genoodzaakt alle eer voor mijzelf op te strijkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil een compliment maken aan de mods Onlogisch en GGMM. Ik vind dat ze altijd snel de TR's afhandelen en adequaat reageren. Sneller dan het licht. Daar kunnen de andere mods binnen dit forum een hoop van leren.
Hulde.
Ga lekker GTST kijken ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
kap eens met die kleurtjes te spelen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
kap eens met die kleurtjes te spelen.
Dat doen @onlogisch en ik graagquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou iemand mijn spelfout in de TT willen aanpassen? Het moet announce zijn met dubbel N terwijl ik anounce met 1 n heb gepost.
Gelukkig, thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |