66 geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:57 schreef praadje het volgende:
Weet iemand hoe oud/jong Disana is geworden?
Sorry, dat meldde ik, maar ik kan slecht rekenen, het was 65quote:
Veels te jong iigquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, dat meldde ik, maar ik kan slecht rekenen, het was 65
SPOILER: excuses voor het zo binnenvallen op zo'n momentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic zou niet moeten bestaan, maar iedereen een knuffel.
En ik ga dit jaar knokken om een paar van de klachten te reduceren.You sound reasonable...Time to up my medication.
Je hebt daar al eens eerder over verteld in je dialyse periode, daarna gaat het relatief snel geloof ik he?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind het wel ontzettend moedig van Disana dat ze zelf er voor heeft gekozen om dialyse stop te zetten.
Djiezus... hier schrik ik heel erg vanquote:Op maandag 13 januari 2020 17:40 schreef sigme het volgende:
Jongens, ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen.
Disana is afgelopen vrijdag overleden.
Dat egeltopic was geweldigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik had vorige week een egel bij mijn voordeur en toen moest ik nog aan Erik Egel denken.Wist helemaal niet dat Disana ziek was tot het bericht in JUB / In memoriam. Rust zacht..
Jahquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je hebt daar al eens eerder over verteld in je dialyse periode, daarna gaat het relatief snel geloof ik he?
Jah ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:09 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig rustig tot nu toe door de Corona crisis gerold.
En jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |