Ik slik tacrolimus sinds transplantatie. Is nu 3 jaar geleden maar de laatste maanden is mijn spiegel aan het kloten dus waarschijnlijk daarom die klachten opeens.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:19 schreef paulowna het volgende:
Ik heb sinds anderhalf jaar hetzelfde,
ik ben in 2016 met tacrolimus begonnen, slik jij dat ook?
Verder zijn mijn uitslagen formidabel,
Het is een spierpijn die vooral oplaait na belasting, het begon in mijn benen en is nu ook in mijn armen en borstkas merkbaar.
Zit ik een paar dagen stil dan weinig last maar dat gaat zo ten koste van min conditie, en die is al bagger,
ik slik nu tramadol als de pijnen te erg worden,
Binnenkort ook naar neuroloog, ik stel dat steeds uit wegens andere ziek en zielig dingen.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:08 schreef paulowna het volgende:
Mijn spiegel is een half jaar veel te hoog geweest, zouden onze klachten dat toch aan die pillen gerelateerd kunnen zijn?
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 11 december 2019 15:43 schreef paulowna het volgende:
ik moet in maart weer op controle, zal het er eens over hebben, heb al tientallen jaren medicatie maar niet met deze spier-ellende.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is van de bijwerkingen ;p dat is al zeker haha vandaar dat er naar mijn medicijnen gekeken gaat worden. Nah ja als de nier niet meer werkt zit ik iig niet meer met die bijwerkingen![]()
Niet goed. De dialyses gaan ook vaak slecht, ik word dan hondsberoerd. Vervoer gaat nu met een zorgambulance.quote:
Dit bericht heb ik helemaal gemist. Excuus daarvoor, mijn aandacht is niet meer zo goed en mijn geheugen ook niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:06 schreef sigme het volgende:
@:Disana
Wat akelig dat het zo slecht met je gaat! Ik weet er weinig zinnigs bij te zeggen... Het was leuk dat je een keer biggen bent komen kijken, je krijgt de groeten van ze
Veel sterkte!
Als je een keer iemand (met auto, en gezonde armen en benen enzo) nodig hebt voor een of andere klus: ik woon in de buurt.
Fijn dat je geen (extra) hulp nodig hebt, dat klinkt in elk geval goed geregeld.quote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik helemaal gemist. Excuus daarvoor, mijn aandacht is niet meer zo goed en mijn geheugen ook niet.
Ja, was zeker leuk. Ik vond het mooie beestjes, zo lekker scharrelend met elkaar. En een lekker kopje thee achteraf, onder begeleiding van de honden. Heel fijn om een keer gezien te hebben. Je bent trouwens de enige Fokker die me ooit heeft gezien, en het was wat mij betreft de moeite waard.
Dank ook voor het aanbod, gelukkig heb ik veel steun.
Ha, dankjewel sigme.quote:Op zondag 22 december 2019 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn dat je geen (extra) hulp nodig hebt, dat klinkt in elk geval goed geregeld.
En gefeliciteerd vandaag. Toch weer een jaartje erbij.
Oh gatverquote:Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet goed. De dialyses gaan ook vaak slecht, ik word dan hondsberoerd. Vervoer gaat nu met een zorgambulance.
Wat een ellende.... ik had je ook nog gefeliciteerd n het 40+ maar daar heb je niet zoveel aan...quote:Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet goed. De dialyses gaan ook vaak slecht, ik word dan hondsberoerd. Vervoer gaat nu met een zorgambulance.
Ahum, ik heb je ook mogen ontmoeten vorig jaarquote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik helemaal gemist. Excuus daarvoor, mijn aandacht is niet meer zo goed en mijn geheugen ook niet.
Ja, was zeker leuk. Ik vond het mooie beestjes, zo lekker scharrelend met elkaar. En een lekker kopje thee achteraf, onder begeleiding van de honden. Heel fijn om een keer gezien te hebben. Je bent trouwens de enige Fokker die me ooit heeft gezien, en het was wat mij betreft de moeite waard.
Dank ook voor het aanbod, gelukkig heb ik veel steun.
Ik was het glad vergeten! En zo'n tien minuten nadat ik dit las kwam de buurvrouw jullie pakjes brengen. Wat lief en wat mooi, een schildersezel, handwerktijdschriften om in te snuffelen, en nog meer dat ik nog niet eens heb uitgepakt. Heel lief dat jullie aan me hebben gedacht!quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:51 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ahum, ik heb je ook mogen ontmoeten vorig jaar![]()
Heel veel beterschap en sterkte jouw kant op. 😘😘
jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was het glad vergeten! En zo'n tien minuten nadat ik dit las kwam de buurvrouw jullie pakjes brengen. Wat lief en wat mooi, een schildersezel, handwerktijdschriften om in te snuffelen, en nog meer dat ik nog niet eens heb uitgepakt. Heel lief dat jullie aan me hebben gedacht!
Ik wens jullie mooie feestdagen en alvast een zo gezond mogelijk nieuwjaar. Dikke kus.
Dank je, jij ook fijne dagen!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
Disana en alle anderen hier die ziek zijn wens ik een goede fijne Kerst en hopelijk gaat het nieuwe jaar beter met jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |