En hij gaat dan ook gewoon op tafel poepen. Als de hygiene dan toch niet van belang is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:30 schreef snetje het volgende:
Jens ook commentaar over het aantal keren kunnen douchen ...Jens die zich 6 dagen achter elkaar niet doucht...
nu ineens is de hygiene belangrijkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En hij gaat dan ook gewoon op tafel poepen. Als de hygiene dan toch niet van belang is.
En als het om vieze dingen gaat kan ik heel ver gaan, aldus Jens
En hoop 'gescheld' over Jessie
Ik ben nu toch eens benieuwd of Jens dat ook eens tegen Jessie zelf gaat zeggen.
'Onze' eerlijke Jens. Die praat behoorlijk negatief achter mensen hun rug en doet lollig in hun bijzijn
Natuurlijk gaat hij dat niet tegen Jessie zelf zeggen ...hij is nu zijn onderdanig volkje al aan het opstoken ..die doen het dan wel voor hem..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En hij gaat dan ook gewoon op tafel poepen. Als de hygiene dan toch niet van belang is.
En als het om vieze dingen gaat kan ik heel ver gaan, aldus Jens
En hoop 'gescheld' over Jessie
Ik ben nu toch eens benieuwd of Jens dat ook eens tegen Jessie zelf gaat zeggen.
'Onze' eerlijke Jens. Die praat behoorlijk negatief achter mensen hun rug en doet lollig in hun bijzijn
En Jessie speelt het spelletje mee en heeft de grootste lol. Dat is volgens mij de enige die snapt hoe het daar werkt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:38 schreef freaky40 het volgende:
Febo maakt ze in ieder geval helemaal gek nu met dit script...![]()
Zo is dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jessie speelt het spelletje mee en heeft de grootste lol. Dat is volgens mij de enige die snapt hoe het daar werkt.
Die zooi op de achtergrondquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:38 schreef snetje het volgende:
Ondertussen zijn anderen weer bezig aan het werk en met ideeën ..heel wat anders dan buiten hangen en klagen...
Adriaan lijkt al helemaal blij om zijn Katie knuffel...
[ afbeelding ]
Dat kan toch als ze dat willen 50 cent in de automaat gooien . In principe is het belachelijk dat dit moet. Maar aan de andere kant zijn er altijd mensen daar die weer misbruik maken om een half uur of langer onder een douche te staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:36 schreef Verida het volgende:
Ik vind de mogelijkheid om twee keer per dag te douchen toch niet echt een luxe. Ze leven daar in een gore zandbak.
De shop van Shelley hequote:
Brandon is boos. Brandon is aan het mokken en gaat vroeg naar bedquote:
Vreemd dat Jessie eingelijk niets meer wilde wat in 1 ook al gedaan was. Als iemand uit zichzelf met dingen komt gebruikt hij dat als excuus......hebben we al gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:38 schreef snetje het volgende:
Ondertussen zijn anderen weer bezig aan het werk en met ideeën ..heel wat anders dan buiten hangen en klagen...
Adriaan lijkt al helemaal blij om zijn Katie knuffel...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |