Ik ben geen keukenprins en heel erg handig ben ik ook niet. Ik denk dat ik, als ik die methode probeer, eindig met een mishandelde knoflook en overal stukjes die aan elkaar kleven.quote:
Ik weet er niet zoveel van. Er zit er nu eentje 25 meter verderop, maar daar is het slecht zitten. Ze hebben het interieur van het hipster-koffiehonk overgenomen en dat is heel oncomfortabel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met van die Korean bbqs ook? Kimchi ben ik wel benieuwd naar op zich..
Volgens mij is dat de oom van Ghostbuster!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:38 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand peter slaghuise van Nederlannd?
quote:
Oh op die manier, geen nood, sas gaat het zeer binnenkort reviewen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprins en heel erg handig ben ik ook niet. Ik denk dat ik, als ik die methode probeer, eindig met een mishandelde knoflook en overal stukjes die aan elkaar kleven.
lamequote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet er niet zoveel van. Er zit er nu eentje 25 meter verderop, maar daar is het slecht zitten. Ze hebben het interieur van het hipster-koffiehonk overgenomen en dat is heel oncomfortabel.
Zal eens googelen. Soort fondu dusquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik praatte ooit eens met een Koreaanse op the innanets en die had het over een soort restaurant waar je 1 grote pot met bouillon geloof ik op tafel krijgt, en dan kan je dan allerlei eten in garen. Ze was er lyrisch over maar leek me nogal saai eigenlijk. Beetje flauw gekookte groentes enzo en grijsgekookt vlees.
Ik kan niet vinden hoe dat nou heette, iets van hot pot ofzo.
Hot Pot, In de Rijnstraat zit nu zo'n restaurant, daar zit het altijd vol. Vooral ook met Aziaten/Koreanen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik praatte ooit eens met een Koreaanse op the innanets en die had het over een soort restaurant waar je 1 grote pot met bouillon geloof ik op tafel krijgt, en dan kan je dan allerlei eten in garen. Ze was er lyrisch over maar leek me nogal saai eigenlijk. Beetje flauw gekookte groentes enzo en grijsgekookt vlees.
Ik kan niet vinden hoe dat nou heette, iets van hot pot ofzo.
Flikker op lul.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ooit gaat hij onze hulp waarderen, dat is altijd lastig in therapie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |