Over GUAP gesproken rijke tattaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar als je 1500 euro moet pinnen krijg je een hoop 50ies
Vraag maar hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige mensen willen alles contant nog. Iets met leeftijd waarschijnlijk. Roept wel een vraagje op, maar die laat ik maar zitten.
crashen bij Moquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is in Maastricht. Dan moeten jullie een dag eerder vertrekken.
Ik heb pas laatst Star Wars IV voor het eerst helemaal gekeken. Star Trek heb ik ook bar weinig van gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Recce het zegt, kun je daar gerust vanuit gaan.
Ik vind die nieuwe Star Wars niksquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb pas laatst Star Wars IV voor het eerst helemaal gekeken. Star Trek heb ik ook bar weinig van gezien.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die is altijd blij om nieuwe mensen te ontvangen in zijn stulpje.
niet carnavallen in de tuinquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
toch jammer dat ik niet in zijn Tinder kilometer range zit
Als ik bij hem in de buurt woonde zou ik iedere dag even bij hem deurtjebellenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Die verslikt zich in zijn bong als ik binnen stap
Die heb ik al helemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Star Wars nikskan er niet aan wennen
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik bij hem in de buurt woonde zou ik iedere dag even bij hem deurtjebellen
Was ik goed in beeld?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh er kwam ook een RLS over een Amsterdamse coffeeshop volgens mij gisterenavond
Wat danquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Neuh, deze ronde effe niet. Krijg ik toch geen antwoord op dus la maar.
Nah, daar zou hij zich niet druk over maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik bij hem in de buurt woonde zou ik iedere dag even bij hem deurtjebellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |