Heb je een hele tuin gekocht vandaag?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar als je 1500 euro moet pinnen krijg je een hoop 50ies
De datum is nog niet eens bekend en je had je nu al moeten registreren. Je mag de kaarten niet doorverkopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fietsenstalling zal ook wel duur zijn.
Nee nieuwe CV ketel krijgt ze morgen, en ze zweert bij cashquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een hele tuin gekocht vandaag?
Z'n moeder heeft een CV bij één of andere zwarte beunhaas gekocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een hele tuin gekocht vandaag?
Ja die heb ik geregeldquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft een CV bij één of andere zwarte beunhaas gekocht.
Sowieso een drama. Mooi hoor, historisch en alles maar het is een rampzalige keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
De datum is nog niet eens bekend en je had je nu al moeten registreren. Je mag de kaarten niet doorverkopen.
Is Scrut vast zijn vaderquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft een CV bij één of andere zwarte beunhaas gekocht.
Ik hou ook wel van cashquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee nieuwe CV ketel krijgt ze morgen, en ze zweert bij cashlekker veilig ook maar goed
ben ik te laat? mooi zoquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
De datum is nog niet eens bekend en je had je nu al moeten registreren. Je mag de kaarten niet doorverkopen.
Ze hadden de GP ook op de Afsluitdijk kunnen houden. Dan had Ferrari wel een kans gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso een drama. Mooi hoor, historisch en alles maar het is een rampzalige keuze.
Ik ook, maar sommige mensen willen alles contant nog. Iets met leeftijd waarschijnlijk. Roept wel een vraagje op, maar die laat ik maar zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |