Wat is er zo erg aan een getekende kut met een tekstballonnetje erboven met 'bla bla bla bla' er in?quote:
Nou weer een stem minder voor de award geloof ikquote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op tering klootzak.
Geslaagde operatie vaderquote:Op maandag 17 juni 2019 23:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
Waar feliciteren we @:mario390 mee ?
Oh goeie die moet ik ook volgen. Maar deze is wel saaai man jezusquote:Op maandag 17 juni 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja NANDOLEAKS op Spotify had ik aanstaanik moest ff snel wat
Ik was ook al bezig maar was niet snel genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is therapie voor Eend om hem een bloedsnelle user te maken
Staan wel leukere op ookquote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh goeie die moet ik ook volgen. Maar deze is wel saaai man jezusikbenflieftopkwab
Thanksquote:Op maandag 17 juni 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever. Veel plezier ermee.
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig maar was niet snel genoeg.
Zeg het ‘m!!!quote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op tering klootzak.
Jij krijgt de Kapitein Haak-award,quote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou weer een stem minder voor de award geloof ik
nou nietsquote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een getekende kut met een tekstballonnetje erboven met 'bla bla bla bla' er in?
Voor mij sowieso een verloren zaakquote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig maar was niet snel genoeg.
Hopelijk wordt-ie niet zo snel dat hij al tijdens het sollicitatiegesprek z'n ontslag indient.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ooit gaat hij onze hulp waarderen, dat is altijd lastig in therapie
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt-ie niet zo snel dat hij al tijdens het sollicitatiegesprek z'n ontslag indient.
nah, gewoonquote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat dan wel? De TR's? Het overleg in de speciale moderatorkantine?
"Welkom bij ons bedrijf."quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt-ie niet zo snel dat hij al tijdens het sollicitatiegesprek z'n ontslag indient.
Even verwerken in een bloedige treinaanrijding met veel Haastrechtse gewondenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En hij leert ook omgaan met tegenslagen
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |