prima lunch voor zo’n kleintje zeg...quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga ook altijd naar de AH (al heeft onze Jumbo ook gewoon zelfscan), daar krijgt hij eerst een banaan, dan een worstje of kaasje en vervolgens een krentenbol of croissantje op de broodafdeling. Doen ze bij alle kleine kindjes volgens mij, alleen niet in het weekend.
Ik ga ook meestal 2x in de week na zijn slaapjequote:Op woensdag 26 juni 2019 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
prima lunch voor zo’n kleintje zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ze koortsvrij is Olivia! En midi deed het super op school. Hij is nu alleen he-le-maal kapot en ik vond het vreselijk saai in huis met maar 1 kind die de halve dag sliep.
[ Bericht 1% gewijzigd door Songeur op 26-06-2019 16:04:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:59 schreef Songeur het volgende:
Grappig die verschillen! Hier krijgen ze van de bakker een broodje. Bij de ah vaak een banaan.
Mijn “gemeente doet niks” is een beetje kort door de bocht. Gemeente is druk bezig. Alleen krijgen ze het bij scholen, kdv’s, winkel- en gezondheidscentra en bushaltes al niet onder controle. Onze plek heeft dan gewoon minder prio. Foto van bovenbeen mini in spoiler. Zo zit ze dus van top tot teen onder
Ik zie trouwens dat ik ook precies zo’n bultje heb op mn arm en U. op z’n been. Even in de gaten houden dat het er niet meer worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ze koortsvrij is Olivia! En midi deed het super op school. Hij is nu alleen he-le-maal kapot en ik vond het vreselijk saai in huis met maar 1 kind die de halve dag sliep.
Protčge moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |