abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187612555
Ook een AH fangirl hier. Vooral de bezorgdienst vind ik hemels! En dan de kleine boodschapjes die ik nog bij moet halen zijn gewoon leuk en ontspannen. En makkelijk mee te nemen op fiets met kinderen.

De eikenboom achter ons huis zit vol met processierupsen. Gemeente doet er niks aan. Wij zitten van top tot teen onder de bulten. Mini heeft het toch echt het ergste. Bijna alsof ze vreselijke waterpokken heeft zoveel bulten. Van de huisarts een vloeibare antihistamine gekregen want die jeuk, is zo sneu :(

Midi is wennen op de basisschool vandaag. Ik vind het nu zo stil in huis. Wel heel fijn om even die een op een tijd te hebben met mini. Inmiddels ligt die op bed en vind ik het maar saai :P
pi_187612616
De kinderen vinden het leuk om mee boodschappen te doen, maar ik ben erg gehecht aan Picnic. Alsnog komen we vaak bij de bakker en andere buurtwinkel, waar ze altijd verwend worden met een plakje kaas, plakje worst of een krentenbolletje.

Hoe gaat het met de billetjes, Lemijn?

De koorts bij M is verdwenen en ze drinkt gelukkig weer goed! Nog niet helemaal de oude (vannacht nog een keer overgegeven) dus we doen het lekker rustig aan vandaag :)
pi_187612630
Songeur, ben benieuwd hoe het wennen op school gaat! Hoe vind je het zelf? Als het goed is mag mijn oudste ook binnenkort gaan wennen en ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik denk dat ik het spannender vind dan hij.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:46:17 #254
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187612746
Ik ga ook altijd naar de AH (al heeft onze Jumbo ook gewoon zelfscan), daar krijgt hij eerst een banaan, dan een worstje of kaasje en vervolgens een krentenbol of croissantje op de broodafdeling. Doen ze bij alle kleine kindjes volgens mij, alleen niet in het weekend.
pi_187612759
Fijn dat de koorts gezakt is Olivia! Hopelijk knapt ze gauw helemaal op!

Songeur, wat ellendig die rotrupsen :o Ik was al onder de indruk van de plekken bij een vriendin van me, laat staan bij zo’n kleintje ;( Wat sneu!

Hebben we het net over de AH, komen ze net bezorgen en ontbreekt een deel van mijn bestelling, mag ik straks alsnog naar de gewone supermarkt :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187612910
ik heb tegenwoordig een AH op 10 minuten rijden zitten, ga er regelmatig naar toe om vlokken te kopen....Ik ga eerlijk gezegd het liefste zonder kinderen boodschappen doen...

Pff, vanmorgen was het helaas weer 5.10. Ik had het niet moeten hebben over het veranderde patroonl...
pi_187612918
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga ook altijd naar de AH (al heeft onze Jumbo ook gewoon zelfscan), daar krijgt hij eerst een banaan, dan een worstje of kaasje en vervolgens een krentenbol of croissantje op de broodafdeling. Doen ze bij alle kleine kindjes volgens mij, alleen niet in het weekend.
prima lunch voor zo’n kleintje zeg...
  woensdag 26 juni 2019 @ 10:05:49 #258
298315 SacreCoeur
pi_187612953
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

prima lunch voor zo’n kleintje zeg...
Ik ga ook meestal 2x in de week na zijn slaapje :@ :D

Rot van de vroege ochtenden zeg! doet hij dan nog wel 2 slaapjes? anders ben je zelf ook bekaf om half 7.
pi_187616083
Haha, Sacre, daarom is boodschappen doen bij ons ook nooit een probleem. Overal is eten te krijgen.
En nu met bakfiets helemaal fijn, want dan is het gewoon makkelijk laden.
Bestellen heb ik weleens gedaan, maar ik ben te chaotisch en impulsief om een week vooruit te denken :') :@
Lidl/Albert Heijn/Jumbo wisselen we een beetje af. Zit allemaal even ver van ons huis, dus maar net wat we nodig hebben of waar we in de buurt moeten zijn.

Songeur, zo vervelend van de processierups. Mijn schoonmoeder zit ook volledig onder en ligt steeds ‘s nachts in bad om even de jeuk weg te hebben.
Mijm heeft wel een heleboel bultjes en blaasjes, maar lijkt weinig jeuk te hebben :?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_187616634
Ik vind die jumbo zelfscan ook maar slecht uitgewerkt. Moet je bij de kassa vaak alsnog wachten want of het is druk hij de zelfscan (want mensen met weinig boodschappen mogen er vaak ook afrekenen), of je moet wachten tot er iemand komt omdat er niemand bij de zelfscan staat, of je hebt alsnog zo iemand voor je die de hele tas door zoekt naar dat laatste 10 cent muntje om het te kunnen passen. Ik ga dus altijd naar de AH, kan ik vrijwel altijd direct afrekenen. Een keer per week alleen of met 1 kind voor de grote boodschappen en ongeveer om de dag voor de rest, en daarvoor pak ik soms ook Jumbo.

Lunchen deden ze hier altijd op de marktdag. Bij de supermarkt fruit, koek bij de bakker, snoepje bij de snoepkraam, krentjes bij de notenkraam en stukje lekkerbek bij de viskraam. Maar ik voel me dan toch een beetje een uitnemer als ik iets voor ¤2 koop en dan er drie koekjes bij cadeau krijg...

Wat vervelend van die rupsen Songeur. En vooral heel raar dat de gemeente niets doet.
pi_187617396
wow SacreCoeur wat wordt er bij jullie AH veel uitgedeeld :o Hier kan je een appel pakken, net als bij de lidl, maar een appel in het geheel eten werkt nog niet zo goed. Bij jumbo eigenlijk nooit wat gezien of gekregen.
Op de markt wel altijd een plakje worst en soms een stuk fruit. L weet dat al precies, "Mmmm" hoor ik dan. Bij de bakker delen ze snoepgoed uit. Dat vind ik eigenlijk een beetje jammer, ze hebben zoveel lekkers op de kraam liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 26-06-2019 15:45:06 ]
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:49:37 #262
298315 SacreCoeur
pi_187617524
Ja, is ook alleen bij de AH hier volgens mij.
Bij mijn ouders kun je alleen een fruit zelf pakken inderdaad (banaan, mandarijn of appel), lidl idem en de Jumbo hier heeft vaak iemand die dingen uitdeelt aan iedereen (drinken of een hapje).
pi_187617639
Grappig die verschillen! Hier krijgen ze van de bakker een broodje. Bij de ah vaak een banaan.

Mijn “gemeente doet niks” is een beetje kort door de bocht. Gemeente is druk bezig. Alleen krijgen ze het bij scholen, kdv’s, winkel- en gezondheidscentra en bushaltes al niet onder controle. Onze plek heeft dan gewoon minder prio. Foto van bovenbeen mini in spoiler. Zo zit ze dus van top tot teen onder :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ze koortsvrij is Olivia! En midi deed het super op school. Hij is nu alleen he-le-maal kapot en ik vond het vreselijk saai in huis met maar 1 kind die de halve dag sliep.

[ Bericht 1% gewijzigd door Songeur op 26-06-2019 16:04:42 ]
pi_187618037
Oh wat sneu Songeur :'(

Fijn dat ze bij jullie koortsvrij is Olivia!
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:45:42 #265
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187618278
Aaah songeur, wat zielig!

Hier nemen we alleen een banaan als dat bij de super ligt, en zo niet, dan koop ik zelf een tros en mag hij alvast beginnen. Stukjes brood of wordt wordt hier niet gegeven, maar kan ook niet zomaar ivm zijn koemelkallergie. Bij de poelier geven ze het wel, maar daar zit helaas ook koemelk in.
Verder gaan wij niet naar de markt. Zo te zien lopen we veel lekkers mis. :9
Zelf laten scannen is wel een leuke, die ga ik onthouden. :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_187618661
Ach, Songeur, wat akelig en sneu :'(

Verder even zonder bijlees:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:13:29 #267
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187618674
Gefeliciteerd!! *O*
pi_187618824
Wat fijn Tolstoi, gefeliciteerd *O*
pi_187618878
Ach Songeur, wat ziet dat er sneu uit :{ ;(

Tolstoi, wat een goed nieuws *O* Gefeliciteerd!
pi_187619010
Gefeliciteerd Tolstoi *O* hopelijk vind je daar weer je werkplezier terug!

Ziet er erg heftig uit Songeur. Hopelijk verdwijnen ze snel. Hebben de andere twee er ook zoveel last van?
pi_187619300
Wat goed dat je de stap hebt genomen, Tolstoi! Dat je je er zo over voelt zegt ook al genoeg denk ik! :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:00:02 #272
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187620376
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:59 schreef Songeur het volgende:
Grappig die verschillen! Hier krijgen ze van de bakker een broodje. Bij de ah vaak een banaan.

Mijn “gemeente doet niks” is een beetje kort door de bocht. Gemeente is druk bezig. Alleen krijgen ze het bij scholen, kdv’s, winkel- en gezondheidscentra en bushaltes al niet onder controle. Onze plek heeft dan gewoon minder prio. Foto van bovenbeen mini in spoiler. Zo zit ze dus van top tot teen onder :(
SPOILER
Fijn dat ze koortsvrij is Olivia! En midi deed het super op school. Hij is nu alleen he-le-maal kapot en ik vond het vreselijk saai in huis met maar 1 kind die de halve dag sliep.
Ik zie trouwens dat ik ook precies zo’n bultje heb op mn arm en U. op z’n been. Even in de gaten houden dat het er niet meer worden. :{
pi_187620648
Gefeliciteerd TolStoi! *O*
pi_187622091
Songeur, dat is echt wel heel sneu!
Eigenlijk ziet Mijm er verder qua bultjes hetzelfde uit, maar hij heeft er weinig last van.

Tolstoi *O* *O* het lijkt me een hele goede beslissing :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 26 juni 2019 @ 20:53:01 #275
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187622287
Hoera Tolstoi! Goed gedaan ^O^ .

Over dat uitdelen: ik vond het fantastisch dat Jacob gisteren een visfrietje kreeg bij de viskraam. Daar zijn we al veel vaker geweest en dit was een uitzondering. Verder krijgen we nooit ergens wat. Niet bij de AH, niet bij de bakker, etc. Allemaal krenten hier in de grote stad denk ik. Alleen de kaasboer deelt een plakje kaas uit. Aan de andere kant vind ik het ook wel prima. Overal wat snaaien is niet echt wat ik hem wil leren over eten :s) .

Wat akelig ziet dat eruit Songeur. Ik hoor het veel te laatste tijd.

Olivia, lief dat je het vraagt maar de billen zijn alweer hersteld hoor! Ze waren enkel rood, niet stuk. Nu wel want het gaat op het eind van een crechedag vaak mis -O- . Maar het herstelt ook altijd weer snel dus geen zorgen.

Jacob wil dus tegenwoordig heel graag dat ik op zijn kamer nog even zit te lezen als hij in slaap valt. Ik zit naast zijn bed dus hij ziet me maar ik kijk hem zo min mogelijk aan. Deze wens is een combinatie van schattig en onhandig maar ik ga wel een stuk sneller door mijn boeken zo (8> .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')