Ik ook niet. Nooit gehad ook.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Toch al een jaartje of 6quote:
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eensquote:Op maandag 17 juni 2019 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch al een jaartje of 6
Ik mis dat ding absoluut niet
Ik heb ook een airfryer, maar die zit nog in de doosquote:Op maandag 17 juni 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eens
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Oke, wat eet je dan ? Niks ? Dat is slecht.
Ja, maar in mn eentje koken slaat nergens op..
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Ja oke, maar je eet nog welquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staan
heb toen thuisbezorgd.nl ingeschakeld.
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ja, maar ik vind alleen eten ongezellig."
Alsof je met een mond vol aan het praten bent met iemand.
Doe even normaal.
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snackenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet ook echt op vaste tijdstippen anders trek ik de dag slecht.
Om 22:30 nog kokenquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
10:00, 13:00 en 18:30, like clockworkquote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snacken
Ja das ook weer nie goed.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet... meestal wel wat aan de late kant, anders ga ik snacken
ja, was lekker. en een half uur daarna ben ik gaan slapen.quote:
Nee, lekker hongerlijden, mafkutquote:
als je daar nou van afwijkt he.. ben je dan helemaal in de war ? Of chagrijnig ?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
10:00, 13:00 en 18:30, like clockwork
Noel doet aan de ramadanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, lekker hongerlijden, mafkut
Ja, dan doe je het niet.. val je wel afquote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA MAAR JE MOT TOCH WAT ETUH!!!!
Als het helpt, waarom niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het niet.. val je wel af
je mag het ook voor mij maken..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Lasagne is ook lekker, maar dat ga ik bv niet voor mij alleen maken
in de war niet, maar als ik honger heb dan word ik wel chagrijnig jaquote:Op maandag 17 juni 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als je daar nou van afwijkt he.. ben je dan helemaal in de war ? Of chagrijnig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |