quote:Op maandag 17 juni 2019 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
sommigen worden gewoon oud en koop geen look a like.
Ik heb een keer een hele bak vol vissen gedood. Vond de lerares niet zo tof.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, onze oude buurvrouw jaaaren terug, had een keer op onze vissen gepast en toen was er eentje doodgegaan. Dat vond ze zo sneu dat ze een andere goudvis is gaan kopen. Alsof wij het verschil konden zienAls ze niks had gezegd, waren we er waarschijnlijk niet eens achtergekomen.
Mijn ouders deden dit toen ik nog jong was, was mijn parkietje dood, hop nieuwe in het hok en dan was hij tegen het raam gevlogen en beetje in de war volgens mijn moeder, en de hamsters werden ook gewoon vervangen, hamster dood, gewoon nieuwe en vooral niets zeggen tot je als kind gaat denken waarom is mijn hamster 8 geworden?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, onze oude buurvrouw jaaaren terug, had een keer op onze vissen gepast en toen was er eentje doodgegaan. Dat vond ze zo sneu dat ze een andere goudvis is gaan kopen. Alsof wij het verschil konden zienAls ze niks had gezegd, waren we er waarschijnlijk niet eens achtergekomen.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb wel ooit een regenworm gegeten omdat ik zin in spaghetti had
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo is het topic wel vol voor zaterdag.
dit is gewoon feitelijk onwaarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.
nu alleen nog onnozel.quote:
💪quote:Op maandag 17 juni 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.
Gadver.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Achterbuurjongetje at nog wel eens de kattenbrokjes op
dat is anders. die zijn gewoon lekker..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Achterbuurjongetje at nog wel eens de kattenbrokjes op
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is anders. die zijn gewoon lekker..
Tja hij zal het we lekker hebben gevonden, want de kattenbrokjes moesten buiten zijn bereik gezet worden anders at hij ze op.quote:
Ja, dat is ook niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele bak vol vissen gedood. Vond de lerares niet zo tof.
misschien zijn regenwormen ook lekker, maar niet als vervanging voor spaghetti.quote:
Ben je wel helemaal goed verder?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja hij zal het we lekker hebben gevonden, want de kattenbrokjes moesten buiten zijn bereik gezet worden anders at hij ze op.
Ik ben gewoon niet zo handig met vissen en voeding.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet iets om trots op te zijn.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn ouders deden dit toen ik nog jong was, was mijn parkietje dood, hop nieuwe in het hok en dan was hij tegen het raam gevlogen en beetje in de war volgens mijn moeder, en de hamsters werden ook gewoon vervangen, hamster dood, gewoon nieuwe en vooral niets zeggen tot je als kind gaat denken waarom is mijn hamster 8 geworden?
Ik ga het gewoon niet proberen.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zijn regenwormen ook lekker, maar niet als vervanging voor spaghetti.
Oke, dat kan.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo handig met vissen en voeding.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zijn regenwormen ook lekker, maar niet als vervanging voor spaghetti.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed verder?
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon niet proberen.
als je ze frituurt dan..?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..
echt hequote:Op maandag 17 juni 2019 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar dan hoef je nog niet zo neerbuigend te doen over anderen die niet zo bekrompen zijn..
Exploderen ze in de pan.quote:
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekochtquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben denk ik ook niet gemaakt om een cavia te onderhouden.
lijkt alsof je het al eens geprobeerd hebtquote:Op maandag 17 juni 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Exploderen ze in de pan.
Is alleen maar water joh
Andersom ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben denk ik ook niet gemaakt om een cavia te onderhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |