abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188486310
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:55 schreef IriYe het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar niemand die twijfelt aan de ouders van Nora? :+

Even wat hersenspinsels van mijn kant..

- Dat ze naakt gevonden is om geen dna achter te laten op haar onderbroek.
- Dat ze erbij lag alsof ze sliep, heel relaxt en het hoofd op haar handen, vind ik persoonlijk een interessanter gegeven; met een interne bloeding zou je krom van de pijn liggen, zou je denken..

Op deze site over Holoprosencefalie staat; afwijkingen aan maag of darmen.[lees ook het kopje Temperatuur regulatie]

1- Ik neem voor het gemak aan dat ze daar al veel langer last van had, ook gezien de foto's van haar magere benen. En het kan ook verklaren waarom ze sneller stierf door 'verhongering'.

2- Misschien was Nora al veel te ziek om een stressvolle reis te moeten doormaken.. Stress was de 2de factor van haar overlijden.

Stel..[het is tenslotte BNW :P ] Stel dat ze rustgevende middelen kreeg toegediend, naast haar reguliere medicijnen [mocht ze die hebben] en dat al deze factoren iets teveel van het goede is geweest.

Ja, wat doe je dan?

De McCann's kunnen daarover meepraten.
Het is ook niet voor niks dat deze zaak er tot vervelends toe wordt bijgehaald in de [vooral Engelse] media.

Ik heb nog veel meer hersenspinsels maar ik laat het er ff bij voor nu. ;)
Interessant, ga door! :Y

Ja dat schoot ook een aantal keer door mijn hoofd; zouden die ouders er niets mee te maken hebben gehad....? Hoogstwaarschijnlijk niet denk ik zelf, maar goed die McCanns bemoeiden zich ook al snel met de zaak om weer aandacht naar hún zaak te trekken. Maar hoe hadden ze Nora dan naar die afgelegen plek moeten brengen? Ze lag daar een dag of wat eerder nog niet zeiden de hulptroepen, die er al eerder waren geweest. Die ouders waren zodanig het onderwerp van de media toen al, denk niet dat ze Nora's lichaam verder konden verslepen etc etc etc.

Het is een raar feit, dat ze daar lag 'alsof ze sliep'. Na een week naakt in de hete jungle, en overleden door een maagzweer, nou dat is verre van vredig. Zoals je zei, waarom geen verkrampte houding? En waarom alleen wat schrammen en 'bruises' aan de benen (wellicht ook een arm)? Raar allemaal. Misschien laten die ouders een eigen Engelse autopsie nog verrichten? Of waren dat al ingevlogen Britten die deze autopsy verrichtten? Neem aan dat dat Maleisiërs waren.
pi_188486628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:11 schreef Natski79 het volgende:

[..]

Interessant, ga door! :Y

Ja dat schoot ook een aantal keer door mijn hoofd; zouden die ouders er niets mee te maken hebben gehad....? Hoogstwaarschijnlijk niet denk ik zelf, maar goed die McCanns bemoeiden zich ook al snel met de zaak om weer aandacht naar hún zaak te trekken. Maar hoe hadden ze Nora dan naar die afgelegen plek moeten brengen? Ze lag daar een dag of wat eerder nog niet zeiden de hulptroepen, die er al eerder waren geweest. Die ouders waren zodanig het onderwerp van de media toen al, denk niet dat ze Nora's lichaam verder konden verslepen etc etc etc.

Het is een raar feit, dat ze daar lag 'alsof ze sliep'. Na een week naakt in de hete jungle, en overleden door een maagzweer, nou dat is verre van vredig. Zoals je zei, waarom geen verkrampte houding? En waarom alleen wat schrammen en 'bruises' aan de benen (wellicht ook een arm)? Raar allemaal. Misschien laten die ouders een eigen Engelse autopsie nog verrichten? Of waren dat al ingevlogen Britten die deze autopsy verrichtten? Neem aan dat dat Maleisiërs waren.
De Britten hebben hun eigen onderzoek gedaan.
https://www.dailymail.co.(...)resort-vanished.html

Alsof ze in Maleisie niet capabel zijn om gedegen onderzoek te kunnen doen.
- Als je het allemaal niet vertrouwt in een land waar je je vakantie wilt doorbrengen, waarom dan daar heen gaan?

Maar goed, zoals ik begrijp is er geen reden voor een 2de autopsie-onderzoek.

Dit is het nieuwste artikel; https://www.dailymail.co.(...)terfall-herself.html

Heb het zelf nog niet volledig gelezen. Ga ik uiteraard wel doen.

Ik kom er later op terug. Ook op het eerste gedeelte van je reactie. Thx iig. ^O^
pi_188486960
quote:
[..]

de zoon van de eigenaar vd El Sabroson is zoek

hij zou in David bij autobedrijf SANDI werken ..
hij was ook drugsverkoper in Boquete
er waren in Boquete bij velen 5 die verdacht waren .deze E,eentje zit in de cel..
Die zoon van El Sabroson, Edwin A. lijkt trouwens weer actief op facebook, vorige maand; had vanaf eind april niets meer gepost en zou dan vermist zijn.

pi_188487016
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:39 schreef IriYe het volgende:

[..]

De Britten hebben hun eigen onderzoek gedaan.
https://www.dailymail.co.(...)resort-vanished.html

Alsof ze in Maleisie niet capabel zijn om gedegen onderzoek te kunnen doen.
- Als je het allemaal niet vertrouwt in een land waar je je vakantie wilt doorbrengen, waarom dan daar heen gaan?

Maar goed, zoals ik begrijp is er geen reden voor een 2de autopsie-onderzoek.

Dit is het nieuwste artikel; https://www.dailymail.co.(...)terfall-herself.html

Heb het zelf nog niet volledig gelezen. Ga ik uiteraard wel doen.

Ik kom er later op terug. Ook op het eerste gedeelte van je reactie. Thx iig. ^O^
Oh yuuu kneu, Great Brittania rules the world. Misschien is dat nog dat voormalige wereldmachtgevoel van de Engelsen, dat superieuriteitsidee, zeker als het gebieden betreft die ooit kolonieën van hen waren.

Zeker met het oog op zaken zoals die van Epstein nu, geloof ik zelf dan weer niet blind op autopsie uitslagen.

Ah goed artikel, de Daily Mail heeft doorlopend nieuwe artikelen over deze zaak van Nora.
Het meisje kon nauwelijks in een rechte lijn lopen, om het onbeholpen te stellen. Maar kon wel dat ondoordrongbare stuk jungle doorkruisen zonder schoenen, en naakt op een gegeven moment, en dan uiteindelijk gevonden worden met een paar schrammetjes en bluawe plekjes op de benen? Het is en blijft een raar verhaal. Haar opa noemt het ook nog steeds 'absurd' om überhaupt maar aan te nemen dat ze daar zelf heengelopen zou kunnen zijn.

"The ravine where she was found – which is only 1.6 miles from the lodge where her family was staying – was repeatedly searched by rescue teams during the first seven days of her disappearance. Police have been unable to adequately explain why she was missed. It also remains unexplained why she was not wearing the underwear she had on when she was last seen by her parents at bedtime on August 3."

Misschien is ze juíst daar uiteindelijk neergelegd omdat die plek al zo vaak gecheckt was door zoekteams? Zo van; die komen niet meer terug?

To be continued..
pi_188487384
Vervolg eerste gedeelte @natski;

De ouders waren, voordat Nora werd gevonden, nog bij een kerk geweest 10 km verderop. Grappige is dat de priester/pastoor George Harrison heet, maar dat terzijde.
Ik heb het artikel nu niet bij de hand, maar wanneer je je ingelezen hebt weet men wel wat ik bedoel.

Wat ik wil zeggen, het is niet dat de ouders opgesloten zaten in hun vakantiehuis.Integendeel. Hulptroepen in overvloed, Iets teveel,,
Vrijwel alle communicatie ging via via:al dan niet ingevlogen familieleden en zoveel andere woordvoerders vanuit Engeland, Ierland en Frankrijk.
Een advocaat, dezelfde als van de familie van Ivana Smit [klein detail] was er ook, en dan is er nog een andere familie-advocaat. etc.
I'ts too much. De arrogantie ook... :X

In mijn ogen; alle verdenkingen [als die er al zijn] afleiden van zichzelf en blijven wijzen naar het corrupte Maleisie.

Nog een vraag; hoe kon Nora in het donker alleen van de wenteltrap komen als ze bij alles hulp nodig had?

Wordt vervolgd..
pi_188487910

[ Bericht 100% gewijzigd door gynaika op 17-08-2019 08:46:20 ]
pi_188487964
@IriYe: een soort van inside job bedoel je? Heb ik me ook af en toe afgevraagd, maar Nora was 2-3 dagen dood toen ze werd gevonden. Waar hebben ze haar dan een week lang gehouden?
Op zondagochtend 8u was ze al weg. De familie had geen auto.

Ook een scenario: de 3 kinderen zijn samen naar buiten gegaan en 2 zijn teruggekomen en hebben Nora ergens achtergelaten? Moet allemaal in het licht/ schemerlicht zijn gebeurd, niet in het donker. En kunnen de kinderen zo lang hun mond houden?
pi_188488010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:26 schreef Natski79 het volgende:

[..]

Die zoon van El Sabroson, Edwin A. lijkt trouwens weer actief op facebook, vorige maand; had vanaf eind april niets meer gepost en zou dan vermist zijn.

[ afbeelding ]
Zie ook nog even de post van ASR:

BNW / Het raadsel van Panama
pi_188488030
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:55 schreef RapaNui het volgende:

Ook een scenario: de 3 kinderen zijn samen naar buiten gegaan en 2 zijn teruggekomen en hebben Nora ergens achtergelaten? Moet allemaal in het licht/ schemerlicht zijn gebeurd, niet in het donker. En kunnen de kinderen zo lang hun mond houden?
Ja, deze gedachten gaan ook steeds door mijn hoofd.
pi_188488040
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 03:18 schreef IriYe het volgende:
Vervolg eerste gedeelte @:natski;

De ouders waren, voordat Nora werd gevonden, nog bij een kerk geweest 10 km verderop. Grappige is dat de priester/pastoor George Harrison heet, maar dat terzijde.
Ik heb het artikel nu niet bij de hand, maar wanneer je je ingelezen hebt weet men wel wat ik bedoel.

Wat ik wil zeggen, het is niet dat de ouders opgesloten zaten in hun vakantiehuis.Integendeel. Hulptroepen in overvloed, Iets teveel,,
Vrijwel alle communicatie ging via via:al dan niet ingevlogen familieleden en zoveel andere woordvoerders vanuit Engeland, Ierland en Frankrijk.
Een advocaat, dezelfde als van de familie van Ivana Smit [klein detail] was er ook, en dan is er nog een andere familie-advocaat. etc.
I'ts too much. De arrogantie ook... :X

In mijn ogen; alle verdenkingen [als die er al zijn] afleiden van zichzelf en blijven wijzen naar het corrupte Maleisie.

Nog een vraag; hoe kon Nora in het donker alleen van de wenteltrap komen als ze bij alles hulp nodig had?
[ afbeelding ]

Wordt vervolgd..
Die kerk staat pal in het drukke centrum van de grote stad. Welke rol zou die kunnen hebben gespeeld volgens jou?
pi_188488747
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:02 schreef gynaika het volgende:

[..]

Zie ook nog even de post van ASR:

BNW / Het raadsel van Panama
Even goed nadenken weer, ja die anonieme tips stonden onder mn blog idd. Ik herinner me dat die Giovanni van het Pianista restaurant twee zoons heeft. Een daarvan is dan S maar de ander Edwin. Want hij heeft de naam van een van zijn andere restaurants slechts een paar jaar terug veranderd in Los Edwin's. Vernoemd naar die zoon.
pi_188489235
Toch tweede autopsie:

De 15-jarige Nora Quoirin werd tien dagen na haar verdwijning dinsdag door een inwoner naakt gevonden langs een beek in de Maleisische jungle nabij de plaats Seremban. Uit de lijkschouwing blijkt dat er geen sprake is geweest van seksueel misbruik. Het meisje stierf aan inwendige bloedingen, waarschijnlijk veroorzaakt door honger en stress. Nora’s ouders overwegen nu om een tweede autopsie te vragen, zo bericht ‘The Mirror’.

https://www.hln.be/nieuws(...)-te-vragen~a7db9326/
pi_188492880
Doelt IriYe op Munchhausen by proxy?
pi_188492913
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:28 schreef Natski79 het volgende:

[..]

Even goed nadenken weer, ja die anonieme tips stonden onder mn blog idd. Ik herinner me dat die Giovanni van het Pianista restaurant twee zoons heeft. Een daarvan is dan S maar de ander Edwin. Want hij heeft de naam van een van zijn andere restaurants slechts een paar jaar terug veranderd in Los Edwin's. Vernoemd naar die zoon.
Giovanni is niet de eigenaar van Los dos Edwins. Los (dos) Edwins heet zo, omdat vader en zoon beiden Edwin heten.
pi_188492982
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:55 schreef RapaNui het volgende:
Ook een mogelijkheid.
pi_188493143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:58 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Giovanni is niet de eigenaar van Los dos Edwins. Los (dos) Edwins heet zo, omdat vader en zoon beiden Edwin heten.
Ugh sorry mensen, ik ben mentaal helemaal uitgelogd van deze zaak. Helemaal gelijk, deze Edwin is de zoon van de eigenaar van restaurant El Sabroson. Toch?? 8)7

En Giovanni (met zoon 'S') is van Il Pianista restaurant. o|O

En S is dan lid van die jeugdbende van Henry, althans dat wordt gezegd.. En Edwin werd door (anonieme) locals genoemd als één van de 5 verdachten in de verdwijning van Kris en Lisanne.
En E had mot met Heriberto, die dan weer.... kritische opmerkingen plaatste over het restaurant van E's ouders. E. verwijt H. (aka 'Toto') dan weer dat hij 'de buitenlanders achtergelaten heeft', waarom Toto richting E het verwijt maakt dat hij 'het joch in de caldera rivier heeft verdronken, en op moet houden met cocaine snuiven.

Zucht :|W

[ Bericht 13% gewijzigd door Natski79 op 17-08-2019 17:28:39 ]
pi_188494303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:15 schreef Natski79 het volgende:

[..]

Ugh sorry mensen, ik ben mentaal helemaal uitgelogd van deze zaak. Helemaal gelijk, deze Edwin is de zoon van de eigenaar van restaurant El Sabroson. Toch?? 8)7

En Giovanni (met zoon 'S') is van Il Pianista restaurant. o|O

En S is dan lid van die jeugdbende van Henry, althans dat wordt gezegd.. En Edwin werd door (anonieme) locals genoemd als één van de 5 verdachten in de verdwijning van Kris en Lisanne.
En E had mot met Heriberto, die dan weer.... kritische opmerkingen plaatste over het restaurant van E's ouders. E. verwijt H. (aka 'Toto') dan weer dat hij 'de buitenlanders achtergelaten heeft', waarom Toto richting E het verwijt maakt dat hij 'het joch in de caldera rivier heeft verdronken, en op moet houden met cocaine snuiven.

Zucht :|W
Ik kan momenteel geen poppetjes/emoticons plaatsen .... anders had ik een leuk, grappig poppetje gepost .... helaas
pi_188496022
Betreffende Nora, één ding is absoluut zeker, zij kan onmogelijk uit eigen beweging naar de plek zijn gelopen waar zij is gevonden.

Quote:
Er komt mogelijk een nieuw onderzoek naar de dood van de Frans-Ierse 15-jarige Nora Quoirin, die in de Maleisische jungle verdween en dood in een ravijn werd teruggevonden.

De vrijwilliger die mee zocht naar het meisje zegt in de Daily Mail dat het pad naar het ravijn bij de waterval, nog geen drie kilometer verwijderd van het chalet waar de familie verbleef, bijzonder moeilijk begaanbaar is. „Daar kon zij in haar eentje niet komen. Ik had er al moeite met lopen. Dat pad is al heel lastig voor mensen zonder een beperking. De begroeiing is er dik en trekt aan je benen, het hellingspercentage varieert van 20 tot 40 procent en je moet twee behoorlijk diepe stroompjes over om bij de plek te komen waar zij is gevonden. Het is er glad en rotsachtig. Mijn schoenen waren compleet vernield. En Nora zou daar dan blootsvoets naartoe moeten zijn gelopen...”

https://www.telegraaf.nl/(...)eeds-raadselachtiger
pi_188502465
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:06 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Die kerk staat pal in het drukke centrum van de grote stad. Welke rol zou die kunnen hebben gespeeld volgens jou?
Ik bedoel daarmee dat de familie kon gaan en staan waar ze wilden en dus niet 24/7 op hun verblijf waren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:55 schreef RapaNui het volgende:
Nee.

Ik weet dat het allemaal nogal verwarrend klinkt, het is ook teveel om het duidelijk te verwoorden. Tijdrovend ook om alles te onthouden wat ik gelezen heb via de Engelse media. Mijn Engels is niet zo heel geweldig, laat staan als ik alles wil vertalen in een duidelijk relaas.

Anyway; de ouders vonden het niet zo tof dat opa met de media heeft gepraat. Opvallend wel.
https://www.dailyrecord.c(...)parents-hit-18952226

Het gaat om deze artikelen;
https://www.irishtimes.co(...)a-stranger-1.3986466
https://www.irishtimes.co(...)cleared-up-1.3986525
Staat overigens ook bij NWS.

Opvallend vind ik deze zin; It is not possible she would have willingly left with a stranger. If she went out alone by mistake, she would have banged on the door and screamed to be let back in.”

Ik dacht gelezen te hebben dat ze non-verbal is..? Volgens de opa dus niet. Strange..

Wordt vervolgd..

Alle artikelen en updates; https://www.newsnow.co.uk/h/Hot+Topics/Nora+Quoirin?type=ln
pi_188515219
Politie: “Onervaren” hulpverleners kunnen “cruciale aanwijzingen” gemist hebben in zoektocht naar Nora:

https://www.hln.be/nieuws(...)-naar-nora~aa72b91e/
pi_188515711
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:18 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee dat de familie kon gaan en staan waar ze wilden en dus niet 24/7 op hun verblijf waren.
[..]

Nee.

Ik weet dat het allemaal nogal verwarrend klinkt, het is ook teveel om het duidelijk te verwoorden. Tijdrovend ook om alles te onthouden wat ik gelezen heb via de Engelse media. Mijn Engels is niet zo heel geweldig, laat staan als ik alles wil vertalen in een duidelijk relaas.

Anyway; de ouders vonden het niet zo tof dat opa met de media heeft gepraat. Opvallend wel.
https://www.dailyrecord.c(...)parents-hit-18952226

Het gaat om deze artikelen;
https://www.irishtimes.co(...)a-stranger-1.3986466
https://www.irishtimes.co(...)cleared-up-1.3986525
Staat overigens ook bij NWS.

Opvallend vind ik deze zin; It is not possible she would have willingly left with a stranger. If she went out alone by mistake, she would have banged on the door and screamed to be let back in.”

Ik dacht gelezen te hebben dat ze non-verbal is..? Volgens de opa dus niet. Strange..

Wordt vervolgd..

Alle artikelen en updates; https://www.newsnow.co.uk/h/Hot+Topics/Nora+Quoirin?type=ln
Bedankt voor je uitleg, ik zal rustig wat links doornemen, een aantal ken ik al.

Kun je uitleggen waarom het zo bijzonder is dat de ouders van het terrein af mochten om naar de kerk te gaan?

Wat is er mis met die vetgedrukte zin? Iemand die non verbal is, kan voor haar naasten heel goed duidelijk maken wat ze wil. En dus duidelijk maken dat ze naar binnen wil.

Voorbeeld: kleine kinderen die nog niet kunnen praten. Een moeder weet altijd wat het kind wil, wat het kind brabbelt, zelfs wanneer alleen geluiden worden gebruikt.
Extreem voorbeeld: honden zijn niet verbaal. Maar ze kunnen heel duidelijk hun wil kenbaar maken. Bijvoorbeeld ook wanneer ze naar binnen willen *zonder te praten*.
pi_188518032
@RapaNui Ik zeg niet dat het bijzonder is dat ze van het terrein af konden, ik zeg dat ze die mogelijkheid hebben gehad, als antwoord op de vraag van Natski, post #226

Wat betreft het vetgedrukte; als ze kon schreeuwen waarom zou ze dan niet hebben geschreeuwd als ze ''ontvoerd'' is door een vreemde uit haar slaapkamer?

Wat eerst begon als vulnerable with learning difficulties werd uiteindelijk een zwaar gehandicapt kind. En zoals ik eerder schreef, vermoed ik dat ze al veel langer last had van haar maag/darmen. Misschien zelfs al ernstig ziek..
Dus; waarom ga je in hemelsnaam een reis van meer dan 20 uur maken met een kind in die toestand dat blijkbaar al die stress niet aankon?

En waarom wordt opa publiekelijk vermaand dat hij zijn mond moet houden, om het cru te zeggen? Zegt hij teveel wat de ouders hebben nagelaten te vertellen?

Nora Quoirin’s family has called for an end to “unhelpful” comments attributed to them or those claiming to act on their behalf following the death of their daughter in a Malaysian jungle.
The teenager’s family issued a statement asking the media to only rely on comments issued on their behalf by the Lucie Blackman Trust (LBT) charity.

https://www.huffingtonpos(...)TshYxVTS3btxMsmHUHRb

Genoeg BNW hersenspinsels voor vandaag, anders ben ik weer de hele dag bezig en dat is niet de bedoeling. En ik ben ook minder goed in uitleg geven dan de fanatieke BNW diehards :) ^O^
pi_188519630
Het zou best kunnen dat Nora zich gewoon niet prettig voelde in haar nieuwe omgeving, een andere kamer dan waaraan zij gewend was, zich daardoor onrustig voelde en op zoek ging naar haar ouders. Dat ging dus helemaal verkeerd.

Het zou het beste geweest zijn als zij bij haar ouders op de kamer had geslapen.

Die nieuwe omgeving was toch ook extreem anders dan in haar thuisland?
pi_188524012
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:23 schreef IriYe het volgende:

Wat eerst begon als vulnerable with learning difficulties werd uiteindelijk een zwaar gehandicapt kind. En zoals ik eerder schreef, vermoed ik dat ze al veel langer last had van haar maag/darmen. Misschien zelfs al ernstig ziek..

En waarom wordt opa publiekelijk vermaand dat hij zijn mond moet houden, om het cru te zeggen? Zegt hij teveel wat de ouders hebben nagelaten te vertellen?

Nora Quoirin’s family has called for an end to “unhelpful” comments attributed to them or those claiming to act on their behalf following the death of their daughter in a Malaysian jungle.
The teenager’s family issued a statement asking the media to only rely on comments issued on their behalf by the Lucie Blackman Trust (LBT) charity.

https://www.huffingtonpos(...)TshYxVTS3btxMsmHUHRb

Ja ben ik met je eens. Zo kwam het ook op mij over. Ik lees normaliter alleen de Engelse media en deze Nora-zaak werd dagelijks met updates bijgehouden. Het begon inderdaad als een eenvoudige leerproblematiek, maar naarmate deze zaak zich voortsleepte en die ouders wanhopiger werden en meer moesten prijsgeven aan de media om de kans om Nora te vinden te vergroten, kwam er toch een ander beeld naar voren langzaamaan. Dat ze dus niet enkel wat leerachterstand had, maar ook moeilijk liep en motorisch niet in orde was. Toen dan moeite met praten, toen dat ze feitelijk niet alleen ergens heen kon, zelfs niet naar de winkel, en toen werd het dat ze zonder begeleiding nergens mee vertrouwd kon worden. Dat was toch wel een opvallende decline.

En net als jij vond ik die publiekelijke afstraffing van opa ook heel vreemd en onsympathiek zelfs. Lijkt er toch op dat er daar een heel team onderhand zit om de media-relaties te onderhouden en dat er een draaiboek is voor wat er wel en niet naar buiten mag komen. Rare toestand. Rare indruk.
pi_188524775
@RapaNui

Rapa weet jij misschien of er ENIGE MOGELIJKHEID is om de rest van die 85 ofzo nachtfoto's van 8 April in de Kris en Lisanne zaak te zien? Niemand heeft ze ooit weten te bemachtigen? Los van die 5 die we kennen, is de rest nooit ergens anoniem gedumpt online ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')