Zo zeg dat wel zeg. Heb 'm ook maar uitgezet, want irriteer me er echt kapot aan.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:51 schreef ATON het volgende:
Wat een irritante stem. Lijkt me zelf een alien.
Heb je wel eens bedacht dat de mensen die zo'n drone daar laten vliegen dat in scene kunnen zetten? Wie zit er anders te wachten op een video van een graanveldquote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Sinds de technische vooruitsprong van drones zijn er steeds meer beelden uitgebracht die tot de verbeelding spreken. Hoe ziet onze wereld er straks uit als we al deze nieuwe dingen ontdekken? Is er nog wel een God waar mensen in kunnen geloven en ontstaan er misschien nieuwe geloven? Waar komen deze wezens vandaan.
Wat zijn je eigen ideeën hierbij? Ik zie niet zoveel vreemds in dat filmpje, wat niet in scene is gezet. Is jouw wereldbeeld veranderd door zulke dronebeelden?quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Sinds de technische vooruitsprong van drones zijn er steeds meer beelden uitgebracht die tot de verbeelding spreken. Hoe ziet onze wereld er straks uit als we al deze nieuwe dingen ontdekken? Is er nog wel een God waar mensen in kunnen geloven en ontstaan er misschien nieuwe geloven? Waar komen deze wezens vandaan.
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:01 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zo zeg dat wel zeg. Heb 'm ook maar uitgezet, want irriteer me er echt kapot aan.
Misschien wilde diegene wel een natuurfilm maken. Veel filmpjes van gaan landschappen in Nederland ookquote:Op zondag 16 juni 2019 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je wel eens bedacht dat de mensen die zo'n drone daar laten vliegen dat in scene kunnen zetten? Wie zit er anders te wachten op een video van een graanveld
Rare gedaantes en grote gebeurtenissen. Er lijkt een nieuw tijdperk geboren te zijn waarbij we met behulp van techniek deze mysterieuze dingen eindelijk daadwerkelijk kunnen bewijzen!quote:Op zondag 16 juni 2019 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat zijn je eigen ideeën hierbij? Ik zie niet zoveel vreemds in dat filmpje, wat niet in scene is gezet. Is jouw wereldbeeld veranderd door zulke dronebeelden?
Drones zijn klein en geruisloos ten opzichte van helicopters en vliegtuigen. Drones kunnen laag boven de grond vliegen, luchtballonnen kunnen dit niet. Verder zijn drones wendbaar waardoor zij stiekem achter struikgewas en bomen kunnen kijken. Deze mooie technische vooruitgang zorgt ervoor dat we de wereld heel anders gaan zien dan vroeger.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:53 schreef Antonov89 het volgende:
Welke technologische vooruitgang? Zeppelin's, vliegtuigen, helikopters en luchtballonnen bestaan al meer dan 100 jaar hoe is dit dan in één keer en technologische vooruitgang? want deze beelden zijn niet anders dan in met die oudere toestellen al had kunnen doen
Ja wow er is bewezen dat iemand in een tractor reed en dat iemand verkleed als clown in een maisveld liep. Stop de persen!quote:Op maandag 17 juni 2019 07:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rare gedaantes en grote gebeurtenissen. Er lijkt een nieuw tijdperk geboren te zijn waarbij we met behulp van techniek deze mysterieuze dingen eindelijk daadwerkelijk kunnen bewijzen!
De YouTube video heeft niet voor niets miljoenen views. Niet al het materiaal is even indrukwekkend maar je kunt niet ontkennen dat de video vol zit met merkwaardig bewijsmateriaal dat er meer is tussen hemel en aarde. Meer dan we vroeger gedacht hadden. Ik geloof niet dat alles ook van hier is. Sommige stukjes kunnen natuurlijk altijd nep zijn.quote:Op maandag 17 juni 2019 08:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja wow er is bewezen dat iemand in een tractor reed en dat iemand verkleed als clown in een maisveld liep. Stop de persen!
Ik zie geen enkel bewijs, anders dan voor dingen die men wil zien.quote:Op maandag 17 juni 2019 08:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De YouTube video heeft niet voor niets miljoenen views. Niet al het materiaal is even indrukwekkend maar je kunt niet ontkennen dat de video vol zit met merkwaardig bewijsmateriaal dat er meer is tussen hemel en aarde. Meer dan we vroeger gedacht hadden. Ik geloof niet dat alles ook van hier is. Sommige stukjes kunnen natuurlijk altijd nep zijn.
Welke stuk vind je verre van bewijs en vage aanwijzingen? Het zijn vooral de hoeveelheid vage dingen die te zien zijn samen een sterk bewijs vormen dat er iets gaande lijkt te zijn. Mensen willen graag verklaren maar veel is onverklaarbaar.quote:Op maandag 17 juni 2019 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel bewijs, anders dan voor dingen die men wil zien.
Als, áls, er op die beelden al iets 'buitengewoons' te zien is, dan zijn deze beelden verre van bewijs, maar hooguit vage aanwijzingen.
Ja want het is clickbait voor de eenvoudige man. Daar heb je er een hoop van wereldwijd.quote:Op maandag 17 juni 2019 08:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De YouTube video heeft niet voor niets miljoenen views.
Alles behalve de tractor en de in scène gezette clown in het maisveld.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Welke stuk vind je verre van bewijs en vage aanwijzingen? Het zijn vooral de hoeveelheid vage dingen die te zien zijn samen een sterk bewijs vormen dat er iets gaande lijkt te zijn. Mensen willen graag verklaren maar veel is onverklaarbaar.
Wat voor mysterieuze dingen gaan we bewijzen dan? Zoals spijkerbroek al aangeeft zie ik vooral wat vage vlekken of een tractor. Uiteraard kun je met drones meer dingen beter in beeld brengen, maar tot nu toe vind ik er weinig mysterieus aanquote:Op maandag 17 juni 2019 07:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rare gedaantes en grote gebeurtenissen. Er lijkt een nieuw tijdperk geboren te zijn waarbij we met behulp van techniek deze mysterieuze dingen eindelijk daadwerkelijk kunnen bewijzen!
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:01 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zo zeg dat wel zeg. Heb 'm ook maar uitgezet, want irriteer erger me er echt kapot aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |