Zitten een aantal aardige spelers tussen, maar als ik de selecties zo zie zijn Spanje en Italië toch wel met afstand de favoriet met een aantal A-internationals in huis. Leuk toernooitje wel.quote:1. Dean Henderson
2. Aaran Wan-Bissaka
3. Jay Dasilva
4. Jake Clarke-Salter
5. Fikayo Tomori
6. Kieran Dowell
7. Demarai Gray
8. James Maddison
9. Dominic Solanke
10. Phil Foden
11. Ryan Sessegnon
12. Jonjoe Kenny
13. Angus Gunn
14. Lloyd Kelly
15. Ezri Konsa
16. Hamza Choudhury
17. Harvey Barnes
18. Mason Mount
19. Dominic Calvert-Lewin
20. Morgan Gibbs-White
21. Reiss Nelson
22. Freddie Woodman
23. Tammy Abraham
Onderschat Frankrijk niet, die hebben geen A-internationals mee maar dat hebben ze niet nodig om een heel goed team neer te zetten.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zitten een aantal aardige spelers tussen, maar als ik de selecties zo zie zijn Spanje en Italië toch wel met afstand de favoriet met een aantal A-internationals in huis. Leuk toernooitje wel.
Was ook niet vol te houden om zulke enorme talenten te blijven produceren.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Belgie gaat een generatie middelmaat tegemoet.
Ach, de meeste vedetten kunnen nog een aantal jaar mee (Hazard, De Bruyne, Lukaku, Courtois) en Thorgan Hazard en Tielemans hebben ook veel potentie, maar dit is niet veel en die U17 van ze heb ik ook zien spelen en die kunnen er geen reet van.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was ook niet vol te houden om zulke enorme talenten te blijven produceren.
Die blijven een bizarre talentenpool hebbenquote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onderschat Frankrijk niet, die hebben geen A-internationals mee maar dat hebben ze niet nodig om een heel goed team neer te zetten.
Aouarquote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onderschat Frankrijk niet, die hebben geen A-internationals mee maar dat hebben ze niet nodig om een heel goed team neer te zetten.
Tijd voor de nieuwe Timmy Simons.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Alleen die Lukebakio is wel een groot talent, doet het in de Bundesliga ook goed.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Lukebakio is denk ik vooral leuk in counterteams, Schrijvers, Verschaeren en Saelemakers zijn onterecht omhooggeschreven, evenals Doku. Mangala zou zich nog wel leuk kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen die Lukebakio is wel een groot talent, doet het in de Bundesliga ook goed.
Voor de rest zitten er wel aardige spelers bij (Schrijvers en Mangala) maar die gaan de absolute top niet halen.
Hoe vind je ze defensief? Spanje heeft niet echt een goede spits straks; Mayoral kan natuurlijk niet, dan moet veel komen van Oyarzabal.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet lang geleden zijn dat de squadra zo'n talentvolle lichting had. Als je een basiself hebt met Kean, Chiesa, Zaniolo, Barrella en Mancini, maar toch nog even Tonali en Cutrone van de bank hebt hoef je voor niemand bang te zijn.
Denk dat Calabria wel een groot gemis gaat zijn of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe vind je ze defensief? Spanje heeft niet echt een goede spits straks; Mayoral kan natuurlijk niet, dan moet veel komen van Oyarzabal.
Op Wikipedia stond dat de NOS de rechten had van dit toernooi, maar ik zie ze er met geen woord over reppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |