abonnement Unibet Coolblue
pi_187454011
quote:
De familie van Anja Schaap heeft op Tweede Pinksterdag zelf zoeking gedaan op het water van de Jachthaven. Daarbij is gebruik gemaakt van een sonarboot. Het onderzoeksteam is daarbij aangesloten. Dat meldt de politie dinsdag.

Dit weekend is de politie druk bezig geweest met informatie uit het buurtonderzoek te analyseren, het horen van getuigen en het nalopen van tips.

Vrijdagmiddag is nog een grote zoekactie geweest in de omgeving van de Buitenwatering en de Noordduinen. Daar is door 60 vrijwilligers van het Veteran Search Team, medewerkers van Staatsbosbeheer, KNRM, Reddingsbrigade Katwijk, Kustwacht en brandweer gezocht.

01.00 uur of 01.50 uur?
Ook is eindelijk duidelijkheid rond welk tijdstip Anja café In den Blauwen Bock heeft verlaten. Dat is om 01.50 uur. De politie liet in eerste instantie weten dat het om 01.00 uur ging. 'In het begin van het onderzoek hebben wij de eerste informatie die bij ons bekend is geworden naar buiten gebracht om zo snel mogelijk aandacht te vragen voor de vermissing.'

Vermist
Anja Schaap verliet in de nacht van dinsdag 28 mei op woensdag 29 mei om 01.50 uur café In den Blauwen Bock aan de Badstraat en daarna verdween ze van de radar. Ze kwam nooit thuis aan. Wel is haar tas twee dagen later in een sloot aan de Melkweg aangetroffen. Ook is ze om 03.45 nog gezien op de Kanaaldijk. Daar hangen camera's.

https://www.allesoverkatw(...)actie-op-water?redir
Een kentering dus in de houding van de familie die aanvankelijk alles overlieten aan de autoriteiten en nu zelf toevlucht zoeken in het inzetten van een sonarboot nota bene. Spijtig en verdrietig dan Anja nog steeds niet gevonden is. Het moet een hoop energie kosten om in zo'n situatie nog hoopvol te blijven...
pi_187454031
Moest ze de volgende dag weer werken?
pi_187454033
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:49 schreef roos94 het volgende:

[..]

Gebeurd dat daar vaker?
Nee, bij mijn weten niet. Ik kan het me ook niet voorstellen. De locatie ligt in het zicht en is niet met een auto te bereiken.
pi_187454049
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:51 schreef Loekie1 het volgende:
Moest ze de volgende dag weer werken?
Er is bij mijn weten niets bekend gemaakt over het werk wat ze misschien zou doen. Misschien had ze geen werk, misschien werkte ze op onregelmatige tijden. Maar daar is niets over bekend gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')