abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2019 @ 15:30:37 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187470340
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oooh ik dacht aan een bezem _O-
Bulgarije had ik dan wel door nog.
Leek me een flinke klus _O-

Probeer happn eens anders?
Ik krijg meer verzoekjes tot seks dan ooit sinds ik dat installeerde :+
Oh het gaat me niet om seks :+

Heb al zat mensen op tinder ontmoet om gewoon wat bier mee te drinken voor een avondje :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_187470831
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Oh het gaat me niet om seks :+

Heb al zat mensen op tinder ontmoet om gewoon wat bier mee te drinken voor een avondje :P
Kan daar ook. Evt met extra benefits :)
pi_187471007
Verkeerde tipoc..

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2019 18:53:00 ]
  maandag 17 juni 2019 @ 16:30:39 #54
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187471044
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gesprekken die op niks eindigen, weinig matches en uit het niets verwijderd worden op Paiq... Toch lukt het niet om alle apps te verwijderen :')
Misschien je foto's en profiel een beetje updaten? Hier werkt dat altijd wel verfrissend en kijken er weer andere mensen op.

Hier inmiddels eindelijk een aantal leuke matches die ook een gesprek kunnen voeren. Jammer dat ik om de een of andere reden altijd degene aantrek die al kinderen hebben maargoed. :+
pi_187471076
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oooh ik dacht aan een bezem _O-
Bulgarije had ik dan wel door nog.
Leek me een flinke klus _O-

Probeer happn eens anders?
Ik krijg meer verzoekjes tot seks dan ooit sinds ik dat installeerde :+
Ben je al verleid om het een keer met een jonge kerel te proberen? :+
pi_187471928
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ben je al verleid om het een keer met een jonge kerel te proberen? :+
Ik mis een beetje wat daar nou orecies het voordeel van is.
pi_187472229
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik mis een beetje wat daar nou orecies het voordeel van is.
Tja of je vindt het geil of niet.
pi_187473335
quote:
Welke levert de leukste matches op
Aantrekkelijk zijn. Langer dan gemiddeld zijn. Gespierd zijn. Etc. ^O^

quote:
bij welke niet
Al het tegenovergestelde. :{w
pi_187480464
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gesprekken die op niks eindigen, weinig matches en uit het niets verwijderd worden op Paiq... Toch lukt het niet om alle apps te verwijderen :')
Moet je toch eens doen. Geeft een hoop rust (lees: minder stress door teleurstelling)
Het is wat.......
pi_187484882
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 07:54 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Moet je toch eens doen. Geeft een hoop rust (lees: minder stress door teleurstelling)
Teleurstellingen horen er naar mijn mening gewoon bij. Met teleurstellingen proberen te vermijden op date-gebied kom je nergens.
pi_187487189
Ik lach me toch elke keer weer stuk om van die 33-38 jarige vrouwen op tinder die wanhopig een vent zoeken om een gezin mee te stichten maar de lat overduidelijk véél te hoog leggen en iemand al volledig afschrijven als je ook maar even 1 ding hebt dat niet 100% overeen komt met hun ideaalplaatje.

Had er nu weer één waarbij meteen alle alarmbellen afgingen toen ik in Zeist bleek te wonen. Dat is kennelijk heel raar als single, dat je dan niet in centrum Utrecht of Amsterdam woont. Begon zich meteen af te vragen of ik wel kon voldoen aan haar ''level'' van sociaal heid, want mevrouw ging toch zelf elke week wel minstens één keer uit eten. Kreeg ook meteen de vraag ''hoe ik in Zeist terecht kwam?''. Was er toen eigenlijk al klaar mee :P

Nou toen ik aangaf normaal gesproken doordeweeks niet vaak uit eten te gaan, gaf ze al meteen aan dat dit 'm niet ging worden, onze levens leken te weinig op elkaar _O-
pi_187487324
@Autoscooter: scheelt wel weer een hoop discussie :)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:46:08 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187487443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:31 schreef Autoscooter het volgende:
onze levens leken te weinig op elkaar _O-
Dat kan toch? Snap niet perse wat daar _O- aan is.
Ieder zo zijn voorkeuren en wensen.
De ene boeit het niets, de ander ziet er iets belangrijks in.
Maakt enkel de zee vaak wat kleiner
pi_187487455
Vind dat tinder sowieso een drama :{ Althans, wel als je op zoek bent naar een jongere meid om iets serieus mee op te bouwen.

Ik heb echt mega veel leuke matches met 'milfs' oneerbiedig gezegd. Vrouwen van 15-20 jaar ouder dan ik, gescheiden met kids, op zoek naar een jongere fitte gast om gewoon leuke dingen te doen (zowel in en buiten bed). Op de een of andere manier scoor ik in dat genre enorm goed, maar die vrouwen lullen ook lekker spontaan, doen niet zo moeilijk.

Maar dan weer terug naar de 25-32 jarigen (waarnaar ik toch op zoek ben voor iets serieus), maar wat een treurnis, chagrijn en trekken aan een dood paard is dat dan weer zeg :{
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:48:43 #65
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187487490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:31 schreef Autoscooter het volgende:
Ik lach me toch elke keer weer stuk om van die 33-38 jarige vrouwen op tinder die wanhopig een vent zoeken om een gezin mee te stichten maar de lat overduidelijk véél te hoog leggen en iemand al volledig afschrijven als je ook maar even 1 ding hebt dat niet 100% overeen komt met hun ideaalplaatje.

Had er nu weer één waarbij meteen alle alarmbellen afgingen toen ik in Zeist bleek te wonen. Dat is kennelijk heel raar als single, dat je dan niet in centrum Utrecht of Amsterdam woont. Begon zich meteen af te vragen of ik wel kon voldoen aan haar ''level'' van sociaal heid, want mevrouw ging toch zelf elke week wel minstens één keer uit eten. Kreeg ook meteen de vraag ''hoe ik in Zeist terecht kwam?''. Was er toen eigenlijk al klaar mee :P

Nou toen ik aangaf normaal gesproken doordeweeks niet vaak uit eten te gaan, gaf ze al meteen aan dat dit 'm niet ging worden, onze levens leken te weinig op elkaar _O-
Wat een gezeik is dat soms inderdaad met vage eisen en een totaal onrealistisch plaatje van wat een relatie moet voorstellen. Dat zijn van die vrouwen die na 5 jaar nog steeds op die dating sites zitten en je beter kwijt dan rijk bent. Of eindigen bij een vent die ze compleet onder de duim hebben en niks meer te vertellen heeft.

Hier gelukkig wel weer ook weer een leukerd die ook durft te praten over moeilijke onderwerpen en waarbij onzekerheden niet meteen zo afgekeurd worden. Hopelijk is ze in het echt ook net zo leuk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:46 schreef DesertGlory het volgende:
Vind dat tinder sowieso een drama :{ Althans, wel als je op zoek bent naar een jongere meid om iets serieus mee op te bouwen.

Ik heb echt mega veel leuke matches met 'milfs' oneerbiedig gezegd. Vrouwen van 15-20 jaar ouder dan ik, gescheiden met kids, op zoek naar een jongere fitte gast om gewoon leuke dingen te doen (zowel in en buiten bed). Op de een of andere manier scoor ik in dat genre enorm goed, maar die vrouwen lullen ook lekker spontaan, doen niet zo moeilijk.

Maar dan weer terug naar de 25-32 jarigen (waarnaar ik toch op zoek ben voor iets serieus), maar wat een treurnis, chagrijn en trekken aan een dood paard is dat dan weer zeg :{
Herkenbaar hoor, die trek ik hier ook vaak aan, wel balen want vaak zijn het wel leuke vrouwen. (Ook in de 25-35 range kom ik die tegen)
pi_187487491
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan toch? Snap niet perse wat daar _O- aan is.
Ieder zo zijn voorkeuren en wensen.
De ene boeit het niets, de ander ziet er iets belangrijks in.
Maakt enkel de zee vaak wat kleiner
Het is natuurlijk belachelijk snel geoordeeld. Ik zeg alleen dat ik momenteel doordeweeks niet vaak naar een restaurant ga, niet eens dat ik dat niet zou willen (zou het prima vinden). Plus ze vindt zichzelf heel sociaal omdat ze elke week uit eten gaat. Nou ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo sociaal/spannend klinken als k eerlijk ben :P Eerder saai. Maar alleen o.b.v. die ene uitspraak direct concluderen dat ik sociaal gezien op een ander leven zit dan zij waardoor we niet kunnen matchen.

Kijk ze was niet mijn droomvrouw hoor (toch te oud), maar wel ergelijk dat dat soort typjes zichzelf heel wat vinden en dat het dan altijd aan de mannen ligt allemaal terwijl ze zelf idiote eisen en richtlijnen hanteren.
pi_187487649
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:48 schreef S95Sedan het volgende:

Herkenbaar hoor, die trek ik hier ook vaak aan, wel balen want vaak zijn het wel leuke vrouwen. (Ook in de 25-35 range kom ik die tegen)
Nice :) Hoe oud ben jij dan?

mij lukt het echt nauwelijks om met dames <30 een normaal gesprek op te bouwen, terwijl ik er best knappe tussen heb zitten w.b.t. matches.

>30 beland ik juist weer vaak in zo'n eng ''interview'' achtig concept waarbij ze er vooral achter lijken te willen komen ''wat er mis met je is''. Eigenlijk pas vanaf de 42 worden de dames weer leuk, zien ze mij niet meer als serieus relatiemateriaal/vader van kinderen materiaal, en zijn de gesprekken chill, spontaan en interessant.
pi_187487756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:48 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Het is natuurlijk belachelijk snel geoordeeld. Ik zeg alleen dat ik momenteel doordeweeks niet vaak naar een restaurant ga, niet eens dat ik dat niet zou willen (zou het prima vinden). Plus ze vindt zichzelf heel sociaal omdat ze elke week uit eten gaat. Nou ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo sociaal/spannend klinken als k eerlijk ben :P Eerder saai. Maar alleen o.b.v. die ene uitspraak direct concluderen dat ik sociaal gezien op een ander leven zit dan zij waardoor we niet kunnen matchen.

Kijk ze was niet mijn droomvrouw hoor (toch te oud), maar wel ergelijk dat dat soort typjes zichzelf heel wat vinden en dat het dan altijd aan de mannen ligt allemaal terwijl ze zelf idiote eisen en richtlijnen hanteren.
Nahja heeft ze toch een punt... haar beoordelingsstandaard.. past niet bij de jouwe.
pi_187487824
quote:
>30 beland ik juist weer vaak in zo'n eng ''interview'' achtig concept waarbij ze er vooral achter lijken te willen komen ''wat er mis met je is''. Eigenlijk pas vanaf de 42 worden de dames weer leuk, zien ze mij niet meer als serieus relatiemateriaal/vader van kinderen materiaal, en zijn de gesprekken chill, spontaan en interessant.
Ik moet bekennen dat als dat niet snel overloopt in een relatief normaal gesprek.... ik daar meestal niet zo heel warm van word.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 17:05:43 #70
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187487828
Al die vrouwen tegen de 40 aan met een kinderwens :')

Als je daar wat mee krijgt, willen ze binnen no-time zwanger zijn vermoedelijk.
pi_187487840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:05 schreef SugeLucky het volgende:
Al die vrouwen tegen de 40 aan met een kinderwens :')

Als je daar wat mee krijgt, willen ze binnen no-time zwanger zijn vermoedelijk.
Ik zou bij voorbaat, zonder daar naar te vragen, heel hard bij wegrennen _O-
pi_187487853
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja heeft ze toch een punt... haar beoordelingsstandaard.. past niet bij de jouwe.
't probleem is dat ie wss. nergens bij zal passen, en dan is het over 10 jaar de zoveelste verzuurde feminist met veel te hoge verwachtingen van het leven die nooit zijn uitgekomen.

Ik ben ook duidelijk niet de enige want ze begon aan het begin al te vertellen over haar 12 dates (!) al in 2019 die het allemaal niet waren voor haar omdat ''de levens niet matchten''. Tja mevrouwtje, iemand tegen komen die 100% identiek is aan jou, ook nog eens gezond./intelligent/aantrekkelijk is, en in jouw levensfase nog geen kinderen heeft, niet kaal is en ook niet dik. Dat wordt nog een aardige kluif dan :P
  dinsdag 18 juni 2019 @ 17:07:25 #73
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187487859
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zou bij voorbaat, zonder daar naar te vragen, heel hard bij wegrennen _O-
Ja, die date ik ook niet. Kijk wel uit.
pi_187487904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat als dat niet snel overloopt in een relatief normaal gesprek.... ik daar meestal niet zo heel warm van word.
Same.. Gelukkig is vaak snel duidelijk of iemand wat vragen stelt om een gesprek te openen / gedeelde interesse te vinden om over te praten, of dat iemand meteen wil controleren of wel aan het eisenlijstje wordt voldaan. Dat laatste ben ik er bij vraag 3 wel gauw klaar mee en vraag ik 'is dit een quiz'?
pi_187487933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:07 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

't probleem is dat ie wss. nergens bij zal passen, en dan is het over 10 jaar de zoveelste verzuurde feminist met veel te hoge verwachtingen van het leven die nooit zijn uitgekomen.

Ik ben ook duidelijk niet de enige want ze begon aan het begin al te vertellen over haar 12 dates (!) al in 2019 die het allemaal niet waren voor haar omdat ''de levens niet matchten''. Tja mevrouwtje, iemand tegen komen die 100% identiek is aan jou, ook nog eens gezond./intelligent/aantrekkelijk is, en in jouw levensfase nog geen kinderen heeft, niet kaal is en ook niet dik. Dat wordt nog een aardige kluif dan :P
Hmm dat klinkt nu al redelijk zuur... dat heeft geen 10 jaar meer nodig :)

Wellicht komt ze er vanzelf nog achter dat dat niet werkt.
Overigens als ik hier lees... is 12 dates in 6 maanden helemaal niet zo veel.
Zie mensen er hier 3-4 per weekend doen en OOK nog vrijgezel zijn.

Maar goed.. dat loopt dan niet stuk op leefstijl maar op bijv sterrenbeeld of kaaklijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')