Ik word ook scheitziek van Hiske. Hoopt dat ze snel oprotquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Hitsig is de video boodschappen scheitziek, het valt op dat Hitsig al vrij veel scheitziek begint te vinden, ze is duidelijk geen Regie-Lieverdje meer
Ze is de Zwervers ook al scheitziek
[ afbeelding ]
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar heb je het weer. Jens en Jessie zijn aan het bekijken/bepalen waar wat komt te staan.
Ik hoop dat ze dat kortsluiten met Shelley, want die zal ook bepaalde zaken al ingedeeld hebben
Inderdaad, maar ik zou er ook schijtziek van worden. Snap die schuimpjes sowieso niet, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Hitsig is de video boodschappen scheitziek, het valt op dat Hitsig al vrij veel scheitziek begint te vinden, ze is duidelijk geen Regie-Lieverdje meer
[ afbeelding ]
Ze is al lekker bezig met zieken in iedergevalquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik word ook scheitziek van Hiske. Hoopt dat ze snel oprot
Huh? Is dat de poort?quote:
Hiske staat er ook amper op en moet steeds aanzien hoe anderen grappig doenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zei ze dat of loop je te verzinnen? Vooral dat laatste?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, eerst moeten broodjes weggemieterd worden en nu hamburgers zonder broodjes?quote:
Ze moeten ook steeds kunstjes doen de hele dag. Zou daar ook een keer klaar mee zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben schuimpjes hier mee te maken danquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zou er ook schijtziek van worden. Snap die schuimpjes sowieso niet, maar dat telt niet.
Komt niet bij hemquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
lexie wil de afgeknipte basilicum weggooien, adje vindt het goed (handig hoor)
Geen idee, of ze willen niet weer zoveel broodjes overhoudenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
broodjes ook vergeten in te kopen?
Het feit dat ze filmpjes willen van die idioten, en ook alleen om geld uit hun zakken te kloppen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat hebben schuimpjes hier mee te maken dan
Dat gifje komt uit een filmpje en daar mompelde ze idd dat ze het gezeik met die gasten wel beu wasquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zei ze dat of loop je te verzinnen? Vooral dat laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |