Heerlijk die fantasieën!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
S is bijna 3,5 en kauwt voornamelijk op zijn tandenborstel, maar steeds vaker doet hij keurig zijn zus na en poetst dan echt. Wij mogen daarna zonder drama nog even napoetsen.
Iets over je dag vertellen deed de oudste pas rond haar vijfde, dus verwachtte ik bij hem niet, maar hij doet het soms toch alInclusief uitweidingen, over dat er toen een draak over het hek kwam vliegen en dat hij even mee mocht op zijn rug en dat ze toen in de zee waren geplonst
Ik gok er maar op dat dit voor een kind met een oudere broer of zus logischer is. Want het is niet dat de oudste niet kwebbelt ofzo
Jazeker. Met klimtoestellen, glijbanen, zandbak en zulks.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:25 schreef TolstoiFan het volgende:
Nee, het was niet Blijdorp, maar in het midden van het land.
Heeft Blijdorp ook een binnenspeeltuin? We zijn daar nog nooit geweest, ook pre Simon niet.
Wij hebben inderdaad een abonnement op de dierentuin en gaan ook best vaak. Hij loopt bijna af, maar we gaan hem zeker verlengen. Simon vindt het er zo leuk en met een abonnement ga je ook sneller voor een uurtje, al is het alleen maar voor de speeltuin
Geen zandbak meer helaas!quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Jazeker. Met klimtoestellen, glijbanen, zandbak en zulks.
De taart?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Quoi het volgende:
En als 'ie bevalt, bestel ik 'm gewoon bij jou voor over een dikke maand (alweer!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |