Ik was gewoon even nieuwsgierig, de tweede helft pas ik voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:05 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Waarom dan er dan naar blijven kijken. Om elke keer weer te kunnen zeggen hoe kut het allemaal is
Je hebt de 1-0 gemistquote:
Hoe ging het? ik heb 1x gescoord bij mijn haxball debuutquote:
Als zelfs family Guy het kijken waard wordt dan moet het wel heel slecht zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, die eerste helft is meer dan een mens verdragen kan, lekker chillen nu met Family Guy op Comedy Central.
Doeiquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik was gewoon even nieuwsgierig, de tweede helft pas ik voor.
Ik helaas niet. Wel 3 keer anderen in stelling gebracht. Helaas zaten zij ten tijde van mijn passes niet in mijn team.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe ging het? ik heb 1x gescoord bij mijn haxball debuut
iedereen verdient een tweede kansquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef DeeBee het volgende:
De makkelijkste kans missen en dan zo die bal terug krijgen van de verdediger.
Je deed het zeker voor je debuut echt meer dan primaquote:
Dit doet mij veel maat. Ik zal erover nadenken. Foutjes moeten er wel uit he, maar goed. Ik vraag mij alleen af hoe ik de bal bij me kan houden, bij mij zitten de dozen nog om de schoenen lijkt het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed het zeker voor je debuut echt meer dan prima![]()
Ik zou het erg leuk vinden als je vaker mee zou doen
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Wel 3 keer anderen in stelling gebracht. Helaas zaten zij ten tijde van mijn passes niet in mijn team.
Is ook getrouwd met een bosjesman (lol)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Die spits van Kameroen is echt een takkewijf
Daar moet een negerin.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Die spits van Kameroen is echt een takkewijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |