Yup. Maar ook weer niet. Gister was het programma wat opgejaagder omdat er allemaal dingen gepland warenquote:Op zondag 16 juni 2019 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Poeh, dat zijn best veel kinderen! Was de dag gisteren vast relaxter fotograferen.
Ik doe moeilijkere oefeningen en ik maak me er ook wat minder makkelijk vanafquote:
Veel plezier allemaal (Pink toch?)quote:Op zondag 16 juni 2019 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Moh, 5000 mensen in de rij en tóch een lekkere burger @:Arena.
Knap
EnL_S etc
Enjoy!quote:Op zondag 16 juni 2019 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Knap
EnL_S etc
Dat doen ze wel goed. Gisteren op een festival kregen ze het niet eens voor elkaar om acceptabele patat te bakken. We kregen een zak oude patat.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Knap
EnL_S etc
Het was stiekem ook niet binnen/voorbij ticket, maar toch.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doen ze wel goed. Gisteren op een festival kregen ze het niet eens voor elkaar om acceptabele patat te bakken. We kregen een zak oude patat.
Ook overwogen om een kaartje te scooren. Maar gezien de niesbuien daar maar vanaf gezien.quote:
De Lloydstraat is helemaal geen Kop van Zuid..quote:Op zondag 16 juni 2019 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Brulboei Den Blijker mag uithuilen in het AD
https://www.ad.nl/rotterd(...)och-bomvol~a2d9a7dc/
Ik heb het stuk niet geschrevenquote:Op zondag 16 juni 2019 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Lloydstraat is helemaal geen Kop van Zuid..
Not even close. Het is Delfshaven.
Het was goddelijk, nu uitbuiken terwijl het sorbet draaitquote:Op zondag 16 juni 2019 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond maak ik gegrillde kalfsentrecote met gegrillde mais en groene asperges, wat brood, tzaziki (vers gemaakt net) en kruidenboter. Als toetje een mangosorbet.
Lijkt me een mooie afsluiting van het weekeinde.
Een bak tzaziki gemaakt uit een emmertje Griekse yoghurt, vier dikke tenen knoflook en dille, met een aan julienne gesneden komkommer. Wordt deze week smullen iedere avond.
Wel superlekker gevoel als je paar weken verder bent. Went best snel toch? Goed voor je lijf!quote:Op zondag 16 juni 2019 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik doe moeilijkere oefeningen en ik maak me er ook wat minder makkelijk vanafen nu loop ik te zweten als een dolle en heb ik daarna spierpijn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |