abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2019 @ 11:57:04 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187451702
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:47 schreef golfer het volgende:
Heerlijke recensie in De Volkskrant over de nieuwe tent van Den Blijker en heel veel reacties daarop.
De meest lachwekkende komt van die Hagenees die, naast behangwinkels, ook voetbalclubs bezit:
johnvanzweden twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 09:55:58 Een typisch verhaal van de Volkskrant. Linkse jaloerse idioten die hardwerkende ondernemers het leven zuur proberen te maken !!! Walgelijk stuk. https://t.co/TqdE7UGyZX reageer retweet
Jezus wat een mongool

Die recensie was toch echt wel verhelderend en schokkend te noemen, en dan deze reactie :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 16 juni 2019 @ 11:57:59 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187451707
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

https://www.ah.nl/bonus/week/24/segment/262336
Vind vooral de slof zo lekker :9
Aardbeien zijn altijd dikke hit hier, dus goeie!

Even kijken of ik die zo haal, of nadat we de tent opgezet hebben (even check voor de zomervakantie)
pi_187451712
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Gisteren bij 1Vandaag resultaten van een enquête over vaccineren en wat bleek: maar liefs 24 % (!!!) van de respondenten gelooft in het autismeverhaal.

het heb op FB gestaan, dus is waar...
Wel iets meer dan dat, er is onderzoek naar gedaan en onomstotelijk bewezen dat het zo is.
Dat alle data plus dat onderzoek bij elkaar gelogen waren, is natuurlijk door het establishment verzonnen, daar kan niks van waar zijn *aluhoed*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_187451715
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:45 schreef Bluezz het volgende:
PCM fors aan het afbouwen *O*
Knallende koppijn ben ik zo zat :( En de koorts lijkt echt af te nemen nu (hopelijk zet dat door).
Slaap beter.
Alleen die buik o|O
Niet ontevreden.

Ik kreeg een erg lief humorvol kaartje van mn artsen, dus ik mailde ze een bedankje met wat meer uitleg, gaan ze nu ook terugmailen. Zo lief en het geeft zo weer hoe het bij onze poli zit O+
Jompel *O* Straks 2 jompels als de hoofdpijn ook gezakt is!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 16 juni 2019 @ 11:59:12 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187451723
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Metabool syndroom is nog niet genoemd. Die factoren als bloeddruk, suiker, cholesterol en zo gecombineerd.

Enfin, bij mijn huisarts heet het cvrm, cardio-vasculair risicomanagement. Jaarlijkse check bij een of meer symptomen. Hier hoge bloeddruk.
En dat ja :Y
pi_187451822
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:04 schreef derLudolf het volgende:
M'n pa vind Vaderdag commerciële onzin en hoeft dus niks te hebben. Nou, prima.
Same, ik bel hem altijd op om een liedje in zn oor te kwelen en een macaroniketting te beloven. Inmiddels heeft hij nog 19 kilo macaroniketting tegoed geloof ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187451838
Verder zijn mn ouders en ik totaal niet kadootjesuitwisselend. We kopen gewoon zelf wat we willen hebben en kwelen af en toe een liedje in elkaars oor O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:19:13 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187452008
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Same, ik bel hem altijd op om een liedje in zn oor te kwelen en een macaroniketting te beloven. Inmiddels heeft hij nog 19 kilo macaroniketting tegoed geloof ik :D
Heb geen macaroni in huis, zou gnocci ook werken? :+
  zondag 16 juni 2019 @ 12:19:46 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187452017
Misschien kan je iets met spaghetti? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187452385
Ochtend! Gezwommen, wasje2 in de machine en tuin aangeveegd. Bizar veel bladafval deze zomer zeg. Te droog ;(

Ik la interessante statistieken O+ Berekenen is hell, maar ik consumeer de uitkomsten graag.

Straks naar mijn ouders, restjes BBQ van feestje van gisteren opmaken.
Vaderdag was een beetje van mijn radar, normaal koop ik luxe chocolade. Nu krijgt hij een lullig pakje bonbon bloc :') Met belofte voor goede chocolade op een ander moment. Zijn favoriete smaak was ook nog eens op toen ik vanmorgen de supermarkt in rende :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187452518
Lekker ochtendje cat

Hier de was gedaan...
afwasje.. toen dochterlief ophalen van het slaapfeestje.
Die helemaal niet moe was... thuis nog vanalles deed en nu inmiddels al een uur ligt te slapen :)
Over uurtje moeten we weg.. dus over half uurtje maar eens wakker schudden weer
  zondag 16 juni 2019 @ 13:03:00 #137
221912 minilot
Nancy boy
pi_187452629
J. kreeg een vingerverftekening..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..een nieuwe barbecuetang, een (1) diepvries-wagyuburger en om het genderconforme feestje compleet te maken hebben we zojuist versnaperd op het toffe terras van restaurant Waalhaven, pal naast landingsbaan van Rotterdam Airport met een hysterisch blije Günther steeds als er een olijk sportvliegtuigje voorbij kwam :7 :') :+

Straks naar de enige resterende opa met een fles ouwelullenlikeur.
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 16 juni 2019 @ 13:06:54 #138
221912 minilot
Nancy boy
pi_187452676
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kreeg vorig jaar serieus bonbons met macaroniversiering :+
Als wraak hebben we er dat jaar een lelijke zelfgekleide asbak tegenover gezet. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator zondag 16 juni 2019 @ 13:29:24 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187453015
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 13:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Als wraak hebben we er dat jaar een lelijke zelfgekleide asbak tegenover gezet. ^O^
Dan krijg jij volgend jaar mei vast ook een mooi cadeau :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 16 juni 2019 @ 13:35:48 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187453085
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toch stond de VS bij veel typen kanker op nr 1 en altijd top 3 qua overlevingskansen. De verschillen met Nederland vond ik ook groot. Het ging meestal niet om maar een paar procent of zo. Dus wat doen ze daar zoveel beter?
Door mijn rol bij de contacten met onze Amerikaanse EPD leverancier krijg ik van hen ook veel informatie over hoe zij daar dingen implementeren; er zijn daar centra voor specifieke kankersoorten waarbij je "intern" gaat voor langere tijd, en waarin iedereen in dat centrum alleen maar werkt met patiënten die die specifieke kanker heeft.
(En dat heeft zijn weerslag op de inrichting van de software; dat is waar mijn raakvlak zit)

Mensen worden door het "intern" worden dus ook niet op een "thuis leven vriendelijke" manier behandeld, want ze wonen in dat centrum gedurende het grootste deel van de behandeling.

Wellicht heeft die andere, intensieve en ook heel gerichte behandelmethodiek ook effect op de resultaten?

En of het aantal Amerikanen wat daarvan gebruik kan maken groot genoeg is om de statistiek te beinvloeden weet ik ook niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 16 juni 2019 @ 13:40:03 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187453142
Soms doe je in een uur zoveel meer dan anders O+ We hebben een stuk of 12 kleine klusjes in de tuin gedaan. Ik vind dat eigenlijk fijner dan 1 grote klus.

Verder, fuck vaderdag. Uiteraard.
Spoilers!
pi_187453739
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soms doe je in een uur zoveel meer dan anders O+ We hebben een stuk of 12 kleine klusjes in de tuin gedaan. Ik vind dat eigenlijk fijner dan 1 grote klus.

Ja, zo kan je in één keer heel veel van de "to do" lijst schrappen.

Ben even naar de stoffenmarkt geweest. Vorige week echt niet gedacht dat het zou lukken. Ben wel met de bus naar de Rijnhal gegaan, want én fietsen (brug over dus omhoog) én dat geslenter op de beurs durfde ik nog niet aan.
Leuke stoffen gekocht en als alles gaat worden zoals ik het wil (wat ik betwijfel), heb ik een vest en 2 jurken voor 45 euro (durf nog niet veel geld uit te geven aan stof)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 16 juni 2019 @ 14:38:40 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187453894
Boskippen gehaald. Gras dat 3 weken hoog stond gemaaid en kanten afgestoken. Onkruid tussen de tegels op het terras weggehaald.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 16 juni 2019 @ 14:54:53 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187454087
quote:

Dat vieren ze toch alleen op Urk. En niet alleen vandaag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187454349
quote:

:*

Ik ervaar de tuin altijd als een grote klus. Best lastig want ik kan nooit halverwege stoppen. Ik ben daar nu dus mee bezig ;) vanochtend al de klerenkast uitgemest (drie vuilniszakken :o ) en een half uur yoga. Ik heb besloten m'n yogaroutine een beetje te verstevigen, en poeh, dat valt nog niet mee :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_187454384
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 13:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Eeeh... o. Eeeeh... wat?!
pi_187454400
Erg blij geen tuin te hebben. Minder blij dat mn dakterras totaal sfeerloos is.

Zouden we dit voorjaar aan gaan pakken. Gelukkig hebben we nog 4 dagen *O*
  zondag 16 juni 2019 @ 15:35:46 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187454647
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:*

Ik ervaar de tuin altijd als een grote klus. Best lastig want ik kan nooit halverwege stoppen. Ik ben daar nu dus mee bezig ;) vanochtend al de klerenkast uitgemest (drie vuilniszakken :o ) en een half uur yoga. Ik heb besloten m'n yogaroutine een beetje te verstevigen, en poeh, dat valt nog niet mee :@
Hoezo valt je yogaroutine niet mee? :o
pi_187454851
Hoi 8-) Hier ook geen vaderdag. Commerciele bende :{w Vandaag wel tussen 9:30 en 14:30 100 judoende kinderen gefotografeerd. Mijn rug protesteert nu een beetje :’)

Zo maar eens boodschappen doen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187454939
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi 8-) Hier ook geen vaderdag. Commerciele bende :{w Vandaag wel tussen 9:30 en 14:30 100 judoende kinderen gefotografeerd. Mijn rug protesteert nu een beetje :’)

Zo maar eens boodschappen doen.
Poeh, dat zijn best veel kinderen! Was de dag gisteren vast relaxter fotograferen.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')