Jezus wat een mongoolquote:Op zondag 16 juni 2019 11:47 schreef golfer het volgende:
Heerlijke recensie in De Volkskrant over de nieuwe tent van Den Blijker en heel veel reacties daarop.twitter:HiskeVersprille twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 14:55:07Was ik maar een grote, kale man. https://t.co/8fgTftbS8s reageer retweet
De meest lachwekkende komt van die Hagenees die, naast behangwinkels, ook voetbalclubs bezit:twitter:johnvanzweden twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 09:55:58Een typisch verhaal van de Volkskrant. Linkse jaloerse idioten die hardwerkende ondernemers het leven zuur proberen te maken !!! Walgelijk stuk. https://t.co/TqdE7UGyZX reageer retweet
Aardbeien zijn altijd dikke hit hier, dus goeie!quote:Op zondag 16 juni 2019 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/bonus/week/24/segment/262336
Vind vooral de slof zo lekker
Wel iets meer dan dat, er is onderzoek naar gedaan en onomstotelijk bewezen dat het zo is.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren bij 1Vandaag resultaten van een enquête over vaccineren en wat bleek: maar liefs 24 % (!!!) van de respondenten gelooft in het autismeverhaal.
het heb op FB gestaan, dus is waar...
Jompelquote:Op zondag 16 juni 2019 11:45 schreef Bluezz het volgende:
PCM fors aan het afbouwen
Knallende koppijn ben ik zo zatEn de koorts lijkt echt af te nemen nu (hopelijk zet dat door).
Slaap beter.
Alleen die buik![]()
Niet ontevreden.
Ik kreeg een erg lief humorvol kaartje van mn artsen, dus ik mailde ze een bedankje met wat meer uitleg, gaan ze nu ook terugmailen. Zo lief en het geeft zo weer hoe het bij onze poli zit
En dat jaquote:Op zondag 16 juni 2019 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Metabool syndroom is nog niet genoemd. Die factoren als bloeddruk, suiker, cholesterol en zo gecombineerd.
Enfin, bij mijn huisarts heet het cvrm, cardio-vasculair risicomanagement. Jaarlijkse check bij een of meer symptomen. Hier hoge bloeddruk.
Same, ik bel hem altijd op om een liedje in zn oor te kwelen en een macaroniketting te beloven. Inmiddels heeft hij nog 19 kilo macaroniketting tegoed geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2019 11:04 schreef derLudolf het volgende:
M'n pa vind Vaderdag commerciële onzin en hoeft dus niks te hebben. Nou, prima.
Heb geen macaroni in huis, zou gnocci ook werken?quote:Op zondag 16 juni 2019 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Same, ik bel hem altijd op om een liedje in zn oor te kwelen en een macaroniketting te beloven. Inmiddels heeft hij nog 19 kilo macaroniketting tegoed geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...een nieuwe barbecuetang, een (1) diepvries-wagyuburger en om het genderconforme feestje compleet te maken hebben we zojuist versnaperd op het toffe terras van restaurant Waalhaven, pal naast landingsbaan van Rotterdam Airport met een hysterisch blije Günther steeds als er een olijk sportvliegtuigje voorbij kwam![]()
![]()
Straks naar de enige resterende opa met een fles ouwelullenlikeur.Let me see you stripped down to the bone
Ik kreeg vorig jaar serieus bonbons met macaroniversieringquote:Op zondag 16 juni 2019 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Same, ik bel hem altijd op om een liedje in zn oor te kwelen en een macaroniketting te beloven. Inmiddels heeft hij nog 19 kilo macaroniketting tegoed geloof ik
Dan krijg jij volgend jaar mei vast ook een mooi cadeauquote:Op zondag 16 juni 2019 13:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar serieus bonbons met macaroniversiering![]()
Als wraak hebben we er dat jaar een lelijke zelfgekleide asbak tegenover gezet.
Door mijn rol bij de contacten met onze Amerikaanse EPD leverancier krijg ik van hen ook veel informatie over hoe zij daar dingen implementeren; er zijn daar centra voor specifieke kankersoorten waarbij je "intern" gaat voor langere tijd, en waarin iedereen in dat centrum alleen maar werkt met patiënten die die specifieke kanker heeft.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch stond de VS bij veel typen kanker op nr 1 en altijd top 3 qua overlevingskansen. De verschillen met Nederland vond ik ook groot. Het ging meestal niet om maar een paar procent of zo. Dus wat doen ze daar zoveel beter?
Ja, zo kan je in één keer heel veel van de "to do" lijst schrappen.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soms doe je in een uur zoveel meer dan andersWe hebben een stuk of 12 kleine klusjes in de tuin gedaan. Ik vind dat eigenlijk fijner dan 1 grote klus.
Verder, fuck vaderdag. Uiteraard.
quote:Op zondag 16 juni 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soms doe je in een uur zoveel meer dan andersWe hebben een stuk of 12 kleine klusjes in de tuin gedaan. Ik vind dat eigenlijk fijner dan 1 grote klus.
Verder, fuck vaderdag. Uiteraard.
Eeeh... o. Eeeeh... wat?!quote:Op zondag 16 juni 2019 13:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar serieus bonbons met macaroniversiering![]()
Als wraak hebben we er dat jaar een lelijke zelfgekleide asbak tegenover gezet.
Hoezo valt je yogaroutine niet mee?quote:Op zondag 16 juni 2019 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Ik ervaar de tuin altijd als een grote klus. Best lastig want ik kan nooit halverwege stoppen. Ik ben daar nu dus mee bezigvanochtend al de klerenkast uitgemest (drie vuilniszakken
) en een half uur yoga. Ik heb besloten m'n yogaroutine een beetje te verstevigen, en poeh, dat valt nog niet mee
Poeh, dat zijn best veel kinderen! Was de dag gisteren vast relaxter fotograferen.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHier ook geen vaderdag. Commerciele bende
Vandaag wel tussen 9:30 en 14:30 100 judoende kinderen gefotografeerd. Mijn rug protesteert nu een beetje :’)
Zo maar eens boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |