Yup. Maar ook weer niet. Gister was het programma wat opgejaagder omdat er allemaal dingen gepland warenquote:Op zondag 16 juni 2019 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Poeh, dat zijn best veel kinderen! Was de dag gisteren vast relaxter fotograferen.
Ik doe moeilijkere oefeningen en ik maak me er ook wat minder makkelijk vanafquote:
Veel plezier allemaal (Pink toch?)quote:Op zondag 16 juni 2019 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Moh, 5000 mensen in de rij en tóch een lekkere burger @:Arena.
Knap
EnL_S etc
Enjoy!quote:Op zondag 16 juni 2019 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Knap
EnL_S etc
Dat doen ze wel goed. Gisteren op een festival kregen ze het niet eens voor elkaar om acceptabele patat te bakken. We kregen een zak oude patat.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Knap
EnL_S etc
Het was stiekem ook niet binnen/voorbij ticket, maar toch.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doen ze wel goed. Gisteren op een festival kregen ze het niet eens voor elkaar om acceptabele patat te bakken. We kregen een zak oude patat.
Ook overwogen om een kaartje te scooren. Maar gezien de niesbuien daar maar vanaf gezien.quote:
De Lloydstraat is helemaal geen Kop van Zuid..quote:Op zondag 16 juni 2019 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Brulboei Den Blijker mag uithuilen in het AD
https://www.ad.nl/rotterd(...)och-bomvol~a2d9a7dc/
Ik heb het stuk niet geschrevenquote:Op zondag 16 juni 2019 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Lloydstraat is helemaal geen Kop van Zuid..
Not even close. Het is Delfshaven.
Het was goddelijk, nu uitbuiken terwijl het sorbet draaitquote:Op zondag 16 juni 2019 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond maak ik gegrillde kalfsentrecote met gegrillde mais en groene asperges, wat brood, tzaziki (vers gemaakt net) en kruidenboter. Als toetje een mangosorbet.
Lijkt me een mooie afsluiting van het weekeinde.
Een bak tzaziki gemaakt uit een emmertje Griekse yoghurt, vier dikke tenen knoflook en dille, met een aan julienne gesneden komkommer. Wordt deze week smullen iedere avond.
Wel superlekker gevoel als je paar weken verder bent. Went best snel toch? Goed voor je lijf!quote:Op zondag 16 juni 2019 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik doe moeilijkere oefeningen en ik maak me er ook wat minder makkelijk vanafen nu loop ik te zweten als een dolle en heb ik daarna spierpijn .
ohhh...jouw etenquote:Op zondag 16 juni 2019 19:48 schreef Molo het volgende:
Dat eten klinkt lekker zeg van iedereen!
Ik had een pannekoek met kaas, spek en wat stroop, erg goed gebakken maar ik kwam er weer achter dat ik pannekoeken gewoon geen eten vind, bleh
Straks maar lekker kersen snacken, heerlijkste fruit everrrrr
Kom maar één keer bij Koos eten dan, ga ik wel wat anders etenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Kom maar één keer bij Koos eten dan, ga ik wel wat anders eten
Poffertjes vind ik wel ok trouwens, maar ook geen avondetenquote:
De?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Wow, het mangosorbet is echt ongelofelijk lekker.
Zeker een goed gevoel en qua lenigheid merk ik al vooruitgang . Adriane is nog steeds prima, maakt ook nog wekelijks een nieuwe video. Ik probeer nu sinds kort Fightmaster, op aanraden van Tele, die is wat intensiever en minder (ook) gericht op beginners. Alleen jammer dat haar enorm zijige stem zo slecht combineert met de pittige workoutsquote:Op zondag 16 juni 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel superlekker gevoel als je paar weken verder bent. Went best snel toch? Goed voor je lijf!
Ik wil ook weer yoga gaan oppakken, kan makkelijker nu buik en spekbenen minder in de weg zitten![]()
Nog aanrader qua online yoga? Adrian ofzo was paar geleden 'the shit', is dat nog zo?
Daarop reageert Hiske Versprille weer:quote:Op zondag 16 juni 2019 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Brulboei Den Blijker mag uithuilen in het AD
https://www.ad.nl/rotterd(...)och-bomvol~a2d9a7dc/
twitter:HiskeVersprille twitterde op zondag 16-06-2019 om 19:19:46Schaamteloos, dit. "Mogelijk heeft een van de koks in de haast het verkeerde ingrediënt gepakt." Ik heb een geluidsopname van de de ober die ons vertelt dat ze dit gerecht vanwege de hoge prijs van Oosterscheldekreeft "altijd aftoppen met rivierkreeft". https://t.co/hwj4UrrzXO reageer retweet
Van Dale ff nagekeken maar moet ik die serieus nemen?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
De?
Beetje zout door gedaan? Nóg betere smaak
Duidelijk nog nooit sorbet gegetenquote:Betekenis 'Sorbet'
Je hebt gezocht op het woord: Sorbet.
sor·bet, sor·bet (de; m; meervoud: sorbets)
1
glas ijs met limonade, slagroom en vruchten
Heerlijk wat een rel.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarop reageert Hiske Versprille weer:twitter:HiskeVersprille twitterde op zondag 16-06-2019 om 19:19:46Schaamteloos, dit. "Mogelijk heeft een van de koks in de haast het verkeerde ingrediënt gepakt." Ik heb een geluidsopname van de de ober die ons vertelt dat ze dit gerecht vanwege de hoge prijs van Oosterscheldekreeft "altijd aftoppen met rivierkreeft". https://t.co/hwj4UrrzXO reageer retweet
Poffertjes vind ik dan weer helemaal niks. Maar pannenkoeken met spek en kaas en stroopquote:Op zondag 16 juni 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Poffertjes vind ik wel ok trouwens, maar ook geen avondeten
Kantonese bami als ontbijt echter, bohhhhh
Ik vind het tamelijk merkwaardig hoe er gereageerd wordt op zo'n recensie door den Blijker. Een recensent doet haar werk. In plaats van dat serieus te nemen en te kijken naar wat er anders moet, kom je met allerlei kulsmoezen en 'maar de zaak zit lekker toch wel vol puh!' En op televisie je geld verdienen met feedback geven aan horeca-ondernemers. Ook interessant is dat het AD restaurants die in de NRC of Volkskrant scherp zijn gerecenseerd zijn, zo kritiekloos een podium te geven (eerder ook al met Paskkkkkal vanquote:Op zondag 16 juni 2019 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarop reageert Hiske Versprille weer:twitter:HiskeVersprille twitterde op zondag 16-06-2019 om 19:19:46Schaamteloos, dit. "Mogelijk heeft een van de koks in de haast het verkeerde ingrediënt gepakt." Ik heb een geluidsopname van de de ober die ons vertelt dat ze dit gerecht vanwege de hoge prijs van Oosterscheldekreeft "altijd aftoppen met rivierkreeft". https://t.co/hwj4UrrzXO reageer retweet
Mooie case van hoe je niet moet omgaan met slechte kritieken (en niet alleen in de media.)quote:
Het AD is gewoon op sensatie en rellen uit, zijn nog erger dan de Telegraafquote:Op zondag 16 juni 2019 20:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk merkwaardig hoe er gereageerd wordt op zo'n recensie door den Blijker. Een recensent doet haar werk. In plaats van dat serieus te nemen en te kijken naar wat er anders moet, kom je met allerlei kulsmoezen en 'maar de zaak zit lekker toch wel vol puh!' En op televisie je geld verdienen met feedback geven aan horeca-ondernemers. Ook interessant is dat het AD restaurants die in de NRC of Volkskrant scherp zijn gerecenseerd zijn, zo kritiekloos een podium te geven (eerder ook al met Paskkkkkal vanBløf
). Is dat uit een minderwaadigheidsgevoel ofzo?
Hoe 'bewijst' dit stuk tekst nou eigenlijk dat 'het sorbet' gemalen vruchten met suiker enzo uit de vriezer is dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van Dale ff nagekeken maar moet ik die serieus nemen?
[..]
Duidelijk nog nooit sorbet gegeten
Ik ga er morgen eens mee starten. Beginnersles dan, Fightmaster klinkt voor nu wat te heftigquote:Op zondag 16 juni 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker een goed gevoel en qua lenigheid merk ik al vooruitgang . Adriane is nog steeds prima, maakt ook nog wekelijks een nieuwe video. Ik probeer nu sinds kort Fightmaster, op aanraden van Gele, die is wat intensiever en minder (ook) gericht op beginners. Alleen jammer dat haar enorm zijige stem zo slecht combineert met de pittige workouts
Yepquote:Op zondag 16 juni 2019 20:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk merkwaardig hoe er gereageerd wordt op zo'n recensie door den Blijker. Een recensent doet haar werk. In plaats van dat serieus te nemen en te kijken naar wat er anders moet, kom je met allerlei kulsmoezen en 'maar de zaak zit lekker toch wel vol puh!' En op televisie je geld verdienen met feedback geven aan horeca-ondernemers. Ook interessant is dat het AD restaurants die in de NRC of Volkskrant scherp zijn gerecenseerd zijn, zo kritiekloos een podium te geven (eerder ook al met Paskkkkkal vanBløf
). Is dat uit een minderwaadigheidsgevoel ofzo?
Dat bedoel ik. Op inhoud niet mee kunnen met de grote spelers en dan maar mikken op het immer ontevreden Hart-van-Nederland-publiek?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het AD is gewoon op sensatie en rellen uit, zijn nog erger dan de Telegraaf
En of natuurlijk een Rotterdamse krant.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het AD is gewoon op sensatie en rellen uit, zijn nog erger dan de Telegraaf
Gele moest Tele zijnquote:Op zondag 16 juni 2019 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eens mee starten. Beginnersles dan, Fightmaster klinkt voor nu wat te heftig
Oh, ik geloof best dat het de sorbet is. Maar verder kan ik van Dale niet serieus nemenquote:Op zondag 16 juni 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe 'bewijst' dit stuk tekst nou eigenlijk dat 'het sorbet' gemalen vruchten met suiker enzo uit de vriezer is dan?
Hoofdkantoor zit in Rotterdam, verder weinig Rotterdams aanquote:Op zondag 16 juni 2019 20:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En of natuurlijk een Rotterdamse krant.
Van origine wel een Rotterdamse krant. Nu inderdaad niet meer echt.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:35 schreef Molo het volgende:
Hoofdkantoor zit in Rotterdam, verder weinig Rotterdams aan
Samenraapsel van tig regionale krantjes van vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |