Lekker bezig geweest daar!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.. en de container zit vol..
Oh heerlijk, eruit knallen die handel en dan weer opbouwenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit hier gaat douchen wil ik dat graag zienquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je überhaupt nog wel douchen? En hoe lang gaat het duren voordat je weer een werkende badkamer hebt?
Nou dat ja.. douchen gaat hier niet meer nee.. Ik slaap even bij mn ouders. Die wonen hier ook in de stad.. 15 mins op de scootah.. ben nu nog wat wasjes aan het doen.. dan tasje inpakken voor de komende dagen.. en daar tukken.. maandag weer even terug voor het pakken van de vakantie tas en dan beginnen ze woensdag aan het karwei!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dit hier gaat douchen wil ik dat graag zien
Nog een douche in huis, of zo'n buitengevalquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dit hier gaat douchen wil ik dat graag zien
Ja precies, is prima op te lossen altijd wel tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou dat ja.. douchen gaat hier niet meer nee.. Ik slaap even bij mn ouders. Die wonen hier ook in de stad.. 15 mins op de scootah.. ben nu nog wat wasjes aan het doen.. dan tasje inpakken voor de komende dagen.. en daar tukken.. maandag weer even terug voor het pakken van de vakantie tas en dan beginnen ze woensdag aan het karwei!
Hahaha lijkt me wel flink duur dat laatste, paar dagen niet of elders douchen is geen ramp tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog een douche in huis, of zo'n buitengeval
Ik ben toen om de andere dag elders gaan douchen, bij buren, zus, vriend. Soms kreeg ik er eten bij (hele huis werd in één keer gedaan, dan nooit weer). Maar zo'n buitendouche kan je toch gewoon hebben in de tuin?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha lijkt me wel flink duur dat laatste, paar dagen niet of elders douchen is geen ramp toch
Ik ben toen gewoon vaker gaan zwemmen en dan uitgebreid douchen erna, of op mijn werk gedoucht (al kan dat natuurlijk niet voor iedereen).
Ranzigheid op zijn tijd
Oh standaard bedoel je, geen dixiegebeuren? Ja, kán, al ken ik eigenlijk maar één iemand daarmee en die heeft een eigen landgoed en alles onder architectuur gebouwd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben toen om de andere dag elders gaan douchen, bij buren, zus, vriend. Soms kreeg ik er eten bij (hele huis werd in één keer gedaan, dan nooit weer). Maar zo'n buitendouche kan je toch gewoon hebben in de tuin?
Dat is ellende ja. Ik ken niemand die dat overleefd heeft.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, slokdarmkanker, dat gun je niemand.
Bol had nog een reclame op FB meet gastendoekjes, toen Wesley en Yolanthe uit elkaar gingenquote:
Dat is ook gek!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:20 schreef Lot_1 het volgende:
Ik ga zo even naar de HEMA zonder mijn zoonLijkt me heel gek. Maar je moet wat als je een Vaderdag cadeautje wilt regelen
M'n tante deed de tuinslang dan gewoon aan de kraan van de keuken vast. Keuken aan de achterkant van het huis, kraan lekker warm instellenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Onder buitendouche versta ik zo'n ding van Gardena. Die je aan de tuinslang doet. Lekker koud water, niet iets om 's morgens voor je werk te doen
Teiltje en washandje in de keukenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha lijkt me wel flink duur dat laatste, paar dagen niet of elders douchen is geen ramp toch
Ik ben toen gewoon vaker gaan zwemmen en dan uitgebreid douchen erna, of op mijn werk gedoucht (al kan dat natuurlijk niet voor iedereen).
Ranzigheid op zijn tijd
De T en koppelstukjes waren in de aanbieding?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh lekker, kersen. Zal een collega eens lief aankijken, die komt iedere dag langs fruitboeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:26 schreef z80 het volgende:
En aankomende tijd elke dag even door de tuin. Kersen eten. De boom hangt helemaal vol.
Elke dag even wat rijp is plukken en direct eten. De zoete kest blijven de vogels gelukkig vanaf. De zure kers daar in tegen krijg ik niet de kans om van te eten. Zodra rijp komen de gevederde rovers. Van klein tot groot.
Zo ontzettend goed van je.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:02 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Finish gehaald. Was zwaar, heftig en leuk. Inmiddels bijna thuis en overal bont en blauw. Of stuk. Geen regen, prima temperatuur.
Oh. En er liep een paard op de snelweg net. Grzadeld. Zonder ruiter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |