quote:Was Zalm dan bij het RTL4-debat aanwezig?
Eerst het schreeuwen van Zalm tegen Marijnissen afgelopen zaterdag en nu dit?
Is het gesprek ergens na te lezen of staat het al op internet, zodat anderen ook in de discussie mee kunnen doen (zoals ik)?
quote:We willen toch mensen die meer bij de politiek betrokken zijn ?? Iedereen zit toch altijd te katten dat die ministers niet in de file staan en niet van een uitkering leven ??
Op woensdag 8 januari 2003 10:36 schreef blieblie het volgende:
Is dat serieus de nieuwe tactiek bij debatteren? Je emoties niet onder controle kunnen houden en gaan bekken??![]()
Jeeejzzz, waar gaat dit heen.
quote:Heb je het wel gehoord????
Op woensdag 8 januari 2003 10:39 schreef Pikkebaas het volgende:Wel, Hirshi is zelf onderdrukt geweest en kan er dus aardig over meepraten. Als er dan zo'n meut tegenover je zit die puur op een ideeele basis dat beleid in stand wil houden dan kan ik me goed voorstellen dat je even flipt.
Ik ben dol op felheid en stevige debatten maar ze klinkt meer als een psychiatrische patient.
quote:Nee, dit getuigd van hersenen... Probeer inhoudelijke dingen te zeggen. Wat bedoel je precies met 'roest uithuilen'?
Op woensdag 8 januari 2003 10:47 schreef KomMaar het volgende:
Nou flip dan ook nie, wanneer je keihard aangevallen word met feiten bij rondom10 dat je als treurig zielig beestje je roest gaat uithuilen bij die k*t VVD
Gadver ze is om te kotse
quote:Je doet mevrouw Albayrak onrecht aan. Die is als moslim in de politiek juist erg goed bezig en durft ook kritisch te zijn tegen geloofsgenoten. Maar wel opbouwend.
Op woensdag 8 januari 2003 10:39 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Wel, Hirshi is zelf onderdrukt geweest en kan er dus aardig over meepraten. Als er dan zo'n meut tegenover je zit die puur op een ideeele basis dat beleid in stand wil houden dan kan ik me goed voorstellen dat je even flipt.
quote:True, in de politiek moet je niet schreeuwen, maar ten alle tijden rustig debatteren. Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat ze op deze manier echt niet serieus genomen wordt. Ik ben benieuwd of ze er zelf nog op terugkomt in een persbericht of zo.
Op woensdag 8 januari 2003 10:47 schreef SCH het volgende:[..]
Heb je het wel gehoord????
Als ze politica wil worden zal ze toch ook naar haar opponenten moeten luisteren - ze ging helemaal uit haar dak terwijl het een doodnormale discussie werd. Ik ben er echt van geschrokken - de rado stond hier aan op het werk en iedereen viel stil en keek elkaar aan met een blik zo van:Ik ben dol op felheid en stevige debatten maar ze klinkt meer als een psychiatrische patient.
quote:We zullen jou eikel er ook afsnijden en kijken hoe soepel jij je dan opstelt naar zo'n geloof toe.
Op woensdag 8 januari 2003 10:22 schreef rvand het volgende:
Heeft iemand gisteren toevallig de discussie tussen Hirshi Ali (VVD) en Albayrak (PvdA) gehoord op Radio 1 tijdens 1 op de middag? Wat mij betreft zakte Hirshi Ali definitief door het ijs toen ze letterlijk op een genante wijze begon te schreeuwen om haar gelijk te halen. De presentatrice moest op een bepaald moment zelfs ingrijpen om haar tot de orde te roepen.
Is dit een nieuwe trend bij de VVD of zo? Eerst het schreeuwen van Zalm tegen Marijnissen afgelopen zaterdag en nu dit?
Mevrouw Albayrak vind het allmaal prima dat islamitische vrouwen niks te vertellen hebben.
quote:Als dat zo was, dan stond ze wel achter het aanrecht...
Mevrouw Albayrak vind het allmaal prima dat islamitische vrouwen niks te vertellen hebben.
quote:Heb je gelezen wat er nu precies gebeurde??
Op woensdag 8 januari 2003 11:17 schreef marky het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:59 schreef rvand het volgende:
In de eerste plaats, betrokkenheid prima, maar Hirshi Ali zit zometeen niet alleen voor zichzelf en haar eigen belang in de kamer.
Wat er gebeurde was dat ze simpelweg geen goed antwoord meer had op de opmerkingen en vragen van Albayrak. Bijvoorbeeld, op de vraag waarom de VVD tegen een recente PVDA motie had gestemd om blijf-van-mijn-lijf huizen beter uit te rusten om mishandelde allochtone vrouwen op te vangen bleef Hirshi Ali het antwoord volledig schuldig. Na nog twee van dit soort vragen restte Hirshi Ali blijkbaar niets anders dan overgaan tot een tirade dat de Islam schuldig is aan alles.
quote:Marky, heb je de uitzending gehoord? Ik wel. Ik heb Albayrak niet één keer horen zeggen dat ze dat prima vindt. Wel een aantal andere dingen waar ook ik het niet mee eens ben. Maar waar het om gaat is dat Hirshi Ali geen argumenten had tegen Albayrak. En in plaats van dat toe te geven, wat niet zo'n drama is, hysterisch begint te schreeuwen.
Op woensdag 8 januari 2003 11:17 schreef marky het volgende:[..]
We zullen jou eikel er ook afsnijden en kijken hoe soepel jij je dan opstelt naar zo'n geloof toe.
quote:Kijk, als Hirshi Ali dit bijvoorbeeld had gezegd, was er niets aan de hand geweest...
Op woensdag 8 januari 2003 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Als je de blijf-van-mijn-lijf huizen beter uitrust om mishandelde allochtone vrouwen op te vangen ben je natuurlijk weer de gevolgen aan het aanpakken in plaats van de oorzaken.
Nogmaals het gaat me in deze topic niet om de standpunten zelf, maar om de wijze waarop Hirshi Ali de discussie aanging.
quote:Kijk, ik kan me voorstellen dat het iets te dicht bij kwam en daardoor haar kalmte verloor. Dat is menselijk, Marijnessen wil zich ook nog wel eens wat meer opwinden bij sommige onderwerpen.
Op woensdag 8 januari 2003 11:40 schreef rvand het volgende:
Nogmaals het gaat me in deze topic niet om de standpunten zelf, maar om de wijze waarop Hirshi Ali de discussie aanging.
quote:Ik weet niet waar jij Marijnissen ooit hysterisch hebt horen gillen en krijsen en kijven????
Op woensdag 8 januari 2003 11:47 schreef rvand het volgende:
Tja, als de VVD de kant op wil van de stijl van Marijnissen, dan hebben ze gistermiddag een hele forse stap gezet.
quote:Nergens, het was ook ironisch bedoeld (maar ik zal het niet meer doen;).
Op woensdag 8 januari 2003 11:51 schreef SCH het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij Marijnissen ooit hysterisch hebt horen gillen en krijsen en kijven????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |