quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:54 schreef snetje het volgende:
Zonder Jessie lukt daar ook echt niets..
[ afbeelding ]
Het is allemaal niet zijn schuldquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:55 schreef Schakeltopia het volgende:
thuis heeft adje alles helemaal dik voor elkaar, maar in utopia.... niet te doen
3 van hun zelf dan ...12 standhouders hoorde ik Jens gisteren zeggen..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:51 schreef Schakeltopia het volgende:
15 kraampies geloof ik dat ze neerzetten
Kan hij gemakkelijk zeggen, want gisteren zei hij nog tegen Lex dat hij geen huis heeft en eigenlijk ook vrijwel geen inboedel. Dus dan is het niet moeilijk om alles te vindenquote:
Kijk aanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:57 schreef snetje het volgende:
[..]
3 van hun zelf dan ...12 standhouders hoorde ik Jens gisteren zeggen..
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kan hij gemakkelijk zeggen, want gisteren zei hij nog tegen Lex dat hij geen huis heeft en eigenlijk ook vrijwel geen inboedel. Dus dan is het niet moeilijk om alles te vinden
Hij heeft toch helemaal geen huis?..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:55 schreef Schakeltopia het volgende:
thuis heeft adje alles helemaal dik voor elkaar, maar in utopia.... niet te doen
Eigenlijk is het gewoon een zwerver ja, offshore pijpfitten, blowen en fietsen was het toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kan hij gemakkelijk zeggen, want gisteren zei hij nog tegen Lex dat hij geen huis heeft en eigenlijk ook vrijwel geen inboedel. Dus dan is het niet moeilijk om alles te vinden
ligt onder het zeil gok ikquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:58 schreef Zeyina het volgende:
Is Shelley ergens te bekennen bij het opbouwen van de kramen? Kan haar niet vinden op de stream
Zodat haar haren niet nat worden ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt onder het zeil gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |