Ik had een borstvoedingsjurk gekocht van @Lemijn maar nooit aan gehad. Achteraf toch niet echt mijn ding. Hebben?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:44 schreef pinquit het volgende:
Ik heb 1 broek die past (positiebroek) maar die scheurt uit elkaar van ellende. Maar de rest pas ik nog lang niet en toen dacht ik chagrijnig: waarom bestaat er niet zoiets als er post zwangerschapsbroek
En toen slingerde ik 'm door Google en blijkt het wel te bestaan![]()
Maar eentje besteld, ben heel benieuwd of het ook echt wat is.
Ik heb wel een dozijn jurken die ik pas hoor, maar dat is borstvoedingstechnisch zo onhandig.
Thanksquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:41 schreef pinquit het volgende:
Ohh Welpjeje hebt zo'n leuk koppie
En wat een fijne foto Framblij!Waar is dat broekje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, tussen de 3 en de 8 keer tussen 19 en 7, zegmaar. In goede nachten ongeveer rond 23, 4 en dan 7, maar meestal rond 22:30, 1:30, 2:30, 3:45 tot 6:00 (serieus, wat is dit kut altijd) en dan nog een tukje tot 7:15 ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:38 schreef Ceviche het volgende:
Wat fijn Tink! Veel plezier nog![]()
Komt Prul vaak 's nachts?
Oef, dat is wel veel ja, zeker als dat maanden zo doorgaat. Komt ze steeds voor voeding? Of wordt ze zomaar wakker?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhm, tussen de 3 en de 8 keer tussen 19 en 7, zegmaar. In goede nachten ongeveer rond 23, 4 en dan 7, maar meestal rond 22:30, 1:30, 2:30, 3:45 tot 6:00 (serieus, wat is dit kut altijd) en dan nog een tukje tot 7:15 ofzo.
Twee tot drie keer voeding, minstens een keer buikpijn, dan nog een keer haar speentje kwijt, dan een keer vastgedraaid in bed...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oef, dat is wel veel ja, zeker als dat maanden zo doorgaat. Komt ze steeds voor voeding? Of wordt ze zomaar wakker?
Oh wat zwaar lijkt me datquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Twee tot drie keer voeding, minstens een keer buikpijn, dan nog een keer haar speentje kwijt, dan een keer vastgedraaid in bed...
Hoe weet je dat het buikpijn is?quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Twee tot drie keer voeding, minstens een keer buikpijn, dan nog een keer haar speentje kwijt, dan een keer vastgedraaid in bed...
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef wieksel het volgende:
Altijd genieten op dinsdag, ik doe ff mee!
Vrijdag mochten we weer naar huis, met pufjes ding. Lijkt beter te gaan. Over 3 wk follow up kinderarts, ook voor eczeem.Die heeft lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Persen, scheetjes, bepaald soort huiltje, hard buikje...quote:
Ik snap de suggestie, maar ik trek het dus best prima momenteel. Het is zwaar, maar niet ondoenlijk ofzo. Als prul goed gegeten heeft en niet slaapt, neemt manlief het ook wel onder hoor. En ik heb echt een hekel aan kolven en een waardeloze opbrengst, dus ga niet extra kolven. Dan doe ik liever een extra nachtvoeding.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Als je eventueel wat kolft kan je man wel ook 's nachts een flesje geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |