Dat klinkt al beter, hier was het al heel vroeg heet.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:44 schreef douche-eendje het volgende:
@:tink89, het viel hier vanmorgen best mee. We wonen op 5km van de zee af in een dorp een stuk boven het Noordzeekanaal, het is hier altijd een stuk koeler dan landinwaarts. Op het heetst van de dag zaten wij al weer binnen.
Wat precies is wat ik bedoel, d-e... Mijn ongecompliceerde zwangerschap en dito bevalling maakten dat ik nog geen km kon lopen na 2 weken. Als je nog zoveel moet herstellen van jouw complicaties zou ik 5km als een héle grote prestatie zien. Niet als een 'ik ben er nog niet'. Want niemand die ik ken, is er al weer na twee weken.quote:
Wat Nanuke zegt inderdaad. Twee weken. Ik mocht al blij zijn dat ik de trap alleen op en af konquote:Op zondag 23 juni 2019 19:59 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Wat precies is wat ik bedoel, d-e... Mijn ongecompliceerde zwangerschap en dito bevalling maakten dat ik nog geen km kon lopen na 2 weken. Als je nog zoveel moet herstellen van jouw complicaties zou ik 5km als een héle grote prestatie zien. Niet als een 'ik ben er nog niet'. Want niemand die ik ken, is er al weer na twee weken.
Dit inderdaad. Ik leefde een week boven en in week 2 liep ik een rondje van 300 meter en was bekafquote:Op zondag 23 juni 2019 19:59 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Wat precies is wat ik bedoel, d-e... Mijn ongecompliceerde zwangerschap en dito bevalling maakten dat ik nog geen km kon lopen na 2 weken. Als je nog zoveel moet herstellen van jouw complicaties zou ik 5km als een héle grote prestatie zien. Niet als een 'ik ben er nog niet'. Want niemand die ik ken, is er al weer na twee weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijkt zo ernstig.
[ Bericht 3% gewijzigd door Helsinki op 23-06-2019 21:25:47 ]
quote:Op zondag 23 juni 2019 19:59 schreef Nanuke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff ik werd net wakker en Bas tegelijk ook. Bedompte warme slaapkamer. Zit nu maar beneden, hij ligt te slapen in de box en ik ben klaarwakker. Raam staat open, man ligt te slapen want hij gaat over een paar uur werken na 3 weken thuis te zijn geweest. Hele dag&nacht in de weer met kleertjes en laagjes erop/eraf, pfff. 2 weken terug zaten we bijna met een pasgeborene die nog een romper met lange mouwen, warm pak, muts, dekentjes en kruiken nodig had om op temperatuur te blijven.
[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 24-06-2019 02:14:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en gaan jullie ook pas vanaf 3/half 4 naar buiten (tenzij het moet uiteraard)?
@Ceviche ja zou goed kunnen hoor dat dat door de warmte komt, of een sprongetje?
Ik had al het vermoeden dat hij goed gegroeid wasquote:Op maandag 24 juni 2019 15:26 schreef Ceviche het volgende:
@:BobbyMcGee 600 gramhoe zwaar weegt hij nu, Bobby?
Welke luiers heb je?
Ik ben vandaag mijn wasbare luiers luiers aan het testen, en de eerste luier was een succesjebinnenkant vies, buitenkant droog/schoon
. Ik gebruik pockets en inleggers van aliexpress, nu vooral om te kijken of het wat voor ons is. Ik heb er ook maar een paar in huis.
Gisteren hebben de halve dag buiten gezeten omdat we bezoek hadden met twee kinderen van 3 en 5. Met de tuinsproeier aan konden die zich zo goed vermaken in onze grote tuin. Binnen had dat niet gewerkt. Nu hebben we wel een overkapping, de wind waait daar wat onderdoor en je zit goed in de schaduw. Maar na een paar uur had ik toch de indruk dat ons jongetje wat oververhit aan het worden was, ik was blij dat we weer naar binnen gingen. Vandaag is een binnendagje. Ik denk dat we tegen de avond weer buiten wat gaan rommelen en zitten; als het wat koeler is.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:59 schreef Framblij89 het volgende:
Oh en gaan jullie ook pas vanaf 3/half 4 naar buiten (tenzij het moet uiteraard)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |