quote:In de Eredivisie wordt komend seizoen ook wedstrijden op zondagavond om 20.00 uur gespeeld. Dat blijkt uit het concept competitieprogramma, dat in handen is van VI.
Het gaat in totaal om achttien wedstrijden, om te beginnen met Feyenoord-Sparta Rotterdam op 4 augustus. Vanuit FOX bestond al langer de wens voor een latere aftraptijd, zodat de wedstrijden over de hele zondag uitgesmeerd kunnen worden en de kijkers langer vastgehouden kunnen worden.
De discussie over spelen op zondagavond loopt al twee jaar. Eerder schoten de clubs het nog af. Ze vreesden voor teruglopende bezoekersaantallen. Onder anderen de vertrekkende directeur Hans Nijland van FC Groningen was fel tegenstander. 'Hoe bedenk je het? Onbestaanbaar, daar maak je geen hond blij mee', zei hij vorig jaar.
We kunnen de opgevraagde pagina niet vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)sparta-op-zondagavon
[..]
Oeps. Nu werkt ie wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We kunnen de opgevraagde pagina niet vinden
We hebben ons best gedaan, maar het lijkt erop dat die pagina niet (meer) bestaat of verplaatst is. Je kunt natuurlijk altijd terug naar de homepage of bekijk onze actuele aanbiedingen voor een abonnement. En anders vind je ongetwijfeld je weg via ons menu bovenaan de site. Succes!
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Meteen een Rotterdamse derby @:elan
Dat is de garp !quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:26 schreef Durmada het volgende:
Bij de belangrijkste data horen denk ik ook de twee daadwerkelijk belangrijkste wedstrijden lijkt me? PSV - ajax en ajax - PSV mis ik.
Dat worden dan wel heel lange "Langs de lijn'-uitzendingen op zondag. Dat houdt Hugo Borst niet vol.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://gofile.io/?c=oP3W7I
Opvallend: er is een nieuw tijdstip bijgekomen, zondag 20:00 waardoor veel speelrondes dus 4 wedstrijden op zondag hebben met 1 wedstrijd per tijdstip.
Belangrijkste data:
27 oktober 2019: Ajax - Feyenoord
15 december 2019: Feyenoord - PSV
1 maart 2020: PSV - Feyenoord
22 maart 2020: Feyenoord - Ajax
De duels met directe concurrenten lijken mij wat relevanter.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik maak helemaal geen grap godverdomme.
Ik had voor het Feyenoord topic die data opgezocht, kopieerde dat hier naar toe en had geen zin data op te zoeken van clubs die mij niet kunnen boeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |