Nee, ik vond haar eerst een kreng maar ze valt me reuze mee. Ze heeft wel humor vind ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die Rowena leuk vind?
Valt me ook alles mee. Kwam een beetje apart binnen maar vind haar nu wel leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar eerst een kreng maar ze valt me reuze mee. Ze heeft wel humor vind ik
Umm Kyara denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Straks weer een stemming. Nou Rowena ga je koffers maar alvast pakken
Ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:22 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Jemig de pemig wie stemt nou op RowenaSneu deze shit.
Ik had nog graag haar psycho kant willen zienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:48 schreef roos94 het volgende:
Nou Kyara had net zo goed niet hoeven komen. Hebben we helemaal niks van gezien.
Ja, dit heb ik ook! Blijft toch interessant hoe ze zich in het programma ontwikkelen en welke karakters er naar voren komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij werkt dit programma trouwens wel echt fijn, je gaat toch meeleven met deze mensen als je ze elke dag voorbij ziet komen... lang geleden dat ik dat met een RL-show heb gehad
Ik vind dit dus ook leuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij werkt dit programma trouwens wel echt fijn, je gaat toch meeleven met deze mensen als je ze elke dag voorbij ziet komen... lang geleden dat ik dat met een RL-show heb gehad
Morgen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:52 schreef Mriekie het volgende:
Wanneer zal er weer een recoupling zijn denken jullie?
Ze zeggen morgen, maar zal vast weer dinsdag zijn en dan woensdag uitslagquote:Op zondag 23 juni 2019 16:52 schreef Mriekie het volgende:
Wanneer zal er weer een recoupling zijn denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |