Ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:22 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Jemig de pemig wie stemt nou op RowenaSneu deze shit.
Ik had nog graag haar psycho kant willen zienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:48 schreef roos94 het volgende:
Nou Kyara had net zo goed niet hoeven komen. Hebben we helemaal niks van gezien.
Ja, dit heb ik ook! Blijft toch interessant hoe ze zich in het programma ontwikkelen en welke karakters er naar voren komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij werkt dit programma trouwens wel echt fijn, je gaat toch meeleven met deze mensen als je ze elke dag voorbij ziet komen... lang geleden dat ik dat met een RL-show heb gehad
Ik vind dit dus ook leuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij werkt dit programma trouwens wel echt fijn, je gaat toch meeleven met deze mensen als je ze elke dag voorbij ziet komen... lang geleden dat ik dat met een RL-show heb gehad
Morgen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:52 schreef Mriekie het volgende:
Wanneer zal er weer een recoupling zijn denken jullie?
Ze zeggen morgen, maar zal vast weer dinsdag zijn en dan woensdag uitslagquote:Op zondag 23 juni 2019 16:52 schreef Mriekie het volgende:
Wanneer zal er weer een recoupling zijn denken jullie?
Kijk ik een keer niet, mis ik de eerste neukscenequote:Op zondag 23 juni 2019 21:55 schreef roos94 het volgende:
En wat is Rowena toch een ongelooflijk stom kutje. We gaan met kussens tussen ons in slapen want ik wil niet snel contact met een jongen! Ik geef mij in bed ook niet zomaar aan een jongen. Ligt een paar dagen later met Stenn te neuken. Mooi man.
Ja wel bijzonder. Als je gedrag zo inconsistent is, dan zit er ergens wel iets mis..quote:Op zondag 23 juni 2019 21:55 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat het sprookje van Lotte en Jarne uit elkaar spat.
En wat is Rowena toch een ongelooflijk stom kutje. We gaan met kussens tussen ons in slapen want ik wil niet snel contact met een jongen! Ik geef mij in bed ook niet zomaar aan een jongen. Ligt een paar dagen later met Stenn te neuken. Mooi man.
Ik hoopte een tijd geleden dat zij en Matthy nog eens samen zouden komen, maar nu niet meer. Zou te veel tweede keus zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:59 schreef roos94 het volgende:
Ik hoop echt voor Aleksandra dat er een leukere jongen voor haar in de villa komt.
Je moest ook wel snel zijn hoor. Kennelijk was het binnen 11 seconden klaarquote:Op maandag 24 juni 2019 00:10 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Kijk ik een keer niet, mis ik de eerste neukscene
Ach, fysieke aantrekking kan ook sterk zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef YT123 het volgende:
Haha ik kan die Rowena echt niet serieus nemen. Ze zocht een ambitieuze volwassen man, gaat ze voor de 19-jarige Stenn die niet eens zijn middelbare school heeft afgemaakt. En inderdaad eerst dat gedoe met die kussens en nu neemt ze zelf het initiatief om op televisie geneukt te worden.
Ze is een typische twintiger die niet weet wat ze wil.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef YT123 het volgende:
Haha ik kan die Rowena echt niet serieus nemen. Ze zocht een ambitieuze volwassen man, gaat ze voor de 19-jarige Stenn die niet eens zijn middelbare school heeft afgemaakt. En inderdaad eerst dat gedoe met die kussens en nu neemt ze zelf het initiatief om op televisie geneukt te worden.
Ik hoorde Alex zeggen 'dit is wat je wilde, toch?'tegen die nieuwe. Dus ik denk dat het zo is afgesproken omdat hij wel weg wilde.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:59 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Matthy en Denzel mogen blij zijn dat ze wederom zijn gekoppeld. Ik had niet verwacht dat Makiko voor Matthy zou kiezen.
Ik gok op het dwingen van wat meer dan geknuffel en Lotte die dat niet wil uit angst voor haar ouders die dat dan op TV te zien krijgenquote:
Oh ik vind hem wel knap. Als ie zn mond maar houdt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:02 schreef roos94 het volgende:
Nou die Cas is niet bepaald de knapste. Ik word er niet warm van iig
Al die drama had voorkomen kunnen worden als zij had gezegd: sorry Denzel ben inderdaad niet duidelijk genoeg geweest. Het zat gewoon in mijn aard om hem een goed gevoel te geven als nieuwe. Ik had veel duidelijker tijdens het gesprek moeten zeggen: kies mij niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:31 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Die Aleksandra deed wel heel moeilijk. Ze zou juist gevleid moeten zijn dat twee mannen haar willen.
met zo'n nasale kutstem zou ze gevleid moeten zijn dat er ergens ook maar één man bestaat die haar wiltquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:31 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Die Aleksandra deed wel heel moeilijk. Ze zou juist gevleid moeten zijn dat twee mannen haar willen.
Denzel is wel echt een alfa-mannetje ja, die houdt er niet van als er met zijn voeten gespeeld omdat hij zelf gewend is om in de lead te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:18 schreef roos94 het volgende:
Maar hoe Denzel haar omringd door iedereen uit de villa uit zat te kafferen op een hele dominante manier vond ik ook echt niet oke.
Kan jij ook een keer niet zo hard reageren? Jezus wat moet jij een negatief persoon zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:57 schreef 20100 het volgende:
[..]
met zo'n nasale kutstem zou ze gevleid moeten zijn dat er ergens ook maar één man bestaat die haar wilt
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:09 schreef so.original het volgende:
[..]
Kan jij ook een keer niet zo hard reageren? Jezus wat moet jij een negatief persoon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |