ze moeten kiezen voor 25k ¤ of voor de liefdequote:Op zaterdag 6 juli 2019 07:40 schreef roos94 het volgende:
Martin en sebby zullen wel winnen. Weinig spannends aan
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar de finale is altijd live toch?
Huh? Ik dacht gewoon dat de winnaars 25k kregen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:24 schreef 20100 het volgende:
[..]
ze moeten kiezen voor 25k ¤ of voor de liefde
Hoezo óf?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:24 schreef 20100 het volgende:
[..]
ze moeten kiezen voor 25k ¤ of voor de liefde
"Op het allerlaatste moment staat het meest favoriete koppel bovendien nog een verbazende vraag te wachten: kiezen ze voor het geld of toch voor hun liefde samen? Het eerste seizoen ‘Love Island’ zal dus ongetwijfeld eindigen met een knal."quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht gewoon dat de winnaars 25k kregen.
Dan zou ik gewoon lekker doen alsof je voor het geld gaat en daarna kan je toch nog steeds verder samen + genieten van t geld?
Als je dan niet voor het geld kiest..:') gewoon gezellig saampjes op vakantie met die 25kquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
"Op het allerlaatste moment staat het meest favoriete koppel bovendien nog een verbazende vraag te wachten: kiezen ze voor het geld of toch voor hun liefde samen? Het eerste seizoen ‘Love Island’ zal dus ongetwijfeld eindigen met een knal."
bron: https://www.hln.be/showbi(...)de-koppels~a29ca3a4/
Het is niet dat als ze voor het geld gaan ze een contactverbod zullen krijgen. Beetje raar dit.
ze hebben net 6 weken vakantie gehadquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je dan niet voor het geld kiest..:') gewoon gezellig saampjes op vakantie met die 25k
Ja klopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht gewoon dat de winnaars 25k kregen.
Dan zou ik gewoon lekker doen alsof je voor het geld gaat en daarna kan je toch nog steeds verder samen + genieten van t geld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een kutaflevering![]()
Lekker doorgespoeld naar de laaatste 20 minuten![]()
Let op niet klikken als je de uitslag wilt weten!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door zoem op 07-07-2019 21:30:58 ]
Dit dusquote:Op zondag 7 juli 2019 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu wel, maar rond de tijd van 21.04 uur niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |