abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2019 @ 10:56:19 #176
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_189920767
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik pas m'n tijden gewoon op zoiets aan en neem dan bijv 1 biertje ipv gelijk 5+
Wat zou dan leidend zijn, je 8 uur eetmoment of je 16 uur fast? Neem aan die laatste toch? Dus ja zou prima op de dag van 12-21:30 kunnen eten, maar dan daarna 16 uur vasten?
Denk trouwens dat ik dat niet ga doen, want dan moet ik ook bewust mn lunch met collega's afslaan.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_189920791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:56 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Wat zou dan leidend zijn, je 8 uur eetmoment of je 16 uur fast? Neem aan die laatste toch? Dus ja zou prima op de dag van 12-21:30 kunnen eten, maar dan daarna 16 uur vasten?
Denk trouwens dat ik dat niet ga doen, want dan moet ik ook bewust mn lunch met collega's afslaan.
Soms doe ik het niet allemaal al te streng, een keertje 13 uur is ook prima ;)
pi_189920819
Nice, ik heb nu gewoon een atletisch vetpercentage (5-13%). En totaal geen zin meer in suiker, alcohol of andere troep.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189920838
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
Nice, ik heb nu gewoon een atletisch vetpercentage (5-13%). En totaal geen zin meer in suiker, alcohol of andere troep.
Hoe meet je zoiets? Mijn weegschaal geeft al jaren 30% aan ondanks 15 kg verschil _O-
pi_189921221
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Hoe meet je zoiets? Mijn weegschaal geeft al jaren 30% aan ondanks 15 kg verschil _O-
Online :P

Moet je wel zo'n meetlint hebben en dan je nek-, heup- en middelomtrek meten. En dan invoeren samen met gewicht en lengte.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189921574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Online :P

Moet je wel zo'n meetlint hebben en dan je nek-, heup- en middelomtrek meten. En dan invoeren samen met gewicht en lengte.
Oh thanks kan ik ook wel eens proberen ^O^
pi_189921858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 09:18 schreef Vlad_Benet het volgende:
5 maanden verder en 25 kilogram afgeschud zonder een centje pijn.
Daags eet ik globaal tussen 13:00 en 18:00 uur. In het weekend wat hapjes en drankjes, de teugels wat laten vieren. En maandag veer ik als vanzelf weer terug in mijn IF routine. Eten is weinig anders meer dan voeding. Het is geen beloning en geen troost ... Eten lost niks op. Uit ervaring kan ik zeggen dat IF het meest gemakkelijke dieet is.
^O^
Wat fijn!
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 13 november 2019 @ 13:12:37 #183
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_189922698
quote:
Daags eet ik globaal tussen 13:00 en 18:00 uur. In het weekend wat hapjes en drankjes, de teugels wat laten vieren. En maandag veer ik als vanzelf weer terug in mijn IF routine. Eten is weinig anders meer dan voeding. Het is geen beloning en geen troost ... Eten lost niks op. Uit ervaring kan ik zeggen dat IF het meest gemakkelijke dieet is.
^O^
25 :o
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 13 november 2019 @ 13:14:15 #184
189430 Anonymousz
pi_189922727
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Weegschaal geeft altijd meer aan

Gewoon online doen

Volgens de weegschaal heb ik een vetpercentage van 26% maar online 21%
pi_189923962
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:14 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Weegschaal geeft altijd meer aan

Gewoon online doen

Volgens de weegschaal heb ik een vetpercentage van 26% maar online 21%
Ik ga het straks thuis proberen :7 ben benieuwd
  woensdag 13 november 2019 @ 15:47:03 #186
189430 Anonymousz
pi_189924861
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik ga het straks thuis proberen :7 ben benieuwd
Laat het ons weten ^O^
  woensdag 13 november 2019 @ 16:12:43 #187
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_189925173
Mijn vriendin heeft intermittent fasting geprobeerd maar vind 'het' niet snel genoeg gaan

Nu wil ze het Cambridge dieet gaan volgen. Ik zeg; normaal eten en een beetje bewegen is gezonder en op lange termijn geeft het ook een beter resultaat. Maar ze wil er toch mee doorzetten... vinden jullie dit een goed plan (ervaringen?) en hoe kan ik haar hier het best in begeleiden?
pi_189925552
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:47 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Laat het ons weten ^O^
21% :7 stuk beter dan 30
pi_189925580
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:12 schreef mossad_agent het volgende:
Mijn vriendin heeft intermittent fasting geprobeerd maar vind 'het' niet snel genoeg gaan

Nu wil ze het Cambridge dieet gaan volgen. Ik zeg; normaal eten en een beetje bewegen is gezonder en op lange termijn geeft het ook een beter resultaat. Maar ze wil er toch mee doorzetten... vinden jullie dit een goed plan (ervaringen?) en hoe kan ik haar hier het best in begeleiden?
Vooral een makkelijke manier om mensen geld afhandig te maken zo te zien. Dat kan je beter investeren in voeding van hoge kwaliteit. De benodigde kennis kan je makkelijk zelf opdoen.
  woensdag 13 november 2019 @ 17:18:35 #190
189430 Anonymousz
pi_189926030
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

21% :7 stuk beter dan 30
^O^
pi_189926772
quote:

Dan moet ze het combineren met keto.
pi_189934350
quote:

Een diet gaat niet werken als je je lifestyle niet structureel langzaam gaat aanpassen :). Misschien op korte termijn maar je Jo joot weer volledig terug. Kortom niet slim.

Kilo's komen er niet in één keer aan. Je kan dus ook niet verwachten dat ze er één keer volledig afgaan. Afhankelijk van gewicht kan dit soms wel een half jaar duren. Geduld en lange termijn focus essentieel.

Verder zou ik me eerst maar eens goed inlezen, inspiratie opdoen o YouTube etc. Ten eerste is IF geen diet. Het is een andere manier van eten. Google eens op dr. Berg op YouTube. Erg interessante informatie.

Ten tweede hangt het er met IF natuurlijk volledig vanaf hoeveel en wat je eet. En ook hoeveel je beweegt...

Wat verwacht ze?
Welke vorm van IF doet ze?
Wat eet ze in het food window?
Drinkt ze bijvoorbeeld nog alcohol en eet ze suiker?
Trackt ze haar calorieën al?

Hoe bekender if wordt hoe meer grenzen ook vervagen. Las laatst ook een artikel dat sprak over If als een diet, dat je het ontbijt moest overslaan en in feed window alles kan eten. Onzin.

Wat tips.... :

- Ga focussen op gezonde lifestyle en daarin verbeteren. Hier is voor zoveel mensen nog zoveel te winnen, los van IF. Dan komt afvallen daarna vanzelf. Ter voorbeeld: drink geen alcohol meer of minder aanzienlijk, en skip suikers, chips, koekjes en drink alleen water, thee en koffie;
- Start met dagelijks 16:8 IF;
- Pas je calorieën per dag aan op je streefdoel. Track je calorieën voor een tijdje met een app, zodat je niet over je grens gaat. Dit is misschien wel het belangrijkste. Weet wat je eet;
- Beweeg veel, liefst krachttraining en high intensity
- Eet keto. Dus geen tot zeer weinig koolhydraten (skip brood, aardappelen, rijst, havermout etc.)
- Doe dit voor tenminste drie maanden;
- Houd progressie wekelijks bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Landgeld op 14-11-2019 09:13:45 ]
Love is in the air!
pi_189934452
quote:
^O^
.

Mooi hoor.

Track je ook calorieën? Uiteindelijk helpt if niet als je natuurlijk nog teveel eet.

En hoe ga je bijvoorbeeld om met alcohol?
Love is in the air!
pi_189934464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:51 schreef Fretwork het volgende:
Ik probeer dit (16:8) nu een week of 3 en het bevalt me goed. De 2 grootste problemen zijn avondjes uit en dan lekker aan het speciaalbier gaan, en de combinatie met 's avonds sporten en dan eigenlijk niet meer kunnen eten daarna.
Gisteren mezelf helemaal kapotgereden tijdens een spinles en daarna dus ziekelijke honger. Wat is dan wijsheid.
Alcohol inderdaad voor mij ook een uitdaging met vrienden....

Grootste valkuil. Ik drink niet veel maar alcohol is sowieso niet goed...
Love is in the air!
  donderdag 14 november 2019 @ 09:59:51 #195
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_189934939
Bedankt voor de antwoorden.

Mijn vriendin eet tussen 12.00 en 20.00 uur. Daarbij let ze erg op haar voeding en snoept niet. Ook drinkt ze geen alcohol. Dus qua calorien zit het wel goed in mijn optiek. Voorheen heeft ze gewoon erg veel suiker gegeten, koekjes, chocolade etc.
Gisterenavond hebben we een goed gesprek gehad en zij ziet nu ook in dat IF beter is dan een crashdieet en ze zal hier voorlopig gewoon nog mee doorgaan.
pi_189935814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 09:59 schreef mossad_agent het volgende:
Daarbij let ze erg op haar voeding en snoept niet. Ook drinkt ze geen alcohol. Dus qua calorien zit het wel goed in mijn optiek.
Dit is de vraag. Track eens drie dagen alles wat je eet. Erg leerzaam. En zie je gelijk verhouding koolhydraten versus eiwitten en vetten.
Love is in the air!
pi_189936274
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 11:14 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dit is de vraag. Track eens drie dagen alles wat je eet. Erg leerzaam. En zie je gelijk verhouding koolhydraten versus eiwitten en vetten.
Koolhydraten doen het hem echt bij mij. Zolang ik die zoveel mogelijk vermijd kan ik voor de rest alles eten.
pi_189936520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 11:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Koolhydraten doen het hem echt bij mij. Zolang ik die zoveel mogelijk vermijd kan ik voor de rest alles eten.
Idd

Wat eet je veel als alternatief van koolhydraten ?
Love is in the air!
pi_189937153
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Idd

Wat eet je veel als alternatief van koolhydraten ?
Wat ik veel eet is eieren, veeeeeel groente, veel vlees. Vaak soep (zonder vermicelli) en veel salades (daar kun je eindeloos mee variëren). Het is niet dat ik specifiek de koolhydraten 'vervang'. Als ik wel koolhydraten eet, dan in de vorm van knäckebröd en roggebrood enzo, maar dat eet ik zeer zelden.
pi_189939209
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Wat ik veel eet is eieren, veeeeeel groente, veel vlees. Vaak soep (zonder vermicelli) en veel salades (daar kun je eindeloos mee variëren). Het is niet dat ik specifiek de koolhydraten 'vervang'. Als ik wel koolhydraten eet, dan in de vorm van knäckebröd en roggebrood enzo, maar dat eet ik zeer zelden.
Interessant. Maak je alle salades zelf? En wat voor vlees bijvoorbeeld?
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')