Wat zou dan leidend zijn, je 8 uur eetmoment of je 16 uur fast? Neem aan die laatste toch? Dus ja zou prima op de dag van 12-21:30 kunnen eten, maar dan daarna 16 uur vasten?quote:Op woensdag 13 november 2019 10:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik pas m'n tijden gewoon op zoiets aan en neem dan bijv 1 biertje ipv gelijk 5+
Soms doe ik het niet allemaal al te streng, een keertje 13 uur is ook primaquote:Op woensdag 13 november 2019 10:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat zou dan leidend zijn, je 8 uur eetmoment of je 16 uur fast? Neem aan die laatste toch? Dus ja zou prima op de dag van 12-21:30 kunnen eten, maar dan daarna 16 uur vasten?
Denk trouwens dat ik dat niet ga doen, want dan moet ik ook bewust mn lunch met collega's afslaan.
Hoe meet je zoiets? Mijn weegschaal geeft al jaren 30% aan ondanks 15 kg verschilquote:Op woensdag 13 november 2019 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
Nice, ik heb nu gewoon een atletisch vetpercentage (5-13%). En totaal geen zin meer in suiker, alcohol of andere troep.
Onlinequote:Op woensdag 13 november 2019 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Hoe meet je zoiets? Mijn weegschaal geeft al jaren 30% aan ondanks 15 kg verschil
Oh thanks kan ik ook wel eens proberenquote:Op woensdag 13 november 2019 11:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Online![]()
Moet je wel zo'n meetlint hebben en dan je nek-, heup- en middelomtrek meten. En dan invoeren samen met gewicht en lengte.
Wat fijn!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:18 schreef Vlad_Benet het volgende:
5 maanden verder en 25 kilogram afgeschud zonder een centje pijn.
Daags eet ik globaal tussen 13:00 en 18:00 uur. In het weekend wat hapjes en drankjes, de teugels wat laten vieren. En maandag veer ik als vanzelf weer terug in mijn IF routine. Eten is weinig anders meer dan voeding. Het is geen beloning en geen troost ... Eten lost niks op. Uit ervaring kan ik zeggen dat IF het meest gemakkelijke dieet is.
25quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:18 schreef Vlad_Benet het volgende:
Daags eet ik globaal tussen 13:00 en 18:00 uur. In het weekend wat hapjes en drankjes, de teugels wat laten vieren. En maandag veer ik als vanzelf weer terug in mijn IF routine. Eten is weinig anders meer dan voeding. Het is geen beloning en geen troost ... Eten lost niks op. Uit ervaring kan ik zeggen dat IF het meest gemakkelijke dieet is.
Weegschaal geeft altijd meer aanquote:Op woensdag 13 november 2019 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Hoe meet je zoiets? Mijn weegschaal geeft al jaren 30% aan ondanks 15 kg verschil
Ik ga het straks thuis proberenquote:Op woensdag 13 november 2019 13:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Weegschaal geeft altijd meer aan
Gewoon online doen
Volgens de weegschaal heb ik een vetpercentage van 26% maar online 21%
Laat het ons wetenquote:Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik ga het straks thuis proberenben benieuwd
Vooral een makkelijke manier om mensen geld afhandig te maken zo te zien. Dat kan je beter investeren in voeding van hoge kwaliteit. De benodigde kennis kan je makkelijk zelf opdoen.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:12 schreef mossad_agent het volgende:
Mijn vriendin heeft intermittent fasting geprobeerd maar vind 'het' niet snel genoeg gaan
Nu wil ze het Cambridge dieet gaan volgen. Ik zeg; normaal eten en een beetje bewegen is gezonder en op lange termijn geeft het ook een beter resultaat. Maar ze wil er toch mee doorzetten... vinden jullie dit een goed plan (ervaringen?) en hoe kan ik haar hier het best in begeleiden?
quote:
Dan moet ze het combineren met keto.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:12 schreef mossad_agent het volgende:
Mijn vriendin heeft intermittent fasting geprobeerd maar vind 'het' niet snel genoeg gaan
Een diet gaat niet werken als je je lifestyle niet structureel langzaam gaat aanpassenquote:Op woensdag 13 november 2019 16:12 schreef mossad_agent het volgende:
Nu wil ze het Cambridge dieet gaan volgen. Ik zeg; normaal eten en een beetje bewegen is gezonder en op lange termijn geeft het ook een beter resultaat. Maar ze wil er toch mee doorzetten... vinden jullie dit een goed plan (ervaringen?) en hoe kan ik haar hier het best in begeleiden?
.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:18 schreef Vlad_Benet het volgende:
Alcohol inderdaad voor mij ook een uitdaging met vrienden....quote:Op woensdag 13 november 2019 10:51 schreef Fretwork het volgende:
Ik probeer dit (16:8) nu een week of 3 en het bevalt me goed. De 2 grootste problemen zijn avondjes uit en dan lekker aan het speciaalbier gaan, en de combinatie met 's avonds sporten en dan eigenlijk niet meer kunnen eten daarna.
Gisteren mezelf helemaal kapotgereden tijdens een spinles en daarna dus ziekelijke honger. Wat is dan wijsheid.
Dit is de vraag. Track eens drie dagen alles wat je eet. Erg leerzaam. En zie je gelijk verhouding koolhydraten versus eiwitten en vetten.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:59 schreef mossad_agent het volgende:
Daarbij let ze erg op haar voeding en snoept niet. Ook drinkt ze geen alcohol. Dus qua calorien zit het wel goed in mijn optiek.
Koolhydraten doen het hem echt bij mij. Zolang ik die zoveel mogelijk vermijd kan ik voor de rest alles eten.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:14 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is de vraag. Track eens drie dagen alles wat je eet. Erg leerzaam. En zie je gelijk verhouding koolhydraten versus eiwitten en vetten.
Iddquote:Op donderdag 14 november 2019 11:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Koolhydraten doen het hem echt bij mij. Zolang ik die zoveel mogelijk vermijd kan ik voor de rest alles eten.
Wat ik veel eet is eieren, veeeeeel groente, veel vlees. Vaak soep (zonder vermicelli) en veel salades (daar kun je eindeloos mee variëren). Het is niet dat ik specifiek de koolhydraten 'vervang'. Als ik wel koolhydraten eet, dan in de vorm van knäckebröd en roggebrood enzo, maar dat eet ik zeer zelden.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Idd
Wat eet je veel als alternatief van koolhydraten ?
Interessant. Maak je alle salades zelf? En wat voor vlees bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Wat ik veel eet is eieren, veeeeeel groente, veel vlees. Vaak soep (zonder vermicelli) en veel salades (daar kun je eindeloos mee variëren). Het is niet dat ik specifiek de koolhydraten 'vervang'. Als ik wel koolhydraten eet, dan in de vorm van knäckebröd en roggebrood enzo, maar dat eet ik zeer zelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |