Lekker voor Ik al. Wil die afkicken gaan ze daar blowenquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel niet...en ikbal niet. de rest heeft wel allemaal een hijsje genomen. Brandon weet ik eigenlijk niet.
quote:
ik bedoelde dat ding op stream 2 met kapuzequote:Op donderdag 13 juni 2019 22:10 schreef lorrie03 het volgende:
nou niet voor herhalinng vatbaar de meeste liggen in bed
ik niet reageerde op niemandquote:Op donderdag 13 juni 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ding op stream 2 met kapuze
Het was een grapje.quote:
Nee had er meer van verwachtquote:Op donderdag 13 juni 2019 22:10 schreef lorrie03 het volgende:
nou niet voor herhalinng vatbaar de meeste liggen in bed
welke ding slaapt naast mylena?quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Degene met de laatste post is vast stoned.
Jens.quote:
Zijn maar weinig mensen die zwaar actief worden van wiet.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:13 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee had er meer van verwacht![]()
Volgende keer maar wat pilletjes er in mikken,
Had op wat leuke gesprekken gehooptquote:Op donderdag 13 juni 2019 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn maar weinig mensen die zwaar actief worden van wiet.
Niks van gemerkt. Hij is niet iemand die zich man hoeft te voelen door zich overdreven mannelijk te gedragen/ kleden, denk ik.quote:
Geloof jij in buitenaardsleven?quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Had op wat leuke gesprekken gehoopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
hij heeft er zeker van somige dingen bangquote:Op donderdag 13 juni 2019 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Hij is niet iemand die zich man hoeft te voelen door zich overdreven mannelijk te gedragen/ kleden, denk ik.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geloof jij in buitenaardsleven?Adje is hoofd koekwausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrea: Kunnen ze intelligenter zijn dan ons?quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh ok A3 begint over buitenaards leven misschien toch nog een gesprek...al is dat dan helaas met Dree en Shell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |