Ja dat bedoel ik dus. Ik meen dat er iets was met dat het werd afgeraden om nog eens zwanger te worden?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, das wel sneu. Zij had een hele zware bevalling. Echt zielig.
Door de gynaecoloog of door de psychiater?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik meen dat er iets was met dat het werd afgeraden om nog eens zwanger te worden?
Vast wel maar daar trekt ze zich toch niks van aan...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik meen dat er iets was met dat het werd afgeraden om nog eens zwanger te worden?
Ik meen dat ze echt wel wat complicaties had.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Door de gynaecoloog of door de psychiater?
Weet ik toch.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik meen dat ze echt wel wat complicaties had.
Tsja opgeven opgeven. Die kinderen hebben niet gevraagd om zulke achterlijke labiele ouders, jammer eigenlijk voor zulke kids.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Dit, + dat hij Spanje heeft moeten opgeven voor de zorg voor zijn kinderen.... Denk niet dat hij heel blij zal zijn met dit verhaal....
Bij hem staan ook de comments nog gewoon aan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die filters op haar insta zien er vooral bij die Maron niet uit![]()
Ja, dat dus:Dquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]en hoeveel medewerkers dit keer in haar dossier gaan lezen, vraag me af hoeveel het niet kunnen laten
Go Leontinequote:Op woensdag 24 juli 2019 23:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij hem staan ook de comments nog gewon aan.
https://www.instagram.com/p/B0REX32o46V/
"Driemaal is scheepsrecht?"quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:18 schreef maily het volgende:
Nieuwe TT mensen .... iemand? @:Leandra ? @:Praadje @:Amarantha @:Sunshine1982 @:Tesssssssss @:Moneyfornothing
Zoals van een flat springen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:37 schreef Vlindur het volgende:
Ja maar vijf weken... Jezus. Er kan ook nog van alles misgaan in die tijd...
We zitten inmiddels in de dsm-5quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
O.a.,die kleurt de hele DSM-IV wel vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |