SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 14-06-2019 14:25:55 ]SOONY
Dit is eigenlijk de enige waar ik naar uitkijk als ik die lijst zo zie.quote:
Digimon Survivequote:Op donderdag 13 juni 2019 10:14 schreef DKUp het volgende:
Staan nog gepland voor dit jaar maar kunnen doorschuiven naar 2020 of later:
Ik wil hem wel eens proberen nu. Toch wel een grote Fallout liefhebber maar aan 76 heb ik me nog niet durven wagen.quote:
In de laatste twee weken bij de Intertoys gezien voor ¤10,-, niet gedaan maar in de herfst kan dat het wel waard zijn geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik wil hem wel eens proberen nu. Toch wel een grote Fallout liefhebber maar aan 76 heb ik me nog niet durven wagen.
Dat is juniquote:Op donderdag 13 juni 2019 10:34 schreef Aurelius het volgende:
Weinig liefde voor Judgement (25-6).
[ afbeelding ]
Yep. Die games dalen vrij snel weer in prijs. Ik wacht nog steeds op een mooie aanbieding voor Yakuza Kiwami 2.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:42 schreef DKUp het volgende:
Een hoog “dat haal ik wel met Black Friday of een andere sale” gehalte.
Doom Enternal ben ik waarschijnlijk na acht uur mee klaar en dan speel ik het nooit meer. Bethesda games zijn na een paar maanden goedkoop, dus dat is een makkelijke sale.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Yep. Die games dalen vrij snel weer in prijs. Ik wacht nog steeds op een mooie aanbieding voor Yakuza Kiwami 2.
Voor mij verder in 2019 alleen Doom: Eternal, Death Stranding en Psychonauts 2.
Ahh, ze hebben de map van Syndicate herbruikt. Nu snap ik waarom ze London hebben gekozenquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:08 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Watch Dogs Legion Alpha Map gebruikt een uitgebreidere map dan van Assassin’s Creed Syndicate.
Hopelijk komen de wind-effecten terug van de eerste twee delen terug. Bomen lijken wel uit Syndicate gekopieerd, dezelfde kleur bladeren en met bijna geen beweging.
Ik hoopte eigenlijk op een stuk snelweg met een of meerdere dorpjes/buitenwijken buiten Londen zoals Watch Dogs 1 en 2.
Juli 2019-december 2019 was het lijstjequote:Op donderdag 13 juni 2019 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie vergeten voor het gemak allemaal Bloodstained? Van de maker van symphony of the night?
twitter:Nibellion twitterde op donderdag 13-06-2019 om 11:05:32"Final Fantasy 7 Remake [...] goes above and beyond what Square Enix could have happily got away with.""[...] it feels like a dream version of the original game that never existed"First impressions for FF7R's #E32019 demo are overwhelmingly positivehttps://t.co/y0SBVkEF0C https://t.co/bFxSSPtzuP reageer retweet
Als basis kan het prima worden gebruikt. Er moet genoeg worden veranderd door nieuwe gebouwen, technologieėn, ruimte in de kleinere straten voor voertuigen etc.quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh, ze hebben de map van Syndicate herbruikt. Nu snap ik waarom ze London hebben gekozen
Bluepoint doet toch alleen maar remasters?quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten is Sony ook bezig om ontwikkelaars over te nemen ik verwacht er in ieder geval een of twee van deze ontwikkelaars:
Insomniac Games
Kojima Productions
Bluepoint Games
Housemarque
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |