Probleem is dat hij soortvan mijn baken was..waar ik alles aan kwijt kon. Ik had met niemand zon goede band dat ik echt mijn gevoel kon delen alleen met hem. En nu is alles kapot en voel ik me zo afschuwelijk alleen. Ik ben nu echt alleen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:08 schreef kree het volgende:
hmmms tsja helaas is dit hele verhaal nu niet echt onwijs onbekend voor mijzelf ook wel.
Goed altijd prima band met bepaalde mensen. Maar levens veranderen later en ja dan is het steek in je rug soms.
Beste optie laten gaan en praat met iemand anders. Vroeger was ik dan nog zo van ok we fixen het wel weer enzo. Maar meestal verspilde moeite wel.
tsja ook niet bij mij onbekend maar was meisje die wel wat jonger was. Echt ook uren mee gekletst. Maar ging gewoon kapot op gegeven moment. En weinig aan te redden ook weer. Nog jammer hoor want was daar aardig open mee. Maar ok soms moet je gewoon denken van tja ok live gaat verder. Niet teveel moeite in steken iig.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Probleem is dat hij soortvan mijn baken was..waar ik alles aan kwijt kon. Ik had met niemand zon goede band dat ik echt mijn gevoel kon delen alleen met hem. En nu is alles kapot en voel ik me zo afschuwelijk alleen. Ik ben nu echt alleen.
Was geen relatie maar mijn allerbeste vriend. Waren 2 handen op 1 buik. Al 13 jaar lang. Ik heb hem met heel veel shit geholpen hij werd ook gepest etc en ik was de enige die voor hem opkwam. Hij is de enige op de wereld waarmee ik over mijn gevoel en problemen echt kon praten. En nu is alles in elkaar gesodemieterd. Ik voel me zo ontzettend bedrogen en gemanipuleerd. Ik heb echt geen enkel greintje vertrouwen meer in mensen. Het is helemaal kwijt. Het is kapot.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:17 schreef kree het volgende:
hmmms awh klinkt wel hard. Maarja. Was vriendin bij mij he en verder geen relatie. Weet niet hoe dat bij jou zat natuurlijk. Relatie kan het nog iets lastiger maken wss?
Maar waardoor kwam dat dan?quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was geen relatie maar mijn allerbeste vriend. Waren 2 handen op 1 buik. Al 13 jaar lang. Ik heb hem met heel veel shit geholpen hij werd ook gepest etc en ik was de enige die voor hem opkwam. Hij is de enige op de wereld waarmee ik over mijn gevoel en problemen echt kon praten. En nu is alles in elkaar gesodemieterd. Ik voel me zo ontzettend bedrogen en gemanipuleerd. Ik heb echt geen enkel greintje vertrouwen meer in mensen. Het is helemaal kwijt. Het is kapot.
Het is zo'n bizar en beschamend verhaal dat ik bang ben dat dat verhaal mijn hele tijd op fok zal blijven achtervolgen en dat toch niemand het gaat geloven omdat het zo walgelijk en absurd is dat ik het haast mn strot niet uit krijg.quote:
Ok ja DM mag hequote:Op donderdag 13 juni 2019 02:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is zo'n bizar en beschamend verhaal dat ik bang ben dat dat verhaal mijn hele tijd op fok zal blijven achtervolgen en dat toch niemand het gaat geloven omdat het zo walgelijk en absurd is dat ik het haast mn strot niet uit krijg.
Ik dm wel ffquote:Op donderdag 13 juni 2019 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja DM mag heals je het niet neer wil zetten hier. Of ik kan helpen geen idee
ja ik onderhand wel beetje, maar laat het aan TS wat ze verder openbaar wil zettenquote:Op donderdag 13 juni 2019 02:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Zullen we ooit weten waar de OP over gaat?
ja eens maar ik laat deze aan TS. mss wil ze wel meer delen. Maar wat met mij via DM is besproken blijft daar wel.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:48 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed geen topic openen lijkt mij. Hoe moet men hier iets zinnigs op zeggen als je niet wat er aan de hand is?
De vraag van TS is in principe hoe je omgaat met mensen die je manipuleren en/of je vertrouwen beschadigen. Dan hoef je voor advies niet per se alle ins and outs te weten toch?quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:48 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed geen topic openen lijkt mij. Hoe moet men hier iets zinnigs op zeggen als je niet wat er aan de hand is?
ja ben het wel met je eens, maar het is idd wel gecompliceerd verhaal ff.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Het is wel zo handig om te weten waar het over gaat.
Zelfde als ik in WGR ga posten dat ik schulden heb en dat iedereen vraagt, oke kan je er meer over vertellen en dat ik dan zeg nee want dat wil ik niet.
Als je in het algemeen vraagt hoe je daarbij geholpen kunt worden is ook dat niet per sé nodig.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Het is wel zo handig om te weten waar het over gaat.
Zelfde als ik in WGR ga posten dat ik schulden heb en dat iedereen vraagt, oke kan je er meer over vertellen en dat ik dan zeg nee want dat wil ik niet.
Nee maar mijn advies is dan om dat soort gevallen uit je leven te bannen. Het is kut maar je kunt alleen maar blij zijn dat je nu echt weet hoe iemand is en ervoor kiezen om de banden te verbreken.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:50 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
De vraag van TS is in principe hoe je omgaat met mensen die je manipuleren en/of je vertrouwen beschadigen. Dan hoef je voor advies niet per se alle ins and outs te weten toch?
Nou prima advies tochquote:Op donderdag 13 juni 2019 02:56 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee maar mijn advies is dan om dat soort gevallen uit je leven te bannen. Het is kut maar je kunt alleen maar blij zijn dat je nu echt weet hoe iemand is en ervoor kiezen om de banden te verbreken.
Met vragen hoe je om gaat met manipulatie en beschadiging van vertrouwen is niets mis. Dat er iets specifieks aan vooraf is gegaan kun je daar, naar mijn mening, los van zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |