Als je dat zou kunnen doen graag, kan ik tevreden in m'n bedje kruipenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ff een sluitpost toevoegen
Is allang gebeurd a mattiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen doen graag, kan ik tevreden in m'n bedje kruipen![]()
Zeker, maar kan ook in een normaal topic over hem zonder CO2 gelul bla die bla.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Ga nu even in de verdediging voor vogeltjesdans, maar waarom moet die dicht? Een gerespecteerd Nederlands acteur.
Haal je alleen dat deel weg toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, maar kan ook in een normaal topic over hem zonder CO2 gelul bla die bla.
Daar kunnen moderators je niet mee helpen. Een ban wordt gezet door een admin. Je zou je vraag bij forum@fok.nl neer kunnen leggen, al gok ik stiekem dat ze de reden voor een ban van een andere user niet aan je gaan uitleggen, want in principe heb je daar natuurlijk weinig mee te maken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Amfora het volgende:
Waarom is SVW6. gebanned en zijn topic in KLB over de boerka geheel verwijderd, terwijl de discussie daar normaal verliep?
Hij kan mailen naar forum@fok.nl als dat zijn ambities zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
Maak plompzakker gewoon mod.
Kan je lachen.
Doe jij dan een goed woordje voor me?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij kan mailen naar forum@fok.nl als dat zijn ambities zijn
Altijd, dat weet je toch.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Doe jij dan een goed woordje voor me?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar kunnen moderators je niet mee helpen. Een ban wordt gezet door een admin. Je zou je vraag bij forum@fok.nl neer kunnen leggen, al gok ik stiekem dat ze de reden voor een ban van een andere user niet aan je gaan uitleggen, want in principe heb je daar natuurlijk weinig mee te maken.
Waarom kunnen KLB mods niet helpen met de vraag waarom een KLB topic verwijderd is?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Amfora het volgende:
zijn topic in KLB over de boerka geheel verwijderd, terwijl de discussie daar normaal verliep?
De reden dat het topic is verwijderd hangt samen met de reden waarom de desbetreffende user geband is door een admin. Ik kan niet voor de admins spreken, ik weet niet wat hun beweegredenen zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
[..]
Waarom kunnen KLB mods niet helpen met de vraag waarom een KLB topic verwijderd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |