En jij moet helemaal opdonderen. Maak eens een keer iets van je leven. Eikel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:32 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat zure sfeer verpestende gedrag van jou.
Qdquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet eens afgelopen zijn met dat verziekende kliekje van fc kansloos.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet eens afgelopen zijn met dat verziekende kliekje van fc kansloos.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:53 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben er ook een voorstander van om het kliekje op te ruimen.
Ik ben het echt gewoon zat. Ze maken de boel hier kapot.
Boehoe, je wordt weggepestquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:10 schreef Plompzakker het volgende:
Wat stond er ook al weer in de nieuwe policy over wegpestgedrag?
Hear hearquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:02 schreef Sigaartje het volgende:
@:Yvonne
We willen af van het groepje hangjongeren. Ik ben het zat!
Ik zie het meer als matige poging tot. Maar ook daarop moet kordaat gehandhaafd worden hequote:Op woensdag 3 juli 2019 17:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Boehoe, je wordt weggepest![]()
![]()
Ga janken dan
Hoe voelt dat nou, compleet uitgekotst worden terwijl je die centen al op de bankrekening van Danny hebt gestort? Of heb je viva en bokt ook al gehad?quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zie het meer als matige poging tot. Maar ook daarop moet kordaat gehandhaafd worden he
Dat topic was heul niet van mij afkomstigquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:15 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, ik vind PZ en VD nog helemaal niet erg. Daar kan ik nog wel om lachen. Maar er is een grens. Toen Goudenvis met een topic kwam over Yvonne, toen was voor mij die grens overschreden. Ik vond dat echt niet kunnen. Ik stond op het punt om weg te gaan, dit sloeg helemaal nergens op. Yvonne heeft het toen zelf behandeld.
Maar ik heb het idee dat het steeds erger word met een groepje hangjongeren hier.
PZ en VD maken daar geen deel van uit. Ach, die poep- en plastopics kan ik nog wel om lachen.
Alsof jij zo populair bentquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, compleet uitgekotst worden terwijl je die centen al op de bankrekening van Danny hebt gestort? Of heb je viva en bokt ook al gehad?
Ik heb nog genoeg centen over om veel meer gunsten te kopen hierquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, compleet uitgekotst worden terwijl je die centen al op de bankrekening van Danny hebt gestort? Of heb je viva en bokt ook al gehad?
Ben ik helemaal niet.quote:
Ok, sorry dat ik heb mis heb dan. Dan trek ik deze woorden terug. Maar ik vond dat topic het absolute dieptepunt. Ik heb ook nooit begrepen dat Yvonne dat heeft geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat topic was heul niet van mij afkomstig
Ik had het helemaal niet tegen jouquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ben ik helemaal niet.
Maar jij hebt een niveau van niks.
Ga je ook nog op mijn vraag reageren?quote:
Je zult je vraag even moeten herhalen. Ik zie alleen kinderlijk gemiep onderling, je vraag zal ff verloren zijn gegaan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:12 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ga je ook nog op mijn vraag reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |