Ja is goedquote:Op maandag 1 juli 2019 19:06 schreef Vanillekwark het volgende: KLB / Nu al moeite met stoppen Hier verder. Ik wil dat topic eventueel wel 'Wollah's rookstruggles' noemen als je dat wil.
Wat is dat Meiden van Holland?quote:Op maandag 1 juli 2019 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
@:vanillekwark
Waarom moet deze nou weer dicht?
KLB / Moet morgen twee collega's afwerken
Was moeite in gestoken, de eerste reacties waren lovend, het was een topique met potentie.
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De sexzender met de beste Nederlandse sexfilms.
matige lemming, maar dat wist je zelf ook wel natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2019 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
@:vanillekwark
Waarom moet deze nou weer dicht?
KLB / Moet morgen twee collega's afwerken
Was moeite in gestoken, de eerste reacties waren lovend, het was een topique met potentie.
Nsberquote:Op woensdag 3 juli 2019 09:37 schreef McBrokkie het volgende:
Waarom mag Mikeytt weer honderden kuttopics openen in KLB? Hij heeft niet voor niets een permban in KLB.
Of mag je gewoon nieuw account aanmaken (pokkie1997) en verder trollen? Dat zou kunnen hoor. Ik weet niet precies hoe dat zit met als je een permban hebt.
Gr gr
Terechte vraag. Verder is dat debiele kliekje van plompzakker en co ook weer elkaar aan het pijpen, terwijl dat (mede) de reden was dat ze een klb ban haddenquote:Op woensdag 3 juli 2019 09:37 schreef McBrokkie het volgende:
Waarom mag Mikeytt weer honderden kuttopics openen in KLB? Hij heeft niet voor niets een permban in KLB.
Of mag je gewoon nieuw account aanmaken (pokkie1997) en verder trollen? Dat zou kunnen hoor. Ik weet niet precies hoe dat zit met als je een permban hebt.
Gr gr
Ik heb geen klb ban gehadquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:40 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Terechte vraag. Verder is dat debiele kliekje van plompzakker en co ook weer elkaar aan het pijpen, terwijl dat (mede) de reden was dat ze een klb ban hadden
Dan was het een deel van het kliekje dat een ban had. Maakt verder ook niet echt uit voor het punt dat ik maak.quote:
Maakt inderdaad niet uit. Of je kennis van zaken nu wel of niet klopt, in beide gevallen slaat je punt nergens opquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:26 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dan was het een deel van het kliekje dat een ban had. Maakt verder ook niet echt uit voor het punt dat ik maak.
Hij is zo verslaafd aan FOK! dat hij een ban voor zichzelf aanvraagt, omdat hij zich anders niet kan beheersen en tóch in gaat loggen op FOK!.quote:
Jawel hoor. Moet eens afgelopen zijn met dat verziekende kliekje van fc kansloos.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maakt inderdaad niet uit. Of je kennis van zaken nu wel of niet klopt, in beide gevallen slaat je punt nergens op
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet eens afgelopen zijn met dat verziekende kliekje van fc kansloos.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat zure sfeer verpestende gedrag van jou.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet eens afgelopen zijn met dat verziekende kliekje van fc kansloos.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |