Andere optie dan nog en die mij nog meer logischer klinkt.quote:Op zondag 16 juni 2019 05:16 schreef roos94 het volgende:
Denk dat die "per ongeluk gekozen" woordkeuze van John vd Heuvel geen toeval is.
Als ze bewust vertrokken is dan is ze absoluut niet meer in NL.quote:Op zondag 16 juni 2019 05:35 schreef kree het volgende:
[..]
Andere optie dan nog en die mij nog meer logischer klinkt.
Anja wilde zelf al pleite. Daarna met vriendje (of whatever afgesproken) Tas ergens in een sloot gedumpt en met hem mee gegaan naar waar ever?
Dan duikt ze vroeg of laat nl wel weer op. Want je ontkomt hier niet in NL echt aan alle legitimatie regels voor alles.
Maar ok we bespreken ff scenarios hier he.. Het kan allemaal nog wel.
nou waarom ik dat denk. Er is een stuk vanaf die kroeg waar geen camera;s zijn. Pas weer op die binnensluis. En ok het zou niet eens ondenkbaar zijn dat de dader dan via de buitensluis is gereden en ze elkaar opnieuw hebben ontmoet op de noord parkeerplaats. Die zeker op dat tijdstip wel verlaten is.quote:Op zondag 16 juni 2019 05:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ze bewust vertrokken is dan is ze absoluut niet meer in NL.
Maar als ze een plan had om met iemand te vertrekken, waarom zou ze dan op die beelden van 1.50 en 3.45 alleen te zien zijn geweest. Dan ga je toch naar huis, pak je je spullen en ben je pleite. Dan ga je niet nog eerst 2 uur ronddwalen of thuiszitten(?) en daarna nog een heel stuk ergens random heen lopen om vervolgens ervan door te gaan in een auto.
Okay helderquote:Op zondag 16 juni 2019 06:28 schreef kree het volgende:
Nou nog eentje dan. Trouwens langs die hele mogelijke route is ook gezocht. Maar toen werd het iets te onduidelijk om in te tekenen
Maar meer wegen dus vanaf daar waar je als dader wel kun rijden dus.
[ link | afbeelding ]
foto uploaden forum
Dat eerste stukje is mij echt een raadsel in tijd. Tot binnensluis dus.quote:
weet ik niet, maar heb ff een stukje gemist omdat het topic dicht ging. Maar als dat zo is dan is het nog raarder.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Haar telefoon was rond 2 uur toch uitgepeildbij haar huis?
Ik kan dit zo 1 2 3 niet vinden onlinequote:Op zondag 16 juni 2019 07:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Haar telefoon was rond 2 uur toch uitgepeildbij haar huis?
Ik heb even de tijdlijn aangenomen van eerder in dit topic voor dat kaartje. Dus niet officieel gechecked.quote:
quote:Geachte deelnemer,
De politie heeft meerdere reacties mogen ontvangen naar aanleiding van het onderzoek m.b.t. de vermissing van Anja Schaap op woensdag 29 mei 2019 omstreeks 00:00 uur aan het Wega te Katwijk aan Zee. De politie gaat met deze informatie verder met het lopende onderzoek. Heeft u nog tips, belt u dan 0900-8844. Alle informatie is welkom, ook details waarvan u misschien denkt dat ze niet belangrijk zijn! We vragen u hierbij het BVH-nummer 2019146087 te vermelden: dit is het referentienummer voor de politie.
Als u informatie anoniem wilt doorgeven kunt u bellen met Meld Misdaad Anoniem, 0800-7000 (gratis nummer).
Hartelijk dank voor uw deelname!
Met vriendelijke groet,
Burgernet Districtsrecherche Katwijk
Hoe komen ze nou weer bij 00:00? Ze was voor het laatst in het cafe om 1.50quote:Op zondag 16 juni 2019 07:15 schreef kree het volgende:
Dit is het laatste burgernet bericht iig die ik vrijdag kreeg
[..]
Ja zat me dat net af te vragen ook. vaag wel..quote:Op zondag 16 juni 2019 07:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe komen ze nou weer bij 00:00? Ze was voor het laatst in het cafe om 1.50
Dat is compleet foute informatie. Vage boel. Ze is ook niet bij het Wega vermist geraakt.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zat me dat net af te vragen ook. vaag wel..
Nee snap dit ook niet. Maar dat zegt de politie dus officieel.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is compleet foute informatie. Vage boel. Ze is ook niet bij het Wega vermist geraakt.
Past zo in een kofferbak.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:50 schreef IriYe het volgende:
[..]
'ze zag er veel jonger uit dan ze was, klein en tenger'
Ja echt duidelijk zijn ze idd niet. Tja als ze willen dat er mensen helpen dan zouden ze iets duidelijker mogen zijn wel eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:25 schreef roos94 het volgende:
Weer een dikke faal. Net als dat er eerst gezegd werd dat ze voor het laatst om 1.00 uur was gezien, dat diverse websites meldden dat ze op dinsdagnacht of donderdagnacht vermist raakteen dat pas na een flinke week na het vermist raken van Anja de politie erachter kwam dat er nog een beeld was van haar om 3.45 uur en dat dus een week lang werd vermeld dat zij voor het laatst op beeld stond om 1.50 uur.
Zoveel vage dingen..
Of de politie weet inmiddels al meer natuurlijk? Dat kan ook nog?quote:Op zondag 16 juni 2019 07:27 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het ook zeer merkwaardig dat het programma Opsporing Verzocht in al die weken met geen woord rept over Anja Schaap terwijl ze het altijd melden als iemand vermist is en hier ruim aandacht aan geven.
Nou, mogelijk heeft ze iemand getroffen die eerder die avond/nacht al in die wijk was. Of iemand uit de kroegen, die eerder vertrokken was maar bijvoorbeeld ook weer laat op die nacht beelden te zien was.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja echt duidelijk zijn ze idd niet. Tja als ze willen dat er mensen helpen dan zouden ze iets duidelijker mogen zijn wel eigenlijk.
Kan, maar niet waarschijnlijk afgezien van beelden vanuit die kroeg dan al. Is er nog volledige camera bewaking ook in het centrum. En wmb haast onmogelijk om daar doorheen te komen zonder dat het ergens wel opgenomen is.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou, mogelijk heeft ze iemand getroffen die eerder die avond/nacht al in die wijk was. Of iemand uit de kroegen, die eerder vertrokken was maar bijvoorbeeld ook weer laat op die nacht beelden te zien was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |