abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juni 2019 @ 11:27:57 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187417298
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 10:12 schreef Cherni het volgende:
https://m.limburger.nl/cn(...)r-gaat-iets-gebeuren

En de HBC een mooie winkel draait in Maastricht ook al niet te best. Mocht ook daar het concept niet werken, dan hoop je maar niet dat er een Primarkt gaat komen waar al die gillende idioten voor een grijpstuiver los gaan.

Als zelfs de formule van een HBC niet werkt, welke formule dan nog wel als je die prijsvechters niet in je mooie binnenstad wil hebben.
HB is gewoon een volstrekt nikszeggende winkel.
pi_187417982
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De HEMA is ingehaald door de Action, net als de Blokker , dus kosten verlagen naar Action peil

Salarisverlagingen zijn overal aan de orde , behalve bij de overheid.
Nou dan moeten de pensionados ook niet klagen bij een subtiantiele pensioenkorting. 8-)
pi_187418027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De meeste mensen binnen de overheid zitten al jaren op de 0 lijn dus hebben al jaren geen salarisverhoging gehad. Maar ook geen daling, dat klopt. Maar op die manier blijven ze wel achter met koopkracht ten opzichte van hun collega's in de private sector.
Je moet eens wat caos langs elkaar leggen dan zien we dat veel overheidsbanen erg hoog ingeschaald zijn in vergelijking met de meeste andere caos behalve die van de financiėle wereld. ;)
  vrijdag 14 juni 2019 @ 12:11:28 #154
476281 Butjekef
Put met keren
pi_187418059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 16:18 schreef Speekselklier het volgende:
De vakkenvuller zal er wel flink onder zitten.
NEE!!! NEE!!! LEU-GENS!!! Iedere vakkenvuller zit daar aan het maximum!
  vrijdag 14 juni 2019 @ 12:32:58 #155
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_187418408
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Natuurlijk, want de meeste klanten kijken naar de prijs. Want de Action is nu niet bepaald een winkel die nu zo geweldig is waar deskundig personeel werkt en een sfeervolle winkel is.
Ja tuurlijk. Die winkeltjes waar het zo sfeervol is (daar winkelen is een beleving en een journey) vragen dan ook megaprijzen voor hun simpele prul.
pi_187418954
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 12:32 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Die winkeltjes waar het zo sfeervol is (daar winkelen is een beleving en een journey) vragen dan ook megaprijzen voor hun simpele prul.
Dat heeft niets met kwaliteit te maken? Of kun je bij de Primarkt ook merkbroeken kopen voor 10 euro. Zal er eens binnenlopen of ik er een Levi's kan krijgen voor 10 euro. Het is natuurlijk een combinatie van een aantal factoren zoals kwaliteit, personeelskosten etc. Ik vraag mij af of een formule de doorslag geeft. Als ik een merkbroek wil kopen dan loop ik een zaak binnen ongeacht hoe die zaak eruit ziet en ongeacht de prijs. De prijs weet je toch al van te voren als het om merkartikelen gaat. Daar zie je tussen de verschillende zaken nauwelijks een groot verschil. Tenzij het om een uitverkoop gaat of een actie. Maar normaal is het een kwestie van passen, afrekenen en snel weer het terras op :)

Als ik helaas maar 10 euro te besteden heb voor een broek zal ik al snel zeggen dat die speciaal zaak een waardeloos concept is en veel te duur en dan is de Primarkt natuurlijk geweldig.

Overigens moet je in de VS niet rondlopen met een Levi's. Dan behoor je daar tot de tokkie familie. Dat merk is daar voor de arme donder die totaal niets te besteden heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cherni op 14-06-2019 13:42:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')