Ik trap af:
Nissan Almera 1.4 pulsar
topsnelheid in zijn 4 ...
sorry foto werkt niet nu wel
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 08-01-2003 12:32]
quote:Dat is mag ik hopen niet je snelheidsmeter
Op woensdag 8 januari 2003 06:02 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Wat voor auto heb je en wat is de topsnelheid, en heb je hier een foto van? Zo nee, heb je een uitdagingIk trap af:
Nissan Almera 1.4 pulsar
topsnelheid in zijn 4 ...
[moraalridder mode aan]
Is het nou ook wel zo slim om mensen te vragen een foto te maken van hun snelheidsmeter?
[/moraalridder mode uit]
quote:Nee het is een stukje van me uitlaat
Op woensdag 8 januari 2003 06:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is mag ik hopen niet je snelheidsmeter
quote:Dacht ik ook aan, maar ja je leeft maar 1 keer, dan mag je wel eens wat stouts doen. Maar wel voorzichtig he mensjes ! Niet op drukke wegen e.d. Gewoon snachts op een lege snelweg en laat je bijrijder de foto maken. Of zorg op zen minst dat je camera aan lcd schermpje heeft zodat je ook nog een oogje op de weg kan houden.
[moraalridder mode aan]
Is het nou ook wel zo slim om mensen te vragen een foto te maken van hun snelheidsmeter?
[/moraalridder mode uit]
quote:nee tis snoopy achter een piano...
Op woensdag 8 januari 2003 06:10 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Nee het is een stukje van me uitlaat
[..]
quote:Je mag niet direct linken naar gekkekoe.nl....
Op woensdag 8 januari 2003 07:50 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:
he, wat is dat nou, http://www.gekkekoe.nl/gekkenissan/SSCN0330.JPG was net een plaatje van een snelheidsmeter, en nou is ook deze ineens een snoopy-plaatje geworden?!
tuurlijk! breng je mede weggebruikers maar in gevaar.
quote:Kom op zeg. Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid? Er zijn complete sites over gemaakt en bij de tuftufclub bijvoorbeeld zie je deze plaajtes ook dagelijks voorbijkomen...
Op woensdag 8 januari 2003 08:09 schreef robertpHolland het volgende:
is dit slim? gaan wij nu met z'n allen in de auto stappen, zo hard mogelijk rijden en een foto van je snelheidsmeter maken?tuurlijk! breng je mede weggebruikers maar in gevaar.
Ff geduld.
-edit
Seat Toledo 1.6
(NIET in Nederland, NIET zelf gemaakt)
[Dit bericht is gewijzigd door FR125Max op 08-01-2003 09:29]
quote:Daar zit 'em juist de kneep. Het is niet ieders eigen verantwoordelijkheid.
Op woensdag 8 januari 2003 08:12 schreef Kreator het volgende:[..]
Kom op zeg. Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid? Er zijn complete sites over gemaakt en bij de tuftufclub bijvoorbeeld zie je deze plaajtes ook dagelijks voorbijkomen...
Verder is het natuurlijk altijd grappig om op te scheppen over hoe hard je wel niet hebt gereden...
quote:Dit is wel de stomste opmerking die ik deze week ga horen denk ik...
Of zorg op zen minst dat je camera aan lcd schermpje heeft zodat je ook nog een oogje op de weg kan houden.
quote:Ik had het over de verantwoordelijkheid van de bestuurder die een foto gaat maken, of dat door de passagier laat doen. Beetje begrijpend lezen is moeilijk met zo'n vooroordeel? Er mag zoveel niet in het verkeer, waar mensen lak aan hebben. Het wordt toch wel gedaan, of je dat nou leuk vind of niet, dus die discussie wil ik hier ook verder niet voeren: Hier komen mooie plaatjes van tellers aan de rechterkant van de cirkel.
Op woensdag 8 januari 2003 08:42 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Daar zit 'em juist de kneep. Het is niet ieders eigen verantwoordelijkheid.
-edit- anders verwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 08-01-2003 09:05]
quote:en met volle tank.....maarre die kon nog wel wat harder hoor...
Op woensdag 8 januari 2003 11:24 schreef renkie het volgende:
[afbeelding]Niet slecht voor een ouwe diesel dacht ik zo
quote:Nou, zou ik te niet hard zeggen....
Op woensdag 8 januari 2003 11:32 schreef raampje het volgende:[..]
en met volle tank.....maarre die kon nog wel wat harder hoor...
Het is een VW Passat met 1.9TDI 90 van 1996 met al 220.000km op de teller. En boven de 180 was het echt kruipen naar de 190+, toen kwam ik bij afslag leer en maar gestopt toen. Anders was ik nog bij Oldenburg uitgekomen ofzo
op die site was ik aan het testen met een isapi filter wat voorkomt dat plaatjes gestolen worden. Nou het werkt, maar dan ziet niemand de goede foto. Moet nu verholpen zijn. Solly ....
Ohja, even voor de duidelijkheid, mijn vriendin heeft deze foto geschoten.
[Dit bericht is gewijzigd door BOMS® op 08-01-2003 16:34]
quote:dat vind ik dan bijzonder knap...
Op woensdag 8 januari 2003 16:17 schreef BOMS® het volgende:
Mijn vorige Civic 1.5i GL (90pk) tijdens vakantie:
nie gefotosoept?
weet je wat me opvalt trouwens..iedereen heeft net getankt voordat ie dit ging doen volgensmij!
[Dit bericht is gewijzigd door raampje op 08-01-2003 16:21]
quote:Ja, ik moet zeggen dat ik zelf ook redelijk verbaasd was. Het was heel rustig op de weg en ik had natuurlijk wat ruimte nodig, maar ondanks dat geen slechte waarde. Maar hey, bij een tellerafwijking van 10% blijft er 184.5 km/h over. En dat is maar iets meer dan de top opgegeven door de fabrikant (178km/h).
Op woensdag 8 januari 2003 16:19 schreef raampje het volgende:[..]
dat vind ik dan bijzonder knap...
nie gefotosoept?
Overigens gewoon in NL hoor, er zijn zat stukken snelweg waar:
Vooral in het zuiden van het land
E220 CDI (W211)
E270 CDI (W211)
Alleen de ML had het gehad bij die snelheid, de rest kan wel harder.
[Dit bericht is gewijzigd door dr_bob op 08-01-2003 20:04]
Honda Civic 1.6 Vti (tuned)
[Dit bericht is gewijzigd door Deftronic op 08-01-2003 21:28]
Calibra 2.0 16V (dionydos 160pk)
Lang niet op de top die ligt rond de 240.
Mijn foto gemaakt op de a73 naar venlo
Dio's foto op de '3' in duitsland naar Essen.
quote:Met een koude motor?? Niet echt best
Op donderdag 9 januari 2003 13:14 schreef t0n het volgende:
Dio's foto op de '3' in duitsland naar Essen.
[edit][/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 09-01-2003 13:33]
quote:Dan die 206?
Op donderdag 9 januari 2003 13:31 schreef Archie het volgende:
OMG?? Mijn zoefzoekie Alto (1.0 GL) gaat ongeveer even hard dan!!
quote:Ow yeah that's what i mean..... mercedes rulezzzzzzzzzzzz
Op woensdag 8 januari 2003 19:58 schreef dr_bob het volgende:
[afbeelding]
ML 270 CDI[afbeelding]
E220 CDI (W211)[afbeelding]
E270 CDI (W211)
Ik moet ook eens een keer een foto maken van die van mij, die gaat alleen niet harder dan 160 (bergje af )
(mercedes C200D)
Ach jah we kenne niet alles hebben en een zuinige auto die heel erg snel is.....
quote:Mijn pa heeft ook een 220CDI, 4 maanden oud ofzo. Zilvergrijs van buiten, zwart leer van binnen en donker hout. Zilvere tellerplatsen (avangarde) en ietsie verlaagd (fout hè
Op donderdag 9 januari 2003 16:49 schreef Darknezz het volgende:[..]
Ow yeah that's what i mean..... mercedes rulezzzzzzzzzzzz
Die 220 heeft een mooi interieur, helaas zit dat niet in de 270:)
quote:das wel een hele foute auto zeg
Op donderdag 9 januari 2003 17:24 schreef j22flyingdownwind het volgende:Mijn pa heeft ook een 220CDI, 4 maanden oud ofzo. Zilvergrijs van buiten, zwart leer van binnen en donker hout. Zilvere tellerplatsen (avangarde) en ietsie verlaagd (fout hè
)
Heb ik btw een keer 207km/h op de (digitale) teller mee gereden. Maar dat is echt niets voor mij...Ik hou het maar lekker bij m'n G-klasse
quote:alles trilt mee
Op donderdag 9 januari 2003 17:42 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding] harder willie niethet zijn overigens mijlen per uur, en hij staat ver voorbij de 160, (zeg maar 180) dus das 290km/h het gaat om een BMW M3 met M5 blok + bak
quote:Ik zou ook liever een G-klasse rijden
Op donderdag 9 januari 2003 17:39 schreef Darknezz het volgende:[..]
das wel een hele foute auto zeg
, enne waarom is da nix voor jou??
Ziet er toch mooi uit, groot, snel en comfortabel
quote:ook... maar t valt niet mee om hard te rijden en een foto te maken tegelijkertijd kan ik je verklappen...
Op donderdag 9 januari 2003 17:45 schreef blieblie het volgende:[..]
alles trilt mee
![]()
quote:Ik begin der niet aan
Op donderdag 9 januari 2003 17:49 schreef Ultimora het volgende:[..]
ook... maar t valt niet mee om hard te rijden en een foto te maken tegelijkertijd kan ik je verklappen...
quote:je doet er goed aan verstandig te blijven
Op donderdag 9 januari 2003 17:52 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik begin der niet aan
Je mogen mij gewoon geloven dat het ding 160 rijdt, en fotoos maken doe ik niet aan.
quote:Idd, van hem koop ik liever geen auto over
Op donderdag 9 januari 2003 13:25 schreef FR125Max het volgende:[..]
Met een koude motor?? Niet echt best
dees vond ik, van iemand met een VW:
quote:en die is dus nep.. dat zie je zo aan de schijn op de snelheidsmeter...
Op donderdag 9 januari 2003 18:20 schreef Streetracer het volgende:
ik heb geen digitale camera om er ook 1 te makendees vond ik, van iemand met een VW:
[afbeelding]
quote:Oh daar weet ik niets van, vond m op http://need4speed.dk/ en er stond bij dat het om een of andere VW ging. Maar ik vond de teller heel mooi buiten de aangegeven snelheid komen, daarom had ik m gepost. Of er mee gesoept is weet ik niet, ik zie het niet.
Op donderdag 9 januari 2003 18:29 schreef Ultimora het volgende:[..]
en die is dus nep.. dat zie je zo aan de schijn op de snelheidsmeter...
Edit: wel vreemd trouwens dat er helemaal geen lampjes branden.
quote:Vergelijk de middelst knop eens waar het snelheidspootje aanzit, die kleur klopt niet, en van het pootje zelf btw ook niet
Op donderdag 9 januari 2003 18:33 schreef Streetracer het volgende:[..]
Oh daar weet ik niets van, vond m op http://need4speed.dk/ en er stond bij dat het om een of andere VW ging. Maar ik vond de teller heel mooi buiten de aangegeven snelheid komen, daarom had ik m gepost. Of er mee gesoept is weet ik niet, ik zie het niet.
Edit: wel vreemd trouwens dat er helemaal geen lampjes branden.
quote:nog een ding.. de toerenteller heeft het max toerental van de 4cyl 20v motoren, dus de 1.8 de 1.8T of de 2.0 20v, alleen de laatste is het niet omdat die pas na de facelift kwam en dus chromen randjes heeft.. overigens krijg ik de gechipte 1.8T van mijn vader ook 245 op de teller (heb daar geen foto van)
Op donderdag 9 januari 2003 18:38 schreef jacco het volgende:[..]
Vergelijk de middelst knop eens waar het snelheidspootje aanzit, die kleur klopt niet, en van het pootje zelf btw ook niet
quote:Mooi? nee mijn G is mooier
Op donderdag 9 januari 2003 17:39 schreef Darknezz het volgende:[..]
das wel een hele foute auto zeg
, enne waarom is da nix voor jou??
Ziet er toch mooi uit, groot, snel en comfortabel
quote:[/q]
[quote]Op maandag 30 september 2002 22:04 schreef TheFluGuy het volgende:
dat zijn de filmpjes van Dahlback racing denk ikdat is die zwarte Golf met die 2.1 litre inline five cylinder turbo engine with a power range of about 600-900 hp erin ?
In ieder geval op deze site staan meerder filmpjes van hun Golf
quote:[/quote]
Op donderdag 9 januari 2003 19:27 schreef vosss het volgende:
Die golf kan dat niet deze zijn:
[..]
Nope die heeft er een compleet rally interieur in.....en dat is op de foto volgens mij niet het geval
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:33 schreef Streetracer het volgende:[..]
Oh daar weet ik niets van, vond m op http://need4speed.dk/ en er stond bij dat het om een of andere VW ging. Maar ik vond de teller heel mooi buiten de aangegeven snelheid komen, daarom had ik m gepost. Of er mee gesoept is weet ik niet, ik zie het niet.
Edit: wel vreemd trouwens dat er helemaal geen lampjes branden.
quote:En de toerenteller staat wel verdacht precies op 6000 (denk trouwens dat ie hoger zou moeten staan voor die snelheid, maar dat terzijde).
Op donderdag 9 januari 2003 20:26 schreef HANK_van_der_Drift het volgende:
de hoek van de snelheidsmeter klopt ook niet !!
[..]
quote:Deze ziet er een stuk echter uit.
Op donderdag 9 januari 2003 17:42 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding] harder willie niethet zijn overigens mijlen per uur, en hij staat ver voorbij de 160, (zeg maar 180) dus das 290km/h het gaat om een BMW M3 met M5 blok + bak
quote:temp meter is stuk
Op donderdag 9 januari 2003 13:25 schreef FR125Max het volgende:[..]
Met een koude motor?? Niet echt best
quote:Astra GSI 16V van een maat van me komt qua motortemp ook niet echt los van de grond met z'n wijzertje sinds ie een nieuw performance filtertje erop heeft zitten. Onthou dat de meter de olietemp. aangeeft en dat dat niet te maken hoeft te hebben met of de motor al-dan-niet is warmgedraaid.
Op donderdag 9 januari 2003 13:25 schreef FR125Max het volgende:[..]
Met een koude motor?? Niet echt best
quote:Als je kijkt naar het plaatje wat er boven staat geeft dat metertje duidelijk de koelvloeistof temp aan. Stelregel is dat die sneller op temperatuur komt dan de olietemp (motor- + bak olie duurt ongeveer een kwartier een die echt volledig op temp is).
Op vrijdag 10 januari 2003 10:34 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Onthou dat de meter de olietemp. aangeeft en dat dat niet te maken hoeft te hebben met of de motor al-dan-niet is warmgedraaid.
Auto was overigens een Saab 93 chip tuned naar 245 pk... Ik was aan het afremmen voor de afslag, dus niet op zn top gemaakt, maar toch leuke snelheid dacht ik zo.
quote:succes
Op vrijdag 10 januari 2003 10:55 schreef B het volgende:
hahahaha 120 bij me rijles![]()
moet zo afrijden om 14.00
En een beetje sneller vindt je examinator niet erg (als je er eentje hebt die van een beetje doorrijden houdt)
Ik heb tijdens een inhaalactie 135 aangetikt, was op het randje zei hij, maar het was niet gevaarlijk en 'bevorderlijk voor een vlotte verkeersdoorstroming'
Ik had het zelf overigens niet door. Had wel wat anders te doen dan op m'n teller kijken.
quote:Met 245pk moet een 9-3 wel zo'n beetje de 250 halen, zit je dus nog 70km/h onder
Op vrijdag 10 januari 2003 10:54 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Foto gemaakt toen we terug kwamen van een bezoekje aan de Time-Out in Gemert. Vriend van mij maakte de foto...Auto was overigens een Saab 93 chip tuned naar 245 pk... Ik was aan het afremmen voor de afslag, dus niet op zn top gemaakt, maar toch leuke snelheid dacht ik zo.
Normaal gesproken komt ie niet boven de 140/145 uit.. Maar nu had ik geluk denk ik (of wind mee en berg af).
Overigens volgens mij ook niet echt goed voor mijn motor. Het is dat ik geen toerenteller heb maar aan het geluid te horen was het niet gezond.
quote:nou ik ken geen enkele auto eigenlijk die dat doet, maargoed dat zal wel aan mij liggen
Op vrijdag 10 januari 2003 13:42 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens mij zijn er echt paar foto's vet vals, toch simpel bij vele als je het contactsleuteltje omdraait zie je alle wijzers ff opspringen tot het eind en slaan ze weer terugzo ken ik ook een foto maken
quote:Als je de foto terugzet zodat de belichting klopt, rijdt ie 205 op de teller ongeveer
Op donderdag 9 januari 2003 18:20 schreef Streetracer het volgende:
ik heb geen digitale camera om er ook 1 te makendees vond ik, van iemand met een VW:
[afbeelding]
quote:Dat ligt het dan ook.
Op vrijdag 10 januari 2003 13:58 schreef Ultimora het volgende:[..]
nou ik ken geen enkele auto eigenlijk die dat doet, maargoed dat zal wel aan mij liggen
quote:noem eens een paar voorbeelden dan?
Op vrijdag 10 januari 2003 14:10 schreef Juup© het volgende:[..]
Dat ligt het dan ook.
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:14 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Mooi? nee mijn G is mooier
Groot? nee mijn G is groter
Snel? nee ik wil nog langer leven
Comfortabel? zeg neit dat een G niet comfortables is (stienus kan het weten)
quote:=moraalriddermode=
Op woensdag 8 januari 2003 08:12 schreef Kreator het volgende:[..]
Kom op zeg. Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid?
Kijk uit wat je doet, voor de rest lachuh
(helaas niet door mij bereden)
[Dit bericht is gewijzigd door George_Bush op 10-01-2003 21:45]
quote:Die is wel flex inderdaad, hier heb je het filmpje ervan.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:19 schreef The_Goeiste het volgende:
Hij is (jammergenoeg) niet van mij maar de teller uit deze skyline gaat echt de sky in.http://home.zonnet.nl/kaperswigger36/Skyline/nag328.jpg
quote:Ik had het niet over de actie zelf. Die is illegaal en gevaarlijk en ieders eigen verantwoordelijkheid. Ik had het over het laten staan van dit topic en of dat wel zou mogen kunnen.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:50 schreef Dauntless het volgende:[..]
=moraalriddermode=
Wat bedoel je daar mee?, er zijn gewoon dingen die niet kunnen "zoals je medeweggebruikers in gevaar brengen" Als jij met 200 iemand aanrijdt(doordat je op je topsnelheid foto's aan het maken ben van je dashbord en de persoon overlijdt terwijl ik je had kunnen tegenhouden maar er van te voren voor koos om te zeggen "dat moet je zelf weten". helaas Kreator je hebt nog veel te leren maar zo hoort het in iedergeval niet te werken. --> het is ini eder geval strafbaar gesteld in de wet.
=moraalriddermode uit=Kijk uit wat je doet, voor de rest lachuh
Ik heb het om een uur of 1 snachts gedaan op een snelweg in Duitsland en dan kom je niets of niemand tegen.
Ga je zoiets doen op de A2 om 18:00 oid dan ben je wel fout bezig ja
quote:In Duitsland ben je dan ook fout bezig, 's nachts mag je daar niet harder dan 120!!
Op zaterdag 11 januari 2003 15:46 schreef renkie het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan waar je het doetIk heb het om een uur of 1 snachts gedaan op een snelweg in Duitsland en dan kom je niets of niemand tegen.
Ga je zoiets doen op de A2 om 18:00 oid dan ben je wel fout bezig ja
quote:Grote onzin volgens mij?
Op zaterdag 11 januari 2003 19:21 schreef FR125Max het volgende:[..]
In Duitsland ben je dan ook fout bezig, 's nachts mag je daar niet harder dan 120!!
quote:Er zijn een aantal plaatsen met snelheidslimieten die alleen tussen 10 uur 's avonds en 6 uur 's morgens gelden. Let op de nuance 'er zijn een aantal plaatsen'. Er is absoluut geen algehele landelijke snelheidsbegrenzing op de duitse autosnelwegen. Niet overdag en niet 's nachts.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:07 schreef renkie het volgende:[..]
Grote onzin volgens mij?
Heb je toevallig een link oid met info daarover ?
Maarten
quote:Full speed in stockholm? Dat is toch echt in Japan opgenomen...
Op zaterdag 11 januari 2003 11:58 schreef Streetracer het volgende:[..]
Die is wel flex inderdaad, hier heb je het filmpje ervan.
/ontopic, ik heb zelf m'n rijbewijs nog niet, maar het weleens naast iemand in de auto gezeten met 220 km/h in Duitsland...niet echt spannend...
quote:mooie bak
Op woensdag 8 januari 2003 08:42 schreef Len het volgende:
Seat Cordoba TDIPS. NIET in Nederland
quote:Op sommige plaatsen (vaak op wegen vlakbij woonkernen) hebben ze alleen s'nacht een snelheidsbeberking (larmschutz) maar dan wordt het met borden aangegeven. (met de tijden waarop het geld) Net als ze soms borden hebben staan dat je maar 120 mag als het regent.
Op zaterdag 11 januari 2003 19:21 schreef FR125Max het volgende:[..]
In Duitsland ben je dan ook fout bezig, 's nachts mag je daar niet harder dan 120!!
quote:Ja idd, die zijn irritant
Op maandag 13 januari 2003 11:43 schreef George_Bush het volgende:[..]
Net als ze soms borden hebben staan dat je maar 120 mag als het regent.
Rij je daar 160, kom je langs een stad
Staat er ineens '80' , en in kleine letters eronder 'bei nasse'
1e x dat je zo'n bord ziet schrik je toch wel ff als je het nederlandse flitsbeleid gewend bent:)
quote:Ja en vooral als er dan Nederlanders rijden die geen Duits kunnen en dan braaf 80 gaan rijden als het droog is. Wel gaaf om dan met dik 200 voorbij te knallen!
Op maandag 13 januari 2003 12:08 schreef renkie het volgende:[..]
Ja idd, die zijn irritant
Rij je daar 160, kom je langs een stad
Staat er ineens '80' , en in kleine letters eronder 'bei nasse'1e x dat je zo'n bord ziet schrik je toch wel ff als je het nederlandse flitsbeleid gewend bent:)
quote:Ja, dat is best gaaf om er met 120km/h snelheidsverschil langs te knallen
Op maandag 13 januari 2003 13:46 schreef George_Bush het volgende:Ja en vooral als er dan Nederlanders rijden die geen Duits kunnen en dan braaf 80 gaan rijden als het droog is. Wel gaaf om dan met dik 200 voorbij te knallen!
quote:Kan gelukkig wel Duits
Op maandag 13 januari 2003 14:49 schreef rameijer het volgende:[..]
Ja, dat is best gaaf om er met 120km/h snelheidsverschil langs te knallen
![]()
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 12:50 schreef Threepio het volgende:Met 245pk moet een 9-3 wel zo'n beetje de 250 halen, zit je dus nog 70km/h onder
quote:Zegt genoeg denk ik
Op vrijdag 10 januari 2003 10:54 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:Ik was aan het afremmen voor de afslag, dus niet op zn top gemaakt, maar toch leuke snelheid dacht ik zo.
quote:hehe
Op zondag 12 januari 2003 21:26 schreef Miiso het volgende:
Helaas reed ikzelf niet, het is een Toyota Corolla T-sport 192pk en een 6 bak
Dees is gemaakt in een corolla 1,6 linea sol automaat op terug weg van euro disney, wagen was nog redelijk nieuw, nog in rijden, top lag net boven de 205, maar toen konk ff geen foto maken
quote:Och het is niet zo dramatisch als het klinkt.
Op maandag 13 januari 2003 14:49 schreef rameijer het volgende:[..]
Ja, dat is best gaaf om er met 120km/h snelheidsverschil langs te knallen
![]()
quote:In dat geval kan je er beter met 180 km/h verschil langs vliegen
Op maandag 13 januari 2003 19:10 schreef George_Bush het volgende:Och het is niet zo dramatisch als het klinkt.
Vooral niet op een drie baans weg.
quote:das niet gek bij die snelheid je toeren nog ruim onder de 6000
Op maandag 13 januari 2003 18:35 schreef -_Tommy_- het volgende:[..]
hehe
Dees is gemaakt in een corolla 1,6 linea sol automaat op terug weg van euro disney, wagen was nog redelijk nieuw, nog in rijden, top lag net boven de 205, maar toen konk ff geen foto maken
[afbeelding]
quote:owh owh
Op dinsdag 14 januari 2003 18:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Citroën AX 1.1i
quote:verrekte hard voor zon mug!
Op dinsdag 14 januari 2003 18:45 schreef micha het volgende:
Aangezien de eigenaar van onderstaande foto um nog niet heeft gepost doe ik het wel ff.Citroën AX 1.1i
quote:Heej das mijn auto
Op dinsdag 14 januari 2003 18:45 schreef micha het volgende:
Aangezien de eigenaar van onderstaande foto um nog niet heeft gepost doe ik het wel ff.Citroën AX 1.1i
quote:Leuk, maar ze hebben hem niet gepakt.
Op dinsdag 14 januari 2003 18:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
quote:He lache.. een Saab
Op woensdag 8 januari 2003 09:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Wind mee, berg afOp max. toertal. NIet te lang dus
Terugweg van maasvlakte evenement naar huis (vandaar die vieze ruiten, de domme fout van mij de ABS niet weer aan te zetten, en t smerige stuur) Foto niet zelf gemaakt uiteraard.
quote:ben je chamel? daz em mercedes 200 diesel zo te zien (d24)
Op dinsdag 14 januari 2003 20:55 schreef Dixidito het volgende:[..]
He lache.. een Saab
quote:Hmmm , mischien ook niet. maar lijkt er verek veel op
Op dinsdag 14 januari 2003 21:05 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
ben je chamel? daz em mercedes 200 diesel zo te zien (d24)
quote:hihi ik heb een keer 185 met een lupo 1.0 gereden. Hij kwam iedere keer in zijn toerenbegrenzer (vijfde versnelling)
Op dinsdag 14 januari 2003 18:45 schreef micha het volgende:
Aangezien de eigenaar van onderstaande foto um nog niet heeft gepost doe ik het wel ff.Citroën AX 1.1i
quote:Doet ff normaal! Die foto op de vorige blz, met die logaritmische snelheidsmeter, dàt is een Saab.
Op dinsdag 14 januari 2003 20:55 schreef Dixidito het volgende:[..]
He lache.. een Saab
Barbaar!
quote:Ligt er aan hoe je "gepakt" interpreteert....
Op dinsdag 14 januari 2003 20:51 schreef George_Bush het volgende:[..]
Leuk, maar ze hebben hem niet gepakt.
De eigenaar van het kenteken heeft een schikking thuis gekregen...
zevenduizend vijfhonderd gulden
quote:Hier zit niet eens een 5e versnelling op
Op dinsdag 14 januari 2003 21:19 schreef sop het volgende:[..]
hihi ik heb een keer 185 met een lupo 1.0 gereden. Hij kwam iedere keer in zijn toerenbegrenzer (vijfde versnelling)
quote:Leuk als iemand jou een auto met gammele bedrading aansmeert met dat argument maar ik ben zoiets nog nooit tegengekomen en ik heb zeker weten in iets meer auto's dan jij gezeten, tot aan Renault 16, Simca 1100 en VW K70 aan toe.
Op vrijdag 10 januari 2003 13:42 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens mij zijn er echt paar foto's vet vals, toch simpel bij vele als je het contactsleuteltje omdraait zie je alle wijzers ff opspringen tot het eind en slaan ze weer terugzo ken ik ook een foto maken
quote:idd
Op dinsdag 14 januari 2003 21:28 schreef heijx het volgende:[..]
Leuk als iemand jou een auto met gammele bedrading aansmeert met dat argument maar ik ben zoiets nog nooit tegengekomen en ik heb zeker weten in iets meer auto's dan jij gezeten, tot aan Renault 16, Simca 1100 en VW K70 aan toe.
Benzinemeter misschien wel ja, daar kan ik in komen.
quote:In de 4e versnelling gefotografeerd???
Op zondag 12 januari 2003 21:26 schreef Miiso het volgende:
Helaas reed ikzelf niet, het is een Toyota Corolla T-sport 192pk en een 6 bak
Hier is mijnes, met 102 pk en een versnelling minder. Wel meer koppel denk ik. VW Golf III TDI 90 pk met 218000 km.
quote:Dat het bij jouw speelgoedautootjes altijd gebeurd...
Op vrijdag 10 januari 2003 13:42 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens mij zijn er echt paar foto's vet vals, toch simpel bij vele als je het contactsleuteltje omdraait zie je alle wijzers ff opspringen tot het eind en slaan ze weer terugzo ken ik ook een foto maken
of tijdelijk?
quote:Japan of Australië idd. De vent met paardestaart die praat is Australisch iig. In die landen wordt ook nog links gereden, in Zweden al zo een 34 jaar niet meer.
Op zaterdag 11 januari 2003 21:05 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Full speed in stockholm? Dat is toch echt in Japan opgenomen...
dat is namelijk de Nissan Skyline van Top Secret tuning...
quote:Rijbewijs wordt altijd ingenomen bij >+50.
Op dinsdag 14 januari 2003 22:04 schreef toxi het volgende:
Is iemand rijbewijs + auto vooraltijd kwijt boven de 180 km/u als ie geflits wordt/gepakt?of tijdelijk?
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:55 schreef Dixidito het volgende:[..]
He lache.. een Saab
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 21:05 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
ben je chamel? daz em mercedes 200 diesel zo te zien (d24)
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 21:06 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Hmmm , mischien ook niet. maar lijkt er verek veel op
quote:Ik zal jullie uit de brand helpen, het is een Mercedes-Benz 300GD
Op dinsdag 14 januari 2003 21:12 schreef SAF het volgende:
nerdies, dat is zeker een benz, zeker als de foto van benzworld is.
-edit- short wheel base
quote:Als ie toch gestopt was had ie ook een dikke boete gehad (1000 gulden of zo), auto in beslag genomen (krijgt ie wel terug maar als zo'n ding 3 maanden in beslag genomen is heb je zowiezo al een waardevermindering op die auto die 7000 gulden is), en zijn rijbewijs kwijt met 2 jaar voorwaardelijk.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:22 schreef heijx het volgende:[..]
Ligt er aan hoe je "gepakt" interpreteert....
De eigenaar van het kenteken heeft een schikking thuis gekregen...
zevenduizend vijfhonderd gulden
Nu heeft ie even dikke lol gehad en is als je alles bij elkaar opteld minder geld kwijt. Dus heeft die meneer/mevrouw een wijs besluit genomen.
voila, ook jouw auto haalt de 220 met gemak.. 't is ook makkelijk want waar de één 50 rijd rij jij 80, en toch rijden jullie even snel!!
quote:het is toch zo dat bij grotere velgen (banden) een grotere omtrek heeft dus sneller kan. alleen optrekken met kleinere banden gaat sneller omdat je minder pk nodig hebt...?
Op woensdag 15 januari 2003 12:06 schreef Gstar het volgende:
Voor iemand die nog wat records wil breken met een dieseltje, monteerontiechelijk kleine velgen ( 12'') met hele dunne bandjes..voila, ook jouw auto haalt de 220 met gemak.. 't is ook makkelijk want waar de één 50 rijd rij jij 80, en toch rijden jullie even snel!!
correct me if i'm wrong
quote:Met kleinere wieltjes moeten de wielen sneller ronddraaien om dezelfde snelheid te halen. Aangezien de meeste auto's nog geen snelheidsmeter op basis van satelietnavigatie hebben betekent dat dus dat je snelheidsmter 80 aangeeft als je maar 50 rijdt. Hij 'denkt' namelijk nog steeds met de grotere velgen.
Op woensdag 15 januari 2003 12:32 schreef toxi het volgende:[..]
het is toch zo dat bij grotere velgen (banden) een grotere omtrek heeft dus sneller kan. alleen optrekken met kleinere banden gaat sneller omdat je minder pk nodig hebt...?
correct me if i'm wrong
Dus nu alleen nog maar een sterk verhaal.
quote:ik zal jullie allemaal ff uit de droom helpen
Op dinsdag 14 januari 2003 22:11 schreef heijx het volgende:[..]
Japan of Australië idd. De vent met paardestaart die praat is Australisch iig. In die landen wordt ook nog links gereden, in Zweden al zo een 34 jaar niet meer.
quote:Als je geen verstand hebt van auto.s
Op dinsdag 14 januari 2003 20:55 schreef Dixidito het volgende:[..]
He lache.. een Saab
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 21:05 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
ben je chamel? daz em mercedes 200 diesel zo te zien (d24)
Maaruh... een SAAB ? hehe nee sorry. Zelfs als ik het contrast van mn monitor op 1% zet nog niet
-edit- Wat wil je trouwens met een 200D of Saab op de maasvlakte doen? -edit-
quote:Streetracen?
Op woensdag 15 januari 2003 13:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:-edit- Wat wil je trouwens met een 200D of Saab op de maasvlakte doen?
-edit-
Woei, nul tot honderd in 22 seconden (die 200D dan)
[Off topic]
5-Cylinders heerschen!
quote:Hmm dan is mn G net zo snel
Op woensdag 15 januari 2003 14:33 schreef heijx het volgende:[..]
Streetracen?
![]()
Woei, nul tot honderd in 22 seconden (die 200D dan)
[Off topic]
5-Cylinders heerschen!
quote:
Rijbewijs wordt altijd ingenomen bij >+50.
Auto wordt niet zomaar verbeurd verklaard, moet je geloof ik vaker zwaar te hard hebben gereden...
Rijbewijs krijg je meestal na een paar weken terug, na voorkomen
quote:nee bij 205 zat ie op de 6000 ongeveer, hield wel ver op hoor hierna en laatste stuk traag
Op dinsdag 14 januari 2003 18:18 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
das niet gek bij die snelheid je toeren nog ruim onder de 6000
quote:'grap' van die Tsport is niet zozeer top die rond 220 ligt, maar meer het acceleren, denk dat deze foto in 5 genomen is, de 6 is eigenlijk overdrive in tsport
Op dinsdag 14 januari 2003 21:36 schreef heijx het volgende:[..]
In de 4e versnelling gefotografeerd???
Hier is mijnes, met 102 pk en een versnelling minder. Wel meer koppel denk ik. VW Golf III TDI 90 pk met 218000 km.
quote:WAT EEN GEMANIPULEERDE FOTO ZEG...echt heel slecht gedaan hoor.
Op donderdag 9 januari 2003 18:20 schreef Streetracer het volgende:
ik heb geen digitale camera om er ook 1 te makendees vond ik, van iemand met een VW:
[afbeelding]
quote:200D is een 4 cylinder ja. Maar ik dacht dat jij een 300GD reed, met de 5 cylinder diesel.
Op woensdag 15 januari 2003 17:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Hmm dan is mn G net zo snel
Maar een 200D is een 4cyl hoor. En 6cyl roeleren veel harder
Vooral 6-lijn, loopt veeeel mooier dan een V6.
Maar juist dat oneven cylinderaantal geeft een 5 cylinder zo een uniek geluid: Audi 2200/2300, Volvo S/V70, Fiat/Lancia 2000/2400. Kippenvel, vooral tussen de 4000 en 5000 toeren.
Als Tijg morgen de loterij wint staat hij als eerste in de rij bij de VW dealer om een Golf V 2,5 TDi 5 cylinder te bestellen ....
quote:Ik werk bij een autoverhuurbedrijf en we hebben die autos ook, enne ik weet zelf uit ervaring dat een seat toledo/leon 1.6 niet harder dan 190-200 op de teller gaat. (vaak genoeg geprobeerd met verschillende autos
Op woensdag 8 januari 2003 08:25 schreef FR125Max het volgende:
Hm, ik heb hier wel een foto, maar ik krijg dat ding niet geupped...Ff geduld.
-edit
Seat Toledo 1.6
(NIET in Nederland, NIET zelf gemaakt)
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:26 schreef generalist het volgende:[..]
Auto wordt niet meer verbeurd verklaard, aangezien het grootste deel van de overtreders in een leasebak tijdt en dus geen bestuurder=eigenaar is. Daarnaast zou het niet rechtsevenredig zijn wanneer dat gebeurd (wordt jij aangehouden met +50km/u in een oud barrel versus in een nieuwe BMW, dan is de prijs die je betaald veel hoger wanneer je BWM weg is dan je oude brik ...)
quote:Das ook BS want als je ff een zeikbrief stuurt dat je je rijbewijs voor je werk nodig hebt of iets dergelijks heb je m meestal na n paar weken weer terug, je hebt dan alleen een boete van hier tot tokyo aan je broek hangen.....Bij 50+ krijg je je rijbewijs niet terug, je mag na 5 jaar opnieuw les gaan nemen.
quote:Hehe, hoei! Een auto gevonden die nog langzamer is dan een 200D! En wel... een 300GD!
Op woensdag 15 januari 2003 13:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
200D
sux
Dat is een zware belediging
Haha, maar de klokkenwinkel is inderdaad hetzelfde. Maar je hebt hier met niets minder dan een echte Mercedes Benz Geleandewagen te maken. Een 300GD. Fabriekstop met automaat is 135km/h, met handbak (heb ik) 141km/h
![]()
LOL , trek het je niet aan, oude mercedes diesels zijn traaaaag.
quote:De lage top ligt niet aan de diesel, in de 200serie reed de 300D 190km/h ofzo, het is meer het gewicht en de luchtweerstand (2290kg en een cW van 0,59) Als je nog niet snapt wat een G voor otoo is moet je maar even zoeken ergens op dit forum "4x4 en foto's". Daar sta ik ook bij.
Op donderdag 16 januari 2003 11:37 schreef mdeen het volgende:[..]
Hehe, hoei! Een auto gevonden die nog langzamer is dan een 200D! En wel... een 300GD!
LOL
, trek het je niet aan, oude mercedes diesels zijn traaaaag.
quote:Maakt nier echt veel toeren, wel?
Op donderdag 16 januari 2003 12:32 schreef jwstoop het volgende:
onze volvo 940 2.3
[afbeelding]
quote:Geloof er niet veel van. Dik over de hoogste top die een 940 haalt (snelste is de turbo met 210 km/h) en dat dan dik onder het toerental waar hij het maximum vermogen haalt (4800 voor de turbo).
Op donderdag 16 januari 2003 12:32 schreef jwstoop het volgende:
onze volvo 940 2.3
Kleine bandjes eronder of zitten fotosoepen?
quote:Volgens mij issie ook nep, de nieuwste 2.3 van de 940 rijdt 190km/h, en max vemrogen zit op 5500rpm dan....
Op vrijdag 17 januari 2003 18:52 schreef mdeen het volgende:[..]
Geloof er niet veel van. Dik over de hoogste top die een 940 haalt (snelste is de turbo met 210 km/h) en dat dan dik onder het toerental waar hij het maximum vermogen haalt (4800 voor de turbo).
Kleine bandjes eronder of zitten fotosoepen?
quote:Ik rij de 300GD uit de W463 serie (vanaf september 1989, de mijne is van 5 Mei 1990). Dat is de 6 in lijn met 113pk. De W460 serie (1972 ~ 1989) had de 5 cylinder met 88pk. Die is nóg trager
Op donderdag 16 januari 2003 00:26 schreef heijx het volgende:[..]
Maar ik dacht dat jij een 300GD reed, met de 5 cylinder diesel.
quote:Ik heb een beetje moeite om deze serieus te nemen.
Op donderdag 9 januari 2003 18:20 schreef Streetracer het volgende:
ik heb geen digitale camera om er ook 1 te makendees vond ik, van iemand met een VW:
[afbeelding]
Edit:
De lichtweerkaatsing op naald is overigens bijna gelijk aan die op de toerenteller, bij nader inzien. Vreemd, aangezien de hoek een graad of 80 scheelt.
quote:Uiteraard heb ik zitten shoppen, dat ding loopt met moeite 190 op de teller.... (berg af wind mee etc)
Op vrijdag 17 januari 2003 18:52 schreef mdeen het volgende:[..]
Geloof er niet veel van. Dik over de hoogste top die een 940 haalt (snelste is de turbo met 210 km/h) en dat dan dik onder het toerental waar hij het maximum vermogen haalt (4800 voor de turbo).
Kleine bandjes eronder of zitten fotosoepen?
is r toevallig niet n forum waar je je geshopte shit kan laten zien?
zoals dit bijv:
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 18-01-2003 14:43]
quote:Bergaf wel!!
Op donderdag 16 januari 2003 10:39 schreef jwstoop het volgende:[..]
Ik werk bij een autoverhuurbedrijf en we hebben die autos ook, enne ik weet zelf uit ervaring dat een seat toledo/leon 1.6 niet harder dan 190-200 op de teller gaat. (vaak genoeg geprobeerd met verschillende autos
)
Mensen die zoals ik vroeger hun 2cv's ver over de teller kregen, ik heb ooit een auto achter me laten meten, en die had z'n klokje op 140 staan... Alleen stopte mijn teller bij 120! Niemand die van dit soort acties een foto'tje heeft?
Verder heb ik mijn peugeot 205 1.1 junior op 178 gehad, mijn subaru justy 1.2 over de teller heen (190+), mijn subaru coupé turbo 1.8 over de teller heen (220+), een verlengde verhoogde mercedes sprinter 213cdi op 170 en een renault laguna 1.9 dci op 230 (allemaal in Duitsland, voor de geïnterreseerden)
quote:laat me raden dat ben jij NIET
Op woensdag 22 januari 2003 12:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
quote:dat klopt, ik wilde alleen maar even aantonen, dat het levensgevaarlijk is... deze foto stond hier nog ergens... maar met de trein dus net zo snel (ice/tgv) ,stukken comfortabeler en vooral veiliger)
Op woensdag 22 januari 2003 12:10 schreef mvt het volgende:[..]
laat me raden dat ben jij NIET
De max. snelh. op de snelweg moet terug naar 80 km
quote:niet dus, ooit weleens zulke tellers op een Hayabusa gezien??
Op woensdag 22 januari 2003 13:05 schreef Camickaeze het volgende:
Das een foto van een Hayabusa op de Duitse snelweg.. Hij durfde alleen niet voluit te gaan!!
Dit is op een Noorse snelweg waar iemand de Honda CBR 1100 cc Superblackbird uittestte en niet verder kwam dan 305 km/u...heb 't filmpje nog op m'n pc staan....
quote:deze komt uit een filmpje... die heb ik ook ergens staan, kan em alleen niet vinden
Op woensdag 22 januari 2003 12:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
quote:Kzou iets meer toeren maken
Op woensdag 8 januari 2003 06:02 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Wat voor auto heb je en wat is de topsnelheid, en heb je hier een foto van? Zo nee, heb je een uitdagingIk trap af:
Nissan Almera 1.4 pulsar
topsnelheid in zijn 4 ...
sorry foto werkt niet
nu wel
[Edit]
Damn, de foto van mijn Renault 5 die 200 ging is verwijderd door Milanese
[/Edit]
quote:idd filmpje van een of andere deen die dat ff laat zien uit een prog zoals heilige koe
Op woensdag 22 januari 2003 16:07 schreef Ultimora het volgende:[..]
deze komt uit een filmpje... die heb ik ook ergens staan, kan em alleen niet vinden
maar ontopic, met mijn Fiat uno heb ik 170 gehaad (bergafwaards)
standaard komt ie niet verder van 150 (denk dat alle Fiats niet verder komen)
quote:Polo II 1300 heb ik op 180 gehad in Duitsland. Had maar 4 versnellingen en geen toerenteller.
Op woensdag 22 januari 2003 10:55 schreef C3La het volgende:
Wat ik toch mis zijn de echte helden:Mensen die zoals ik vroeger hun 2cv's ver over de teller kregen, ik heb ooit een auto achter me laten meten, en die had z'n klokje op 140 staan... Alleen stopte mijn teller bij 120! Niemand die van dit soort acties een foto'tje heeft?
Verder heb ik mijn peugeot 205 1.1 junior op 178 gehad, mijn subaru justy 1.2 over de teller heen (190+), mijn subaru coupé turbo 1.8 over de teller heen (220+), een verlengde verhoogde mercedes sprinter 213cdi op 170 en een renault laguna 1.9 dci op 230 (allemaal in Duitsland, voor de geïnterreseerden)
Golf II 1600 (dus 75 pk maar) heb ik op 190 gehad. Hoe dan?
Simpel: In Zwitserland de N13-A13 Mesocco bergafwaarts naar top in 4 (168) en dan opschakelen naar 5
Zonder dat zetje deed hij 162 in 5...
quote:Suzuki Alto uit '86, had een teller tot 140, maar de auto ging 'positief kapot'
Op donderdag 23 januari 2003 12:26 schreef heijx het volgende:[..]
Polo II 1300 heb ik op 180 gehad in Duitsland. Had maar 4 versnellingen en geen toerenteller.
Golf II 1600 (dus 75 pk maar) heb ik op 190 gehad. Hoe dan?
Simpel: In Zwitserland de N13-A13 Mesocco bergafwaarts naar top in 4 (168) en dan opschakelen naar 5
Zonder dat zetje deed hij 162 in 5...
alvast bedankt, Greetz , P-Geitje.
quote:een plaatje doe je zo: (zonder spaties ertussen) [ img ] link van t plaatje [ / img ]
Op donderdag 23 januari 2003 13:09 schreef PARTIJTJEGEITJE het volgende:
Ik ben vrij nieuw op FOK, dus vergeef me mijn onwetendheid, maar hoe in vredesnaam kun je een plaatje in je bericht toevoegen en hoe kun je anderen citeren???alvast bedankt, Greetz , P-Geitje.
enne zie je die donkere balk boven je post waar staat 'Geplaatst door PARTIJTJEGEITJE op donderdag 23 januari 2003 13:09'? daar rechts van zie je een paar icoontjes, als je je muis erover houdt dan komt er te staan waar ze voor dienen, een daarvan is iets van 'quote dit in een bericht' ofzo.
mzzl JW
quote:Deze rijdt anders 250 Km/h (echte kilometers) coupé fiat turbo 20v
Op donderdag 23 januari 2003 11:59 schreef Scatty het volgende:
ik stap ook wel even in me Fiat Uno, even me boormachine op me kilometertellerkabel (leuk woord voor galgje) aansluiten en aanzetten maarmaar ontopic, met mijn Fiat uno heb ik 170 gehaad (bergafwaards)
standaard komt ie niet verder van 150 (denk dat alle Fiats niet verder komen)
Heb zelf overigens een fiat uno 1.5iesx gereden, die haalde ook 200 (op de teller)
quote:C-tje?
Op donderdag 23 januari 2003 15:03 schreef Darknezz het volgende:
De foto is door mijn zusje gemaakt
159 km/u en toen was het op....
[afbeelding]
quote:Yep
Op donderdag 23 januari 2003 15:50 schreef micha het volgende:[..]
C-tje?
quote:mooie kar!
Op donderdag 23 januari 2003 15:55 schreef Darknezz het volgende:[..]
Yep
[afbeelding]
quote:Ja een of andere scandinavier die eerst iets verteld terwijl ik met zijn kop voor de camera staat, dan stapt ie op en gast dan vol weg.
Op woensdag 22 januari 2003 16:07 schreef Ultimora het volgende:[..]
deze komt uit een filmpje... die heb ik ook ergens staan, kan em alleen niet vinden
quote:wat wel opvalt is dat hij gehost is bij de tuftufclub.. en dat al zoveel mensen hier opFok! hebben gezegd dat hij van hun is... maargoed veel plezier ermee
Op donderdag 23 januari 2003 15:24 schreef RaTz het volgende:
ff een foto'tje gemaakt toen ik langs m'n pa zat op de duitse autobahn![]()
Gaat lekker hé...
quote:46 liter op 100km
Op donderdag 23 januari 2003 15:24 schreef RaTz het volgende:
ff een foto'tje gemaakt toen ik langs m'n pa zat op de duitse autobahn![]()
Gaat lekker hé...
quote:Hey Ultimora hoe ist met je beemertje. Wat wil je er voor hebben? Is ie nou eigenlijk gekeurt? Of staat ie nog steeds niet op kenteken... lijkt me wel, anders rij je dr geen dik 300km/h mee toch?
Op donderdag 23 januari 2003 16:11 schreef Ultimora het volgende:[..]
wat wel opvalt is dat hij gehost is bij de tuftufclub.. en dat al zoveel mensen hier opFok! hebben gezegd dat hij van hun is... maargoed veel plezier ermee
quote:Mooi kleurtje! En het blijft een mooie auto.
Op donderdag 23 januari 2003 15:55 schreef Darknezz het volgende:[..]
Yep
[afbeelding]
quote:Thnx
Op donderdag 23 januari 2003 19:19 schreef micha het volgende:[..]
Mooi kleurtje!
En het blijft een mooie auto.
Alleen de wieldoppen vind ik zo lelijk.
Vind ik ook, alleen ik heb nu ff geen geld om er velgen onder te leggen...
Als ik geld heb wil ik er zoiets onder leggen (alleen in het chrome dan), maar dan moet ik nog ff kijken......
quote:NEE! aaargh doe es normaal leg er van die mooie mercedes velgen onder. Met die velgen verpest je de hele auto
Op vrijdag 24 januari 2003 11:10 schreef Darknezz het volgende:[..]
Thnx
Vind ik ook, alleen ik heb nu ff geen geld om er velgen onder te leggen...
Als ik geld heb wil ik er zoiets onder leggen (alleen in het chrome dan), maar dan moet ik nog ff kijken......
[afbeelding]
Maar alsjebliefd... niet die velgen
Maja je moet t zelf weten
Deze velgen bijvoorbeeld
volvo 440 DL (4 personen en volle bepakking na een weekend zuipen)
[Dit bericht is gewijzigd door koele op 25-01-2003 13:32]
quote:Nieuwe uitlaat?
Op zaterdag 25 januari 2003 13:26 schreef koele het volgende:
quote:NEEEEEE!!!!
Op vrijdag 24 januari 2003 11:10 schreef Darknezz het volgende:[..]
Thnx
Vind ik ook, alleen ik heb nu ff geen geld om er velgen onder te leggen...
Als ik geld heb wil ik er zoiets onder leggen (alleen in het chrome dan), maar dan moet ik nog ff kijken......
[afbeelding]
Als je er velgen op zet, zet er dan origenele mercedes velgen onder, anders wordt het gewoon een ordinaire aso-kamp bak.
[edit ik was al niet de eerste die dit opmerkte zag ik.. ]
quote:Gewoon eens een keer proberen ok. Maar flat-out gaan na weekendje zuipen en met een volle bak. Tja dan ben je een behoorlijke idioot.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:26 schreef koele het volgende:
[afbeelding]volvo 440 DL (4 personen en volle bepakking na een weekend zuipen)
quote:Avantgarde velgjes zijn wel mooi maar zo standaard en dat vind ik zonde
Op zaterdag 25 januari 2003 13:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
NEE! aaargh doe es normaal leg er van die mooie mercedes velgen onder. Met die velgen verpest je de hele auto
Hij is vet mooi zo, met deze kleur, witte knipperlichte, en dan gooi je er een set nette mercedes velgen, gooi er voor een paar tientjes een Avantgarde grille op (alle spijltjes chroom) en je C ziet er
uit!
Maar alsjebliefd... niet die velgen
![]()
Maja je moet t zelf weten[afbeelding]
Deze velgen bijvoorbeeld
Maar we gaan weer ontopic
quote:Helemaal mee eens, niks met moraalridder stijl te maken. Maar in zo'n auto met vier man de topsnelheid gaan testen. Nou echt iets om trots op te zijn.
Op zaterdag 25 januari 2003 14:54 schreef Skull het volgende:[..]
Gewoon eens een keer proberen ok. Maar flat-out gaan na weekendje zuipen en met een volle bak. Tja dan ben je een behoorlijke idioot.
Stelletje poeperts
quote:lol, zegt een vrouw die nog nie eens mag rijden!!
Op zaterdag 25 januari 2003 18:55 schreef leuknaampje het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo stoer met z'n (2e hands) japanse volautomatisch gemaakte automobiel?
Beetje auto is óf duits, óf evt engelsStelletje poeperts
Snelheid met jullie blik op vier wielen?
Check this: http://members.ams.chello.nl/jkolle/honda_300.wmv
Da's pas snelheid!
quote:who niet normaal gek !!
Op zaterdag 25 januari 2003 20:04 schreef pakkard het volgende:
[afbeelding]Snelheid met jullie blik op vier wielen?
Check this: http://members.ams.chello.nl/jkolle/honda_300.wmv
Da's pas snelheid!
quote:Dat is dus het filmpje dat ik bedoelde een flink aantal posts omhoog.....alleen dan de iets kortere versie...het originele filmpje laat ook de motor nog ff zien en ook hoe ze de camera erop monteren....
Op zaterdag 25 januari 2003 20:04 schreef pakkard het volgende:
[afbeelding]Snelheid met jullie blik op vier wielen?
Check this: http://members.ams.chello.nl/jkolle/honda_300.wmv
Da's pas snelheid!
Gemaakt in Noorwegen met een Honda CBR 1100cc SuperBlackBird
quote:Deutschland
Op woensdag 8 januari 2003 08:42 schreef Len het volgende:
Seat Cordoba TDIPS. NIET in Nederland
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:53 schreef Archie het volgende:[..]
Dat is dus het filmpje dat ik bedoelde een flink aantal posts omhoog.....alleen dan de iets kortere versie...het originele filmpje laat ook de motor nog ff zien en ook hoe ze de camera erop monteren....
Gemaakt in Noorwegen met een Honda CBR 1100cc SuperBlackBird
dit en films zoals die ghostrider zijn dus de ultimate case voor mij om niet te gaan motorrijden
ik zou dit dus ook gewoon iedere dag doen/proberen iig een tijdje lang
met de auto ook zon periode gehad iedere dag ff 200 rijden, gelukkig aan het afleren, doe het nou nog maar soms...
Ohja, 192km/u
quote:Die onderste 2 zijn niet dezelfde otoo
Op zaterdag 25 januari 2003 13:26 schreef koele het volgende:
[afbeelding]volvo 440 DL (4 personen en volle bepakking na een weekend zuipen)
quote:Zo langzaam??
Op dinsdag 28 januari 2003 20:48 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwezojuist gemaakt in mn 300GD. Op snelweg, berg af, wind mee
quote:cW van 0.59
Op dinsdag 28 januari 2003 20:52 schreef Archie het volgende:[..]
Zo langzaam??
quote:Eej joh je tank is bijna leeg
Op dinsdag 28 januari 2003 20:48 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwezojuist gemaakt in mn 300GD. Op snelweg, berg af, wind mee
quote:Hoeveel toeren maakt dat ding dan? Minder dan 4500? Aardig weinig, of istie stuk?
Op zaterdag 25 januari 2003 13:26 schreef koele het volgende:
[afbeelding]volvo 440 DL (4 personen en volle bepakking na een weekend zuipen)
quote:Ja we hadden direct erna getankt
Op dinsdag 28 januari 2003 22:59 schreef Darknezz het volgende:[..]
Eej joh je tank is bijna leeg
Hoeveel pk heeft dat ding eigenlijk en hoe lang duurt het voordat je aan de 100 zit??
Is wel cool, 140 rijden met zo'n zwaar ding
De eigenaar is op wintersport, dus beantwoord ik maar even de vragen haha.
quote:W.O.W!!!
Op zaterdag 25 januari 2003 20:04 schreef pakkard het volgende:
[afbeelding]Snelheid met jullie blik op vier wielen?
Check this: http://members.ams.chello.nl/jkolle/honda_300.wmv
Da's pas snelheid!
quote:"beter laat dan nooit"
Op zaterdag 25 januari 2003 13:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Nieuwe uitlaat?
idd een nieuwe uitlaat...
quote:Nu je het zegt... ja, idd... hmm, niet goed opgelet... op www.hessenstam.nl staan alle foto's...
Op dinsdag 28 januari 2003 20:50 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Die onderste 2 zijn niet dezelfde otoo
quote:Je ziet niet eens hoe hard hij gaat
Op woensdag 29 januari 2003 15:04 schreef DJP het volgende:[..]
W.O.W!!!
Oh ja, auto is een Volvo 850 T5 Estate '94.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:10 schreef PEP het volgende:
Kep een filmpje met de digitale camera gemaakt (dus lowres en dus niet zo scherp). Was geen succes, met maar 1 hand aan het stuur. Kon heel misschien nog iets harder maar durfde niet. Gelukkig maar: na afloop bleken er twee spijkers in een achterband te zitten. Voel je je toch wel effe stom...Oh ja, auto is een Volvo 850 T5 Estate '94.
http://home.wanadoo.nl/pep/140-.MPG
quote:Nou gapie gapie bij een T5 das toch wel een respectabele snelheid
Op zaterdag 1 februari 2003 01:10 schreef PEP het volgende:
Kep een filmpje met de digitale camera gemaakt (dus lowres en dus niet zo scherp). Was geen succes, met maar 1 hand aan het stuur. Kon heel misschien nog iets harder maar durfde niet. Gelukkig maar: na afloop bleken er twee spijkers in een achterband te zitten. Voel je je toch wel effe stom...Oh ja, auto is een Volvo 850 T5 Estate '94.
http://home.wanadoo.nl/pep/140-.MPG
quote:Dat ding heeft op zich wel 'n relaxte versnelling
Op zaterdag 1 februari 2003 18:03 schreef Dropslurf het volgende:
Check deze eens: http://www.pedalpumping.org/~need4speed/video/220mph.wmv
quote:220 miles per hour, reken eens om naar km/uur ?
Op zaterdag 1 februari 2003 18:35 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Dat ding heeft op zich wel 'n relaxte versnelling
[Dit bericht is gewijzigd door Darknezz op 01-02-2003 20:52]
quote:352 km/u min afwijking van ongeveer zo'n 30k/m is dus zo'n 320 km/u....
Op zaterdag 1 februari 2003 20:46 schreef Darknezz het volgende:
352 km/u
Maaruh hij rijd volgens mij iets harder dan 220 hoor, want als die naald hangt bij 220, dan tellen de toeren nog ff op.... dus ik denk dat ie wel 230 mp/h heeft gereden![]()
quote:Haha, zo hoort het, lekker de cruise control erop bij 200
Op woensdag 8 januari 2003 11:38 schreef Likkebeesie het volgende:
Bergie af de 220 gehaald maarja... die foto was wel heel wazig
[afbeelding]
quote:Whehehhe..cool filmpje...
Op zaterdag 1 februari 2003 01:10 schreef PEP het volgende:
Kep een filmpje met de digitale camera gemaakt (dus lowres en dus niet zo scherp). Was geen succes, met maar 1 hand aan het stuur. Kon heel misschien nog iets harder maar durfde niet. Gelukkig maar: na afloop bleken er twee spijkers in een achterband te zitten. Voel je je toch wel effe stom...Oh ja, auto is een Volvo 850 T5 Estate '94.
http://home.wanadoo.nl/pep/140-.MPG
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:22 schreef PEP het volgende:
Beetje shaky??? Ik scheet in mijn broek man! Zal het de volgende keer (yeah right) beter proberen te maken, okay?
Ook regelmatig 250 in mijn vaders auto, maar dat is niet echt spannend.
quote:Mijn suzuki alto heeft een top ongeveer 165 op vlak wegdek, en trouwens de km/u teller van een alto gaat maar tot 160 dus 180 kan je nooit zeggen!!
Op zondag 2 februari 2003 22:07 schreef Menyo het volgende:
Ik heb een keer met een Suzuki Alto 180 gereden, met tunneltje bergje af. Toen ik die tunnel uitkwam waaide dat ding bijna van de weg.Ook regelmatig 250 in mijn vaders auto, maar dat is niet echt spannend.
PS. Wel een nieuwe alto
quote:mijn alto is uit '95...dus nog een 8 klepper (4 cillinder 1.0)
Op zondag 2 februari 2003 22:23 schreef Menyo het volgende:
Vriend van me reed achter me, als jij 165 rijd op vlak wegdek dan klopt 180 in tunnel.PS. Wel een nieuwe alto
quote:goh, leuk....dat filmpje heb ik hier ook op de pc staan!!
Op zondag 2 februari 2003 22:25 schreef Progressor het volgende:
[afbeelding]In mijlen wel te verstaan.
Een hayabusa die ff z'n top uitprobeert....en ondertussen nog ff een wheelie doet vanaf 70 mph tot 140 mph!!
dream on!!
Astra G 1.8 16V sport. We waren opweg naar de Cebit.
Het schoor zo wel aardig op. Oja we hadden nog iets gas over
quote:Is inderdaad al een keer langsgekomen hier op Fok. Die snelheidsmeter klopt van geen kant.
Op maandag 3 februari 2003 11:05 schreef Archie het volgende:[..]
goh, leuk....dat filmpje heb ik hier ook op de pc staan!!
Een hayabusa die ff z'n top uitprobeert....en ondertussen nog ff een wheelie doet vanaf 70 mph tot 140 mph!!
dream on!!
quote:Gekke vraag: Met welke hand schakelde je naar 5
Op zaterdag 1 februari 2003 01:10 schreef PEP het volgende:
Kep een filmpje met de digitale camera gemaakt (dus lowres en dus niet zo scherp). Was geen succes, met maar 1 hand aan het stuur. Kon heel misschien nog iets harder maar durfde niet. Gelukkig maar: na afloop bleken er twee spijkers in een achterband te zitten. Voel je je toch wel effe stom...
Vond je de andere overschakelingen WEL vanzelfsprekend dan???
quote:Nou ja, ik dacht bij 170 van 4 naar 5 en die camera kan je gepakt hebben bij 140 toen je al in 4 zat, zodoende. Maar goed, ik zal nog es goed luisteren of je kan horen dat het een automaat is...
Op dinsdag 4 februari 2003 18:33 schreef PEP het volgende:
Ehhmm, auto heeft slechts vier versnellingen. Tis een automaatje namelijk.Vond je de andere overschakelingen WEL vanzelfsprekend dan???
quote:dat filmpje heb ik ook..
Op woensdag 22 januari 2003 12:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Ford Focus Stationwagon 1.8 TDdi , kan bergie af en met wind mee net niet de 200 aantikken. Maar 180 schiet ook aardig op.
quote:Bijna een ton op de teller
Op zondag 9 februari 2003 18:09 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]Ford Focus Stationwagon 1.8 TDdi , kan bergie af en met wind mee net niet de 200 aantikken. Maar 180 schiet ook aardig op.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:43 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Bijna een ton op de teller
Dat moet geviert worden...... met ene nieuwe auto ?
quote:Welkom bij de club
Op zondag 9 februari 2003 18:51 schreef BoJo het volgende:[..]
het is een
auto van de zaak, pas bij 180.000 mag m'n vader een nieuwe bestellen of na 4 jaar. Deze is van 13 Juli 2001. Jammer dat die G-klasse zo duur is, vind ik wel een gaafe auto voor mezelf
![]()
quote:Je krijgt je rijbewijs echt wel terug bij 50 km te hard. Na een paar dagen al.
Op woensdag 15 januari 2003 17:26 schreef generalist het volgende:[..]
Auto wordt niet meer verbeurd verklaard, aangezien het grootste deel van de overtreders in een leasebak tijdt en dus geen bestuurder=eigenaar is. Daarnaast zou het niet rechtsevenredig zijn wanneer dat gebeurd (wordt jij aangehouden met +50km/u in een oud barrel versus in een nieuwe BMW, dan is de prijs die je betaald veel hoger wanneer je BWM weg is dan je oude brik ...) bij +50 wordt het rijbewijs ingenomen wanneer je staande gehouden wordt. Alleen dan is er namelijk een aantoonbare bestuurder. Bij een geflitste +50 ben je procedureel de sigaar, je krijgt een boete wat geen overtreding meer is, maar een misdrijf!! (wat dit inhoudt weet ik niet, stond er bij mij niet bij). Bij 50+ krijg je je rijbewijs niet terug, je mag na 5 jaar opnieuw les gaan nemen.
quote:ervaring ?
Op maandag 10 februari 2003 00:16 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Je krijgt je rijbewijs echt wel terug bij 50 km te hard. Na een paar dagen al.
quote:zie blik op de weg. iedereen die je daar ziet met +50 te hard zegt dat ze ff een paar dagen moesten wachten.
Op maandag 10 februari 2003 09:45 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
ervaring ?
http://www.kicken.com/funnyfiles/www.kicken.com-ferrari.f40.mpg
Met 320km/u in een Ferrari F40 op de openbare weg Daar kan volgens mij geen Fokker tegen op
quote:In een ander topic schrijf je dat je de foto niet zelf hebt gemaakt
Op donderdag 9 januari 2003 17:49 schreef Ultimora het volgende:[..]
ook... maar t valt niet mee om hard te rijden en een foto te maken tegelijkertijd kan ik je verklappen...
oei ik ben scherp vandaag
Welles 225 op teller gehad... maar das alleen met een portie goeie wind mee...
Houdt meestal op bij 215... in z'n 6... 5 wil ie nog welles net effe verder gaan...
Ibiza 130pk tdi
quote:je krijgt hem ook vrij snel terug als je een brief schrijft naar de ovj met daarin de reden dat je rijbewijs nodig hebt voor je werk, daarna moet je wachten op of de schikking of de rechtzaak
Op maandag 10 februari 2003 00:16 schreef Chilly_Willy het volgende:[Op woensdag 15 januari 2003 17:26 schreef generalist het volgende:
[..]
Auto wordt niet meer verbeurd verklaard, aangezien het grootste deel van de overtreders in een leasebak tijdt en dus geen bestuurder=eigenaar is. Daarnaast zou het niet rechtsevenredig zijn wanneer dat gebeurd (wordt jij aangehouden met +50km/u in een oud barrel versus in een nieuwe BMW, dan is de prijs die je betaald veel hoger wanneer je BWM weg is dan je oude brik ...)
bij +50 wordt het rijbewijs ingenomen wanneer je staande gehouden wordt. Alleen dan is er namelijk een aantoonbare bestuurder. Bij een geflitste +50 ben je procedureel de sigaar, je krijgt een boete wat geen overtreding meer is, maar een misdrijf!! (wat dit inhoudt weet ik niet, stond er bij mij niet bij).
Bij 50+ krijg je je rijbewijs niet terug, je mag na 5 jaar opnieuw les gaan nemen.]Je krijgt je rijbewijs echt wel terug bij 50 km te hard. Na een paar dagen al.
je bent hem zowiezo niet zomaar voor 5 jaar kwijt
ik ben gepakt met 2x een "iets" te hoge snelheid en heb 3 jaar voorwaardelijk met proeftijd van 3 jaar
dus nu iets beter opletten bij op en afritten of er niet toevallig een surveillance wagen aankomt
quote:Leuk dat je op dit soort dingen nooit antwoord krijgt van de betreffende persoon... zal wel toevallig niet gelezen hebben
Op zondag 16 februari 2003 01:06 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
In een ander topic schrijf je dat je de foto niet zelf hebt gemaakt
![]()
oei ik ben scherp vandaag
naja, i wish iig
foto is eerlijk gejat van www.tuftufclub.com (flat-out, deel 9. Audi RS4)
'00 Hyundai Excel, fabr. top. 175, heb op 160 gehad, maar zonder abs,stuurbekrachteging, fatsoenlijke kreukelzone en vertrouwen in je medemens durfde ik niet harder
quote:Bij hogere snelheden is het volgens mij alleen maar een voordeel om geen stuurbekrachtiging te hebben, bij een heleboel auto's neemt dit een groot stuk van het gevoel met het asfalt weg.
Op dinsdag 4 maart 2003 09:45 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
naja, i wish iigfoto is eerlijk gejat van www.tuftufclub.com (flat-out, deel 9. Audi RS4)
'00 Hyundai Excel, fabr. top. 175, heb op 160 gehad, maar zonder abs,stuurbekrachteging, fatsoenlijke kreukelzone en vertrouwen in je medemens durfde ik niet harder
quote:Is het niet zo dat de stuur bekrachtiging anders gaat werken als je heel hard rijd? Want stel je rijd 300. En de geeft een klein tikje naar links met je stuur waar stuur bekrachting op zit. Dat hij te heftig reageerd. Wanneer je het zelfde doet. Maar dan zonder stuur bekrachtiging.
Op dinsdag 4 maart 2003 10:28 schreef pr0f het volgende:[..]
Bij hogere snelheden is het volgens mij alleen maar een voordeel om geen stuurbekrachtiging te hebben, bij een heleboel auto's neemt dit een groot stuk van het gevoel met het asfalt weg.
quote:Dat is bij de wat nieuwere otoo's (> '95 ofzo) inderdaad zo (parameter stuurbekrachtiging... toch?)
Op dinsdag 4 maart 2003 11:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is het niet zo dat de stuur bekrachtiging anders gaat werken als je heel hard rijd? Want stel je rijd 300. En de geeft een klein tikje naar links met je stuur waar stuur bekrachting op zit. Dat hij te heftig reageerd. Wanneer je het zelfde doet. Maar dan zonder stuur bekrachtiging.
quote:Ik noem het gewoon snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Als je met bijvoorbeeld 5km/h aan het parkeren bent kan je met je pink sturen
Op dinsdag 4 maart 2003 12:03 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Dat is bij de wat nieuwere otoo's (> '95 ofzo) inderdaad zo (parameter stuurbekrachtiging... toch?)
quote:voor alle duidelijkheid
Op woensdag 22 januari 2003 12:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |