Op de geile wijven na heb je helemaal niets aan de Balkan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:06 schreef hhh38 het volgende:
Het had al wel 7-0 mogen zijn bij FRAALB
Als je Zuid-Amerika mensen volgt dan moet je de klasse van Gabriel kennen. Dat gezegd hebbende, 1-0 GABRIEL op aangeven van REINIER.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Vooral jeugdwatchers die bijkans nog een uiteenzetting over de U15-back van Groningen kunnen geven.
Nog maar 27 ook, maar loopt al eeuwen rond.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Adem Ljajic, die speelt nog? Ik word oud.
Dat gaat de nieuwe rage worden, iedereen met kekke prints en reclame op 't hoofd.quote:
Veronica zendt Atlético v Juve uit volgende week woensdag.quote:
Zijn wel weinig contactsporten met zo weinig bescherming tegen hoofdletsel. Kan me voorstellen dat dat ooit verandertquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat gaat de nieuwe rage worden, iedereen met kekke prints en reclame op 't hoofd.
Snap ik wel. PSG-Real is gelukkig iets minder interessant met al die blessures. Hazard traint wel net weer mee met bal.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veronica zendt Atlético v Juve uit volgende week woensdag.
Als marketingstudent zie ik dit als een potentiële goudmijn voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn wel weinig contactsporten met zo weinig bescherming tegen hoofdletsel. Kan me voorstellen dat dat ooit verandert
Je doelt trouwens op de week daarop. Ik schrok al even.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veronica zendt Atlético v Juve uit volgende week woensdag.
Gelukkig? Had die wedstrijd lekker uitgezonden. Nu krijg je weer een kudde volk dat iedere scheet van De Ligt gaat uitvergroten.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Snap ik wel. PSG-Real is gelukkig iets minder interessant met al die blessures. Hazard traint wel net weer mee met bal.
Ik heb er geen last van, ik kijk toch via Ziggy.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig? Had die wedstrijd lekker uitgezonden. Nu krijg je weer een kudde volk dat iedere scheet van De Ligt gaat uitvergroten.
We zijn de vorige oorwassing die hij van João kreeg nog niet vergeten hahaha.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig? Had die wedstrijd lekker uitgezonden. Nu krijg je weer een kudde volk dat iedere scheet van De Ligt gaat uitvergroten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |