Nou, dat San Marino weet ook weer waar het staat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
We maken ze helemaal in die bakkers en slagers
10 10 10 10
[..]
Dat is arrogantie! zo heb ik toch niet gereageerd? Ik heb gewoon vertelt dat letterlijk de #1 op de Fifa Ranking speelt tegen nummer laatst op de fifa ranking
Nederland evenveel gescoord uit tegen Duitsland als Belgie tegen san marino loloquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
We maken ze helemaal in die bakkers en slagers
10 10 10 10
[..]
Dat is arrogantie! zo heb ik toch niet gereageerd? Ik heb gewoon vertelt dat letterlijk de #1 op de Fifa Ranking speelt tegen nummer laatst op de fifa ranking
Ik volg niet zo veel van deze post. Wat heeft Roemenië met Nederland te maken? En wat met wedstrijden in Amsterdam?quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:15 schreef mabo11 het volgende:
Als Roemenië zich niet plaatst, speelt Nederland dan 3 wedstrijden in Amsterdam? Deze landen worden sws bij elkaar ingedeeld en Nederland speelt al minimaal 2x 'thuis'.
Ja dan is dat wel zo volgens mij.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:15 schreef mabo11 het volgende:
Als Roemenië zich niet plaatst, speelt Nederland dan 3 wedstrijden in Amsterdam? Deze landen worden sws bij elkaar ingedeeld en Nederland speelt al minimaal 2x 'thuis'.
Nee het staat al vast dat Nederland in Groep C zit als ze zich plaatsen, net als Roemenië. Dan zijn Amsterdam en Boekarest de enige twee speelsteden in de groep, maar als ze beide geplaatst zijn is het dus loten waar de onderlinge wedstrijd gespeeld wordt. Dus dan weten we dat ze sowieso tegen elkaar moeten als ze zich allebei plaatsenquote:Op zaterdag 7 september 2019 17:40 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik volg niet zo veel van deze post. Wat heeft Roemenië met Nederland te maken? En wat met wedstrijden in Amsterdam?
Volgens mij liggen de stadions voor 2020 al vast en ook als bijbehorende landen zich niet plaatsen worden er wedstrijden gespeeld.
Daarnaast ligt het volgens mij niet eens vast dat Nederland wedstrijden in Nederland speelt. Ook dat wordt volgens mij geloot.
Dus voor de loting al een grote kans dat Nederland en Roemenië bij elkaar komen. Vreemd toernooi dit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het staat al vast dat Nederland in Groep C zit als ze zich plaatsen, net als Roemenië. Dan zijn Amsterdam en Boekarest de enige twee speelsteden in de groep, maar als ze beide geplaatst zijn is het dus loten waar de onderlinge wedstrijd gespeeld wordt. Dus dan weten we dat ze sowieso tegen elkaar moeten als ze zich allebei plaatsen
De landen waarin die speelsteden gelegen zijn, werden op basis van sportieve sterkte en geografische overwegingen per twee gekoppeld en na loting aan een groep toegewezen: voor groep A zijn dat Italië en Azerbeidzjan, groep B Rusland en Denemarken, groep C Nederland en Roemenië, groep D Engeland en Schotland, groep E Spanje en Ierland, en in groep F tot slot Duitsland en Hongarije. Gastlanden die zich plaatsen voor het EK, worden automatisch aan de voorgaande groepen toegewezen. Als beide gekoppelde landen per groep zich plaatsen voor het toernooi, volgt er een loting om uit te maken wie het thuisvoordeel krijgt in de onderlinge confrontatie. Elk gekwalificeerd thuisland is op die manier zeker van minstens twee thuiswedstrijden in de groepsfase.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus voor de loting al een grote kans dat Nederland en Roemenië bij elkaar komen. Vreemd toernooi dit.
Laat hem maar 90 minuten op de bank ook.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Patricio; Semedo, Dias, Fonte, Guerreiro; Fernandes, Pereira, Calvalho, Silva; Guedes, Cristiano.
Zonder het Godenkind. @:koffieplanter
Als ze nu van Servië verliezen wordt het toch lastig voor het EK. Lijkt me niet, maar ik zou het risico toch niet nemenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laat hem maar 90 minuten op de bank ook.
Ach ze hebben altijd nog de play-offs als back-up.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze nu van Servië verliezen wordt het toch lastig voor het EK. Lijkt me niet, maar ik zou het risico toch niet nemen
Dat is het zeker ja, zal ook vreemd voelen zo'n toernooi wat niet in één of twee landen isquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus voor de loting al een grote kans dat Nederland en Roemenië bij elkaar komen. Vreemd toernooi dit.
True.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze hebben altijd nog de play-offs als back-up.
twitter:jeremysmith98 twitterde op zaterdag 07-09-2019 om 20:44:17Big admin fuck-up at the Stade de France - wrong national anthem played. Albania don't want to start the match until the correct anthem has been played. reageer retweet
twitter:mattspiro twitterde op zaterdag 07-09-2019 om 20:51:59Farcical scenes at Stade de France. Kick off delayed after they played Andorra's national anthem instead of Albania's. Announcer just apologised for the delay but he apologised to... Armenia! reageer retweet
Die heeft zitten rommelen in de alfabetische lijst met landenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:52 schreef Bolasie het volgende:
twitter:jeremysmith98 twitterde op zaterdag 07-09-2019 om 20:44:17Big admin fuck-up at the Stade de France - wrong national anthem played. Albania don't want to start the match until the correct anthem has been played. reageer retweet
Schijnt die van Andorra of Montenegro te zijn geweest.
twitter:mattspiro twitterde op zaterdag 07-09-2019 om 20:51:59Farcical scenes at Stade de France. Kick off delayed after they played Andorra's national anthem instead of Albania's. Announcer just apologised for the delay but he apologised to... Armenia! reageer retweet
![]()
Nah, je hebt niet voor niks het spreekwoord 'met de Franse slag'quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Verkeerde volkslied
Dat zijn Afrikaanse praktijken
Potato potatoequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft zitten rommelen in de alfabetische lijst met landen
Zijn ze langdurig geblesseerd of is het weer zo'n typische "better-safe-than-sorry" afzegging?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Frankrijk zonder Kanté, Pogba en Mbappé is eigenlijk ook niets aan.
Kanté loopt al heel het seizoen te kutten met blessures en is daarom ook niet van de partij. Mbappé raakte recent nog geblesseerd en moet ook weken toekijken (PSG speelde dus afgelopen wedstrijd zonder het supertrio). Pogba liep op de training van Frankrijk een blessure op. Niet heel vreemd dus.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn ze langdurig geblesseerd of is het weer zo'n typische "better-safe-than-sorry" afzegging?
Choker.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:29 schreef Bolasie het volgende:
Griezmann mist een penalty. @:koffieplanter juicht.
Ah okequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kanté loopt al heel het seizoen te kutten met blessures en is daarom ook niet van de partij. Mbappé raakte recent nog geblesseerd en moet ook weken toekijken (PSG speelde dus afgelopen wedstrijd zonder het supertrio). Pogba liep op de training van Frankrijk een blessure op. Niet heel vreemd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |