Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valtquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:51 schreef Samzz het volgende: [..] Als t al 46 is. Vind t meer richting 50/52 gaan zo. En dat is niet gewoon een maatje meer. Die pop erachter is waarschijnlijk XS, taille van 65/70 cm of zo. Die past 2x in die andere pop. Taille van meer dan 100cm. Dat is echt geen maat 46.
Zit nu de set van The Cure te kijken. Die staat in zijn geheel op Youtubequote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook. Kwam 8u thuis, ging douchen en daarna naar bed. Werd 18u wakkerNu op npo3 alles checken van Pinkpop wat ik gemist heb
Eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valtDat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.
En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.
Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding
En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Ik zeg nergens dat vrouwen met overgewicht niet mogen sportenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valtDat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.
En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.
Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding
En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Zoals in het vorige topic ook al opgemerkt, ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
En als zo'n pop smerig is, dan zijn die graatmagere poppen dat ook. Met je "dit model is 1.70 lang en draagt maat xs" en dat het op de rug nog bij elkaar is gespeld ook. Schei uit hoor. Dat is ook niet gezond.
Ja schei uit hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat vrouwen met overgewicht niet mogen sporten. Ik zeg nergens dat vrouwen met een maatje meer zich in gewaden moeten hijsen. Ook zeg ik nergens dat obesitas gestimuleerd wordt.
Ik vind t contrast gewoon enorm. Dat zal Nike verder roesten. En mij daarmee ook, want ik sport überhaupt niet.
Snap alleen niet waarom je zo tegen me moet gaan ranten. Ik zat enkel een maat te schatten omdat ik niet denk dat t om slechts een maatje meer gaat, zoals Chia beweerde.
The Cure ken ik toch meer nummers van dan ik dacht. Maar ik stond te bbqen toen ze optradenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit nu de set van The Cure te kijken. Die staat in zijn geheel op Youtube
Ontzettend sterk
En toch houden we van je. Een klein beetje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Schijnbaar hebben vrouwen enorm veel venijn nodig om iets te doen tegen obesitas. Kerels ook trouwens.
Hoe dan ook, je moet je wel een beetje kut voelen als je (veel) te zwaar bent want dat is onaantrekkelijk en kut.
Niet teveel hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch houden we van je. Een klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |